Aizmirsi paroli?


aabele
02.Sep 2014
+
patīk
-
AivisG 2.Sep 2014 00:43
te pagrabaa man naakas paariet uz hakereeshanu, tipa arduino, rasberi


Aivi - ja nav noslēpums - ko tu dari ar arduino un raspberry? Robotus taisi?

Krišjānis
23.Nov 2014 | Pēdējo reizi labots 23.Nov 2014 23:26; labots 2 reizes
+ 4
patīk
- 0
Septembrī pavadīju darbnīcā loti maz laiku, jo biju apņēmies sadarīt visu, lai uz septembra beigām izietu TA sava vectēva , nu jau manam ZAZ AB2, kuru esmu aprakstījis tēmā ar tādu pašu nosaukumu (saites uz maniem darbniem atrodamas zem mana profila informācijas). Zapiņu loloju pie draugiem ar lielāku garāžu. Auo tomēr prasa lielākas platības. http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416772735-image.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416772805-image.jpg
Oktobra lielāko daļu savukārt pavadīju citā garāžā, bet tur veiktās darbības īsti neattiecas uz retro tehniku. Taču īsos vārdos - šāds audi - http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416772934-image.jpg (c4 kurš bija stipri cietis no korozijas tā, ka nebij jēga metināt) tika nolikts malā, iegūta laba virsbūve un tad tika salasīts vislabākais audi ;)
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416773111-image.jpg
Te tāda nedabeigtā projekta bilde (nav vēl moldingi un smukie diski uzlikti). Stājos rindā uz pārbūves akta veikšanu.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416773223-image.jpg
Tas, kā jau teicu, tā kā neattiecas uz retro, bet uz atjaunošanu noteikti. Nepatīk man tie jauni autobūves šedevri (gan tētim gan mammai esošie 2001+ gada auto) uzdzen skudriņas alumīnija sviru piekares un elektronikas daudzuma dēļ. Man pietiek ar labā stāvoklī esošu saprpgrammētu rindas 2.5 tdi ar vismaz 550 000 noskrējienu, bet tas mans subjektīvais viedoklis ne par tēmu.
PAR TĒMU - uzradās vēlviens pasūtījums - iž 49. (Bija pieteicies viens voshod, taču, kaut garantijas remonta laikā no āboļa pazuda telefona numurs, tā arī kādu laiku nezvanīja saimnieks... Tā nu nekā)
Izejas stāvoklis - labs , ar lielu daudzumu deficītpreču, kaut kad nesen piekrāsots, taču neatbilstoši restaurēšanas prasībām.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416773717-image.jpg
Uz doto brīdi izjaukts, defektēts, nohromēts, restaurēti priekšējās dakšas zari. Drīzumā jādod smilšot, jādomā par krāsošanu, motora pārvākšanu un tad jau arī ar kopā likšanu ;)

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416773850-image.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416773928-image.jpg
Apmēram tā. Rokas klēpī saliktas it kā nav, mācos maģistratūrā arī.
Ižam vajadzētu centrālo kāju, par tās reto esamību zinu, bet lietas būtību tas nemaina - Ko vajag, to vajag. Tā kā ja kādam ir, dodiet ziņu. Īpašnieks aapņo par veco blakusvāģi, bet to laikam atrast nereāli...

Krišjānis
29.Nov 2014
+
patīk
-
Labs vakars! Jūs šādu šķūņingu esiet redzējuši?
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1417297965-image.jpg
Izrādās arī minsk rūpnīcas dzinējiem uzstādija bloku starpgabalu! geek

Māris P33
30.Nov 2014
+
patīk
-
Kapēc šķūningu? Man vairākI tādi dzinēji gadījušies. Gan tapa karter, gan pats pakavs visiem vienāds - nekādu nopietnu pašdarbības pazīmju.

Krišjānis
30.Nov 2014
+
patīk
-
Oho.. Tas man jaunums.. Pēc kolhozā virpotiem uzgriežņiem uz kloķenes ass un izejošās vārsptas šis likās loģisks turpinājums... Tad būšu kļūdījies ;)

Aldic
30.Nov 2014
+
patīk
-
Tādus šķūningus taisīja dažādi sportisti komplektā ar lūku vīlēšanu un visu pārējo. Centās atvieglināt kloķeni, ar domu, lai tā vieglāk un ātrāk iegriežas, jo vaigi ir vieglāki. Savukārt, lai izpildītu šo tukšumu, taisīja šādus starpgabalus. Vai tas ko ievērojamu deva, nepateikšu. Domāju, ka bijušie sportisti, kuri tajos laikos paši vīlēja savus motorus, Tev to visu labāk apskaidros.

3FECT
30.Nov 2014
+
patīk
-
Ir bildes,video darbibā krievu saitos kuri taisījuši.Pa brīvam brīdim lasot grigorjevu,sis tas dosies pie virpotāja lai izgatavotu šādas starplikas un samazināt vaigus līdz vajadzīgajam izmēram.
iekš minsk 3,221 un 3.227 gāja mazās kloķenes,vieglāka + lielāki apgriezieni,ja var ticēt tam ko raksta,kamēr pats nepamēģināšu,neko lieku nekomentēšu :)

kebaabs
04.Dec 2014
+
patīk
-
baigās pērles salasītas :)

Krišjānis
08.Mar 2015
+
patīk
-
Šo es nosaucu par diplomdarbu.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1425848798-image.jpg
Jūtu, ka labo detaļu resursi tuvojas beigām, un pēc gadiem 3 šī būs ikdiena 49. Restauratoriem.
Nost dabūju, jauno piemērīju
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1425848924-image.jpg
Bet tai brīdī, kad it kā nocentrēts vēl met kādu 1-1,5mm radiāli, pusautomāta pistole izkrīt no rokām un paliek trīcošas kājas. Rumbas daļa arī met, vai tas ir vecā gultņa vai kvalitātes standartu dēļ neuzzināsim pirms nebūs ielikts jauns gultnis (vēlams rullīšu).
Tad ieēdīsim kaut ko drosmei geek un mēģināsim to lietu novest līdz galam

sudzhis
08.Mar 2015
+
patīk
-
es kā amatieris te neko nesapratu :D

OPOZITS
09.Mar 2015
+
patīk
-
Jaunais zobrats ar lazeri griezts?

[ri4a]
09.Mar 2015
+
patīk
-
Gan jau polju razhojums :)
Cik man zinams jau paris gadus ta daras :D

Dalgo
09.Mar 2015
+
patīk
-
Vispirms jau vecais zobrats jāiestiprina gultņu sēžu vietās no iekšpuses, nevis no ārpuses, iespiežot patronā (ātrais variants). Tam droši vien ir jauzvirpo kāda palīgierīce, ar gultņu izmēriem un jaiebāž gultņu vietās. Tālāk jau viss pēc programmas, un jāmēģina kaut kā centrēt to jauno zobratu, ar kādām starplikām, 100x jāpārbauda gan..
Sen gadus atpakaļ iedevu virpotājam lai uzliek jaunu zobratu (manam iž 49) , veco novirpojot nost, un efekts tas pats, met pamatīgi, un varēja redzēt ka nav nostiprinājis pareizi, bet kolhoza variantā!

Martins
13.Mar 2015
+
patīk
-
Veciem izh sporta versijā nāca arī šādi zobrati - kad nodila - nomainīja pret jaunu :)
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1426240081-u3lh-qqyouc.jpg
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā