Viens dzinējs ir pirmā, bet otrs no otrā izlaiduma. Atšķiras pārplūdes lūku savienojuma vietas dzinēja blokos (vietā kur uzsēdina cilindru uz bloka). Netālu no eļļas līmeņa mērītāja uz visām trim motora bloka daļām ir jābūt vienādām rūpnīcas lējuma formas atzīmēm. Pārsvarā tā ir burta un 3 vai 2 ciparu kombinācija. Ja uz visām trim bloka daļām šīs atzīmes sakrīt, tad motors ir oriģināls. Man piem. uz viena rezerves motora ir atzīmes 5 53 kas apzīmē mēnesi un gadu, bet pārsvarā ir arī burts A ; Y utt.
Ieteikums>
Ātrumu kārbas noslēdzošā vāka apakšējā daļā ir auss, kura palīdz turēt zemo ķēdes sargu.
Šī auss parasti visiem motoriem ir nolauzta. Ja plāno likt zemo ķēdes sargu, iesaku veikt nelielu 3/4mm urbumu sajūga vāka apakšējā daļā, lai varētu pieskrūvēt to asāko galu, savādāk tas ķēdes sargs ātri vien sāks grabēt un trīties gar ķēdi, tāpēc jau arī viņi daudziem 49 ir nozaudēti
Iž jupiter. Jaunas kloķenes, jauni gultņi. Ko man tagad darīt? spēle acīmredzot ir uz simtdaļām, jo kustību, kas perpendikulāra kaklinu asij nevar just. uzticēties dārgajiem loctite? Plazmas metode būs dārga. Kernēšanu uzreiz atmetu, uz apdzirskteļošanu skatos skeptiski...
Jūsu viedkolis...
emm, variants no manas puses būtu atrast vietu kur tirgo krievu ražojumus, tiem precizitāte klibo reizēm un no 10 var pāri atrast kas tev būs lietojami, par loktite neko nepateikšu, nav pieredzes ar tādu
Krišjānis 22.Jan 2013 00:12 Jaunas kloķenes, jauni gultņi. Ko man tagad darīt?
Vairs neatceros, kur to lasīju, bet šķiet, ka arī gultņiem mēdz būt dažādi sēžu izmēri. Kaut kā nāk prātā, ka to sēžu tabulu redzēju SKF katalogā...
Bodēs parasti ir pieejami tipveida gultņi uz kaut kādu optimālo izmēru, bet vajadzētu būt arī ar uzspīlējumu u.t.t. Varbūt ir vērts sākt no šīs puses un apvaicāties gultņu bodēs?
Šodien biju veikalā, kur ar pārdevēju pēc kataloga izvēlējos piemērotāko Loctite gultņu līmi. Pārbraucu uz stalli, paņēmu veco kloķeni, veco gultni, kur situācija bija tāda pati + bija jūtama spēle starp asi un gultni. attaukoju, uzpilināju zaļo brīnumu un uzliku gultni. Aizgāju pavirpot, pēc 5 min pienāku klāt, sak, cik tad stingrs būs palicis. Ha, tā arī paņēmu un pacēlu to kloķeni gaisā aiz tā gultņa. Mans bija mēms.. nu ko, rokās hammerītis, bliežam virsū! Nekust, maita! Novilcējam gan ar pūlēm padevās. Rezumē - nost ar arhaiskiem stereotipiem, dzīvojam taču 21. gadsimtā, cenšamies izmantot to, ko mums piedāvā jaunās tehnoloģijas!
Izklausas tiiri neko Cik taa liime maksaaja , ja saki -daarga ? Agraak jau visu ko vechi kjiimikjoja , jo taadu iespeeju nebij . Es kaadreiz nekaadi nevareeju novilkt kaadu traktora zobratu no ass ar kjiili , beigaas ar lielaam mokaam ar novilceeju un veel dauziishanu kautkaa aizgaaja -izraadas tas zobrats bij kusteejies un vechi bij likaas ar skaabi nosmeereejushi Jo ass bij kautkaada melna un arii zobrata seezha ... To visu notiirot tikai atklaajaas ka speele bijusi nopietna
Vakar samontēju Īž jupīter dzinēju.
teikšu kā ir... traki dīvains tas dzinējspēka konstruktīvais risinājums. visjautrākā ir abu kartera pušu kopā salikšana, ņemot vērā to, ka jāietrāpa bloka caurumā dakšiņu bīdītāja ass gals, starpvārpstas gals gultnī, un tas stulbais pirmā ātruma zobrats...... Pa "metkām" salikt nav tik traki, vajag ņemt rokā marķieri un visas problēmas pazudīs..
Šovakar Mītavas tehniķi sapulcējās un izgudroja izgudrojumu
Ir remkomplekti (iž Planeta) un ir alternatīva - likt gultņu veikalos nopērkamos blīvslēgus. Tādā gadījumā, kloķenei kreisajā pusē nepieciešami 2 gab. Pārējie der tāpat, oriģinālajiem gan ir divi atspergredzeni , bet jaunajiem ir dubultā gumijas kantīte, kas būtībā veic to pašu funkciju ko otrs atspergredzens, tā kā atšķirības īsti nav..
Iž jupiter. Jaunas kloķenes, jauni gultņi. Ko man tagad darīt? spēle acīmredzot ir uz simtdaļām, jo kustību, kas perpendikulāra kaklinu asij nevar just. uzticēties dārgajiem loctite? Plazmas metode būs dārga. Kernēšanu uzreiz atmetu, uz apdzirskteļošanu skatos skeptiski...
Jūsu viedkolis...
Ko tu teiktu par to ka izjaukt gulni, notit iekšējo darba virsmu un nocinkot iekspusi? un pēc tam salikt gultni atpakal? vienigais izmērīt, cik simtdaļas tev vajadzīgas.
28.Feb 2014 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Sakiet lūdzu, vai kādam nav Krišjāņa kontaktinformācijas,
gribu ar viņu sazināties, taču PM jau pāris dienas nav lasījis un sezona nav aiz kalniem, ja kādam ir atsūtiet lūdzu PM telefona numuru, vai vismaz aktīvu e pastu, jau iepriekš paldies.
02.Sep 2014 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Krishjaani, tu esi lauva, man nesanaaca, te pagrabaa man naakas paariet uz hakereeshanu, tipa arduino, rasberi, telpa neatljauj, ventilaacija arii nekaada, bet man liels prieks ka tev ir sanaacis.
Ieteikums>
Ātrumu kārbas noslēdzošā vāka apakšējā daļā ir auss, kura palīdz turēt zemo ķēdes sargu.
Šī auss parasti visiem motoriem ir nolauzta. Ja plāno likt zemo ķēdes sargu, iesaku veikt nelielu 3/4mm urbumu sajūga vāka apakšējā daļā, lai varētu pieskrūvēt to asāko galu, savādāk tas ķēdes sargs ātri vien sāks grabēt un trīties gar ķēdi, tāpēc jau arī viņi daudziem 49 ir nozaudēti