Sveiciens visapkārt! "ātros" uz manu adresi sauksim?
Uz 21. dzimšanas dienu atļāvos iegādāt 1938. gada B.S.A. motocikla vraku, kurš, spriežot pēc sērijas numuriem un internetā atrodamās informācijas ir C 10 Standard modelis. Stāvoklis - izskatās šausmīgi, bet ne neceļami. Cik tad ilgi krāmēsies gar jawām un dņeprām.. šis jau ir kas pavisam cits.... collīgās vītnes un vēl kaudze ar sīkumiem, kurus noteikti šobrīd pat neaptveru. Projekts noteikti neilgs ne 6 mēnešus, ne 12. Tas būs ilgtermiņa angļu motocikla izzināšanas process. Par motocikla vēsturi daudz nemāku teikt, tikai to, ka bijis Daugavpilī un uz manu galu atceļojis kopā ar nu jau debeszilo 1927. gada FN-27, kurš ir manīts arī retromoto salidojumos.
Sveicinaats,
ja Tev gadiijumaa ir kaads paziistams Britu salaas, tad ir iespeeja tikt pie 20collu prieksheejaa rata relatiivi labaa staavoklii ar visu bremzhu vieniibu. Man personiigi nav nekaadu zinaashanu vai tieshi shis izmeers ir iistais. max. apt 50-100Ls. Es pashlaik atrodos Vacija, bet, ja nepiecieshams, varu pacensties kaut kaa (cik vispaar iespeejams) paliidzeet. Sheit gan, manupraat, maz kas buus atrodams shaadam modelim.
Lai veicas ciinaa liidz uzvarai.
Tas lai pakrāj putekļus, pārāk daudz kas trūkst, ja nu kas gadīsies, var nolikt blakus. Šis mani uzrunāja komplekta ziņā.
zaika 29.Mar 2012 20:38 kas no tā visa ir lietojams?
Šobrīd sliecos domāt, ka jebkas, kas vien nedrūp kopā, kad tam pieskaras. (nav jau gluži Iž P2, kam dzelžus varēju grābt klēpjiem no dažādiem šķūņiem) To jau redzēs pēc smiltiņām.
Arī šī rindiņa mani uzrunāja:) Par ratu - PM
Tā ka, būs jau labi!
Aleksejs ir ļoti zinošs par Krievijā ražoto tehniku, par angļu guru dēvē Juri, ar kuru jau kādu laiku sazinos.
Notiek izpēte....
Cilvēks gribēja iemūžināt dzelžus restaurācijas gaitā - pirms, procesā, pēc, paspēlēties ar gaismām un zibspuldzēm, šoreiz kadrā tika BSA.
Būs vēl bilžas
Pilnais izmērs:
http://www.flickr.com/photos/bildinsh/7045794271/lightbox/
Brīnumi notiek. tepat Latvijā. Uzņemti sakari ar J. Rambas kungu! tas rats met mazāk nekā dažs labs dņepr vai iž eksemplārs
Nu jau izskatās pēc mocikleta
Izrādās, pat dižā karaliene ir iemēģinājusi šamo!
Bet, nevarēdams pakļauties kārdinājumam, atmierkšķēju divas skrūves, kas nemaz nenācās grūti..
galvu, uzmanīgi noņemdams nost, gandrīz sastingu...
Jūs tur redzat piedegumus? Tā ir krāsa. neticiet? palūkojieties uz virzuļa galvu
Nu labi, un ko teiksiet par šo? Motors palicis izplūdes fāzē, bet cilindram izdilums nav sataustāms...
Nu ko, liekam klausīties bītlu plati un rosamies!
Uz 21. dzimšanas dienu atļāvos iegādāt 1938. gada B.S.A. motocikla vraku, kurš, spriežot pēc sērijas numuriem un internetā atrodamās informācijas ir C 10 Standard modelis. Stāvoklis - izskatās šausmīgi, bet ne neceļami. Cik tad ilgi krāmēsies gar jawām un dņeprām.. šis jau ir kas pavisam cits.... collīgās vītnes un vēl kaudze ar sīkumiem, kurus noteikti šobrīd pat neaptveru. Projekts noteikti neilgs ne 6 mēnešus, ne 12. Tas būs ilgtermiņa angļu motocikla izzināšanas process. Par motocikla vēsturi daudz nemāku teikt, tikai to, ka bijis Daugavpilī un uz manu galu atceļojis kopā ar nu jau debeszilo 1927. gada FN-27, kurš ir manīts arī retromoto salidojumos.