1. Šim mocim jau no sākuma esmu izmantojis tikai un vienīgi 1mm biezos wossner tērauda gredzenus.
2. Zobi bija gan nodrupuši, gan noēsti.. skaidroju to ar ķēdes problēmu un gan jau brāķīgu kurvi (kurvis tika likts jauns no seno laiku krājumiem)
3. karburatoru jau nepārlej, pārlej cilindrus uz maziem apgriezieniem Es te lasīju, ka dažiem uz jupiteriem 32mm karburatori liekoties par lieliem... man te uz katru cilindru 34mm
Šim mocim jau nav lemts darboties uz maziem apgriezieniem.. Labs veids, kā izmēģināt detaļas un materiālus, ko izmantoju ielas motoru restaurācijā.
2. Zobi bija gan nodrupuši, gan noēsti.. skaidroju to ar ķēdes problēmu un gan jau brāķīgu kurvi (kurvis tika likts jauns no seno laiku krājumiem)
3. karburatoru jau nepārlej, pārlej cilindrus uz maziem apgriezieniem
Šim mocim jau nav lemts darboties uz maziem apgriezieniem.. Labs veids, kā izmēģināt detaļas un materiālus, ko izmantoju ielas motoru restaurācijā.