Aizmirsi paroli?


[ri4a]
02.Apr 2009
+
patīk
-
spridzeklis :
skaidri vairs neatceros, bet liekas, ka toch bija vītne.

varbut jupim bij :roll:
man nekad nebij jupa dekorativie vaki :D

Kaibinjsh
03.Apr 2009
+
patīk
-
Tāda skrūve ir Jupiteram. Un novietota paralēli kloķvārpstai, nevis perpendikulāri kā bija pirms tam parādīti tie Planetas vāki.

zaika
03.Apr 2009
+
patīk
-
tā skrūve izskatās par vienu diametra izmēru par lielu prieks pl vākiem,un jaunajiem nav vitnes...
ri4a, uztaisišu paintā, derēs?

[ri4a]
03.Apr 2009
+
patīk
-
zaika :
tā skrūve izskatās par vienu diametra izmēru par lielu prieks pl vākiem,un jaunajiem nav vitnes...
ri4a, uztaisišu paintā, derēs?

protams deres :)

zaika
03.Apr 2009
+
patīk
-
reku :oops:
http://content8-foto.inbox.lv/albums94972776/edgars~mukans/02-04-2009/skruve.jpg

Krastinjsh
10.Dec 2014
+ 3
patīk
- 0
Nepagāja ne daudz gadi līdz projekts atdzīvojas. Beidzot esmu ticis pie vēlviena motocikla un kas galvenais, ar LV papīriem. Ģenerālplāns ir līdz vasarai atjaunot motociklu maksimāli tuvu oriģinālajam stāvoklim. Plānotās atkāpes būs krāsas izvēlē un elektrosistēmā. Mocis tiks pulverkrāsots, pārslīpēts, pārbalansēts, pārlasīts, pārcinkots, pārspieķots utt., bet netiks pārhromēts.

Jautājums pieredzējušākiem moto meistariem- kas ir Jupitera vājās vietas, kurām būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība? Daudz braukāts netiks, bet kad tiks braukts, tomēr gribētos ar lielāku pārliecību, ka arī tiksi atpakaļ.


http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1418241849-image.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1418241874-image-3.jpg

Šobrīd meklēju:
1. blaķenes donoru vai vismaz labas hroma detaļas, vējstiklu, spārnu, hromētu ratu;
2. vējstiklu pašam mocim;
3.jebkuras citas motora un ritošās daļas detaļas, kas pie nopietnas restaurācijas būtu jāmaina(jauni virzuļi utt.)

Paldies par atsaucību, komentāriem un padomiem :)

koko
10.Dec 2014
+
patīk
-
creature2 10.Dec 2014 22:15
kas ir Jupitera vājās vietas

Parasti man tā pierādījās aizdedzes sistēma, kondiņi. Plīsušas arī ir sajūga troses. No elektonikas gadās, ka nojūdzas pagriezienu relejs un uzvedas visnotaļ neadekvāti. Un spidometri mirst apm 2 sezonā :)
Pārējais man šķiet daudzmaz neiznīcināmi.

Krišjānis
10.Dec 2014
+
patīk
-
kloķvārpstu sistēma kopā ar aizdedzi. tiklīdz kā katrā cilindrā savādāks aizdedzes moments un drusku vaļīgāka starpgabala savelkošā skrūve, ierievja vieta tajā tiek izsista. Griežas jau labi tie Ju, tikai, ja labi griež, ilgi netur. (tās pašas kloķenes). uz tām naudu nežēlo. kārbas kā jau visiem iž - teju nenokaujamas. viss pārējais, atskaitot motoru principiāli identisks planētām un 56 - kārtīgs tērauds. pēc smilšosanas tik papēti vai šuvēs nav plaisas. manam p2 uzradās vēlāk, pie rāmja priekšējās vertikālās caurules apakšas, kur sadalās caurules cem motora.
uzliec 12V vape, saliec nedilušas vai mazdilušas daļas motorā un brauc uz pasaules malu!

Spark
11.Dec 2014
+ 1
patīk
- 0
Svarīgi ir pārskatīt piekari. Noņem amortizatorus un pārbaudi aizmugurējās dakšas brīvkustību rāmī. IŽ's nav Jawa - bez noņemtiem amortizatoriem nospriegojuma dēļ brīvkustību šim mezglam ar roku nejutīsi. Ja ir brīvkustība, tad jāvirpo jauna caurejošā ass, tieši tā visbiežāk izdilst buksēs. Pašas bukses dilst retāk. Otrs piekares vājais punkts - blakusvāģa rata kustīgā svira. Tai dilst gan ass, gan bukses, kas šeit ir no plastmasas. Jaunas jāvirpo gan bukses (no bronzas), gan pati ass. Ja šeit runājam par JU, tad nomaini tēmas nosaukumu, citādi ir maldinošs. Lai veicas darbos!

zaika
11.Dec 2014
+
patīk
-
pirmo brīdi tikko saliktam būs visādi niķi kas kaitinās, tie paši kondiņi, troses kā koko minēja, ar pašu elektrību nevajadzētu būt problēmu, vienīgi būtu visi savienojumi jāpārskrien, ja jau krāsosi tad tā pat būs jaizjauc, tad izjauc visu, katru slēdzīti un klemmīti apkop, es tā neizdarīju un kādu brīdi mocījos ar aķi, nedalādēja, nu jā gultņi un visi kustīgie savienojumi jāsaeļļo, kur solidolu, kur eļļas pilienu, konstruktors gariem ziemas vakariem :D

Krastinjsh
12.Dec 2014
+
patīk
-
Paldies visiem par padomiem un ieteikumiem. Tiks ņemti vērā procesā.

Jautājums vai kloķeni labāk vest pārpresēt veco vai meklēt jaunu?

Daļas skatos šeit http://www.minskparts.com/IZH%20spare%20parts/IZH%20spare%20parts.html Biedē tas, ka aftermarket kloķeni piedāvā un iedomājos, ka varbūt prātīgāk ir aizvest pie vīriem tepat Latvijā, kas visu savedīs kārtībā.

Krišjānis
14.Dec 2014
+
patīk
-
Es vairāk uzticos restaurētam vecajam nekā apšaubāmas izcelsmes analogam. Šis iespaids radās, kad pēc 300 mierīgi nobrauktiem km dnepram izkusa caurums virzulī, kas vienreiz jau paspēja arī ķīlēt. Tas bija Krievijā veikalā pirkts.
Pie LV meistariem kloķeni neesmu vedis, kaut kā ātrāk viss saorganizējas parasti vedot uz Čehiju. Manam BSA, kur bija galīgi kapi, visu sadarīja pa 100€ mēneša laikā. Saka jau, ka Siliņš arī taisa labi, bet pats nemāku teikt.
Pakaļējai dakšai esam darījuši tā - uz koordinātu darbagalda dakšā izvirpo vietu gultņiem (katrā pusē 3). Tad tā turpmākā apkope sanāk baudāmāka.

Krišjānis
14.Dec 2014
+
patīk
-
Es vairāk uzticos restaurētam vecajam nekā apšaubāmas izcelsmes analogam. Šis iespaids radās, kad pēc 300 mierīgi nobrauktiem km dnepram izkusa caurums virzulī, kas vienreiz jau paspēja arī ķīlēt. Tas bija Krievijā veikalā pirkts.
Pie LV meistariem kloķeni neesmu vedis, kaut kā ātrāk viss saorganizējas parasti vedot uz Čehiju. Manam BSA, kur bija galīgi kapi, visu sadarīja pa 100€ mēneša laikā. Saka jau, ka Siliņš arī taisa labi, bet pats nemāku teikt.
Pakaļējai dakšai esam darījuši tā - uz koordinātu darbagalda dakšā izvirpo vietu gultņiem (katrā pusē 3). Tad tā turpmākā apkope sanāk baudāmāka.

Krastinjsh
16.Dec 2014
+
patīk
-
Pie Spark IŽ Jupiter tēmas izlasīju, ka Jupiter 3 kloķvārsptas ir nevis presētas, bet gan metinātas. Ja tā ir, tad kāpēc ir iespējams nopirkt šādas detaļas: http://www.minskparts.com/IZH%20spare%20parts/IZH%20Jupiter%20connecting%20rod%20set.jpg ?

Spark
16.Dec 2014
+
patīk
-
Šīs detaļas ir domātas vēlāku modeļu IŽ JU (sākot no 5. paaudzes, laikam), kuriem kloķvārpstas ir izjaucamas, resp., remontējamas. Runā, ka vēlāku modeļu un 3. paaudzes JU kloķvārpstas esot savstarpēji maināmas, pats par to pārliecinājies gan neesmu. IŽ'os pieredzējušāki biedri varētu paskaidrot sīkāk.

andris
17.Dec 2014
+
patīk
-
Spark 16.Dec 2014 22:28
Runā, ka vēlāku modeļu un 3. paaudzes JU kloķvārpstas esot savstarpēji maināmas


Te ir domāts kreisā puse ar labo, vai kā savādāk?
Jupiteram 3 ir kreisās un labās puses kloķene, un neko tur apmainīt nevar...

Skaabe
17.Dec 2014
+
patīk
-
Es laikam īsti neizportu problēmu....Ju motori ir nopērkami diegan lielā skaitā, par sakarīgiem cipariem, OK, nu varbūt mazāk nekā iepriekš, bet tomēr - kāpēc kaut kas, kas vēl turklāt ir iemetināts jārestaurē, ja var salasīt no donoriem +/- variantu, ja galīgi nojāta tā kloķene. Nav jau Jawa, kurām lielākoties visi pārdodamie donori ir totāli nojāti

andris
17.Dec 2014
+
patīk
-
Skaabe 17.Dec 2014 14:40
Nav jau Jawa, kurām lielākoties visi pārdodamie donori ir totāli nojāti


Tieši to pašu var teikt par Iž donoriem...
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā