Bardaks pieder pie lietas, vismaz redz, ka darbnīcā ko dara! No kā tad īsti būvējās Cafe Racer? Cēsīs redzēju vienu no yamahas ar V veida dzinēju. Baigi kičīgi izskatās!
Nevaru atļauties samaksāt apkopējai...
Suzuki Gs 750 1979 gads, 4 cilindri, ieguvu jau pārbūvētu, te tika viss izjaukts, pārkrāsots, pārspieķots ar jauniem spieķiem, bremžu revīzija utt. kad būs gatavs, būs bilde pie ikdienas un neretro, jo īsti uz tēmu neattiecas, tāds lauku šķūņings vien sanāk, kaut gan man ļoti ķeras pie sirds
Atminoties vasaras pēdējās dienas.. Tika pabeigts kafijmocītis no 1984. Gada kawasaki z500
Paņēmu kā nepabeigtu, beigās sanāca visu pārtaisīt.. Interesants meistars pirms manis bija bijis.
Septembra beigās arī Normunc tika atpakaļ pie savas kaškas. Kaškai vilku vadus, riktēju riteņus, jaunu reduktoru un vēl citas detaļas liku. Uzfrišināju nedaudz arī vizuāli
Atgriežoties šodienā - saskrūvēju krosa urālu. Pagaidām tāds melnais salikums, jāpārbauda caurgājamība un drusku lauki jāuzar. Vēlāk jau redzēs - krāsot pavisam glīti vai tā lai nav žēl mežā iebraukt
25.Dec 2015 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Apkopojot Krišjāņa, Rich un vēl citu šeit esošo restauratoru zināšanas, mierīgi varētu izdot grāmatu ar mūsdienīgiem kā arī no seniem laikiem palikušiem motocikla apkalpes un restaurēšanas paņēmieniem. Šī informācija ir ļoti noderīga un to tā nedrīkst palaist vējā. Man pašam ir viena veca grāmata, no kuras smēlos informāciju par moto tehnisko apkalpi, bet tā jau šķiet novecojusi informācija. Kā paši teicāt, ir jāmāk izmantot mūsdienu tehonoloģijas.
Krastiņa rati gatavi! Vien met ~1mm radiāli, otrs -2mm. Pēc GOST'iem varot mest līdz 3mm. Nevar taisnāk dabūt dēļ metinājuma šuves.
Iž