Aizmirsi paroli?


Krišjānis
26.Jan 2012 | Pēdējo reizi labots 17.Apr 2012 21:27; labots 1 reizi
+ 7
patīk
- 0
Sveiciens!
Ir ienācies šāds te. gribu dzirdēt cilvēku viedokļus kas tas ir. pats esmu ticis tiktāl, ka nesaprotu vai tas ir KO L300, iž 7, iž 8 vai iž 9. Bāka jau droši vien nav īstā, jo tiem modeļiem tā ir mazāka un apaļāka. Būšu pateicīgs par jebkādu informāciju. Esmu atvērts arī trūkstošo detaļu piedāvājumiem. Domāju, ka motocikls ir gana interesants, lai neļautu tam turpināt sarūsēt, spēks un apņemšanās gan jau arī būs.
http://content6-foto.inbox.lv/albums183761064/krisjanis.galins/26-01-2012/P1265548.sized.jpg
Pārējās bildes te: http://foto.inbox.lv/krisjanis.galins/26-01-2012

ja
26.Jan 2012
+
patīk
-
paskati pirmās četras bildes, moška noder...
http://foto.inbox.lv/izhmoto/iz-muzejs-2010?view=&page=1

elf
26.Jan 2012
+
patīk
-
Kur tādu atradi ??

Krišjānis
26.Jan 2012
+
patīk
-
Gāju pa vienu šķūni un atsitu pret šamo galvu, kas nebija ķiverē!! Pakārts bija!!

Martins
26.Jan 2012
+ 1
patīk
- 0
„Iž metālapstrāde” ieguva svarīgāku pasūtījumu un līdz ar to tika atlikta arī motociklu ražošana. Možarovs kopā ar savu grupu pārcēlās uz Ļeņingradu, kur ķērās pie vieglā motocikla „L-300” izstrādes, izmantojot atvesto vācu firmas DKW dokumentāciju.

Trīsdesmito gadu sākumā valstī sākās intensīva autobūves un traktori ražotņu- gigantu attīstīšana. CCCP VSNH prezidija ekspertu komisija izskatīja jautājumu arī par lielas motociklu ražotnes veidošanu, un nonāca pie slēdziena, ka daudzmaz izdevīga ražotnes atrašanās vieta būtu Iževska. Pilsētā atradās pilns mašīnbūves ražošanas cikls- no tērauda iegūšanas, līdz sarežģītu darba galdu un instrumentu izgatavošanas, strādniekiem bija nepieciešamā kvalifikācija, un nebija problēmas ar nepieciešamo izejvielu piegādi. Motociklu ražotnes, ar plānoto apjomu 120 tūkstošu motociklu gadā, būvniecība sākās trīsdesmito gadu sākuma uz Berzina ieroču fabrikas bāzes. Sākumā šajā ražotnē bija plānots izlaist smagos motociklus „NATI-A-750”, kuru projektēšanu vadīja Možarovs. Motocikls bija aprīkots ar 747cm3 V-veida divcilindru motoru, kurš attīstīja 15zs jaudu, tam bija Možarova motocikliem raksturīgais štancētais rāmis. 1933. gada 1. maijā tika izgatavoti pirmie četri motocikli. Pēc no Ļeņingradas iegūtas dokumentācijas paralēli ritēja darbi pie vieglā motocikla „Iž-7” izgatavošanas. Faktiski tā bija „L-300” kopija, kuru jau Možarovs bija nokopējis no DKW Luxus 300. Tas bija aprīkots ar viencilindra divtaktu motoru, trīspakāpju ātrumkārbu, ar ķēdes pievadu uz aizmugurējo riteni, kopā saskrūvetu štancēto elementu rāmi, paralelograma tipa priekšējo dakšu un cieto aizmugurējo piekari. Bet Iž-7, tika pakļauts darbietilpības samazināšanas procesam, kā rezultātā tas pazaudēja: bagāžnieku un priekšējos aizsargus, plakanās atbalsta pekas bija aizstātas ar apaļām, rotējošā gāzes roktura vietā nāca grozāmā manetka, dekompresora kontroles vadība tika saīsināta un pārvietota uz cilindra galvu.



Galu galā sērijveida ražošanai tika izvēlēts tieši Iž-7 (Motocikla NATI-A-750 ražošanu vēlāk atjaunoja Podolskā). Tiesa gan no divdesmit 1933. gadā izgatavotiem motocikliem, gandrīz visi atgriezās ražotnē, tos pievīla aizdedzes sistēma. Drīz jau visas agrīnās slimības tika pārvarētas, un jau 1934. gadā tika saražoti 111 motocikli.
1938. gadā uz Iž-7 nomaiņu nāca jaunais Iž-8 modelis. 300 kubikcentimetru motors ieguva cilpveida caurpūti ar diviem caurpūtes kanāliem, kā rezultātā tas bija spējīgs palielināt jaudu no 5,5zs uz 8zs. Mūsdienīgāka kļuva arī motocikla elektrosistēma, vecā spararata magnēta vietā, motociklu aprīkoja ar ģeneratoru un akumulatoru. Jau 1940. gadā sākās motocikla Iž-9 ražošana, tam bija palielināta jauda līdz 9zs. Tad arī no Ļeņigradas tika saņemta dokumentācija motociklam L-8, aprīkotam ar četrtaktu augšvārstu motoru, darba apjomu 348 cm3 un maksimālo jaudu 13,5 zs. Lai paātrinātu motocikla izstrādāšanu motocikla piekare tika aizgūta no Iž-9. Sērijveidā jaunais motocikls ieguva apzīmējumu Iž-12 un tā ražošanai vajadzēja sākties 1941. gadā…
Iževskas moto ražotne kļuva par lielāko padomju savienībā- pirms kara ikgadējie ražošanas apjomi palielinājās līdz 5 tūkstoš vienībām gadā. Tomēr šis skaits krietni atpalika no plānotajiem 120 tūkstošiem, kā arī no reālā moto tehnikas pieprasījuma.

Martins
26.Jan 2012
+
patīk
-
http://img4.www.spoki.lv/upload/articles/18/189266/images/Motocikli-IZ-Pirmie-1.jpg

Martins
26.Jan 2012
+
patīk
-
http://img1.www.spoki.lv/upload/articles/18/189266/images/Motocikli-IZ-Pirmie-2.jpg

Martins
26.Jan 2012
+
patīk
-
apsveicu ar ieguvumu - super:like:
iztrūkstošo detaļu meklēšana prasīs manāmu piepūli,
jo motocikls ir izlaists nelielos apjomos :)

Krišjānis
26.Jan 2012
+
patīk
-
Vai arī
http://www.automotomuseum.vl.ru/images/l300_1.jpg
Vai
http://www.autogallery.org.ru/k/i/38izh8_LeonidKunin.jpg
šis saražots tikai 57 eksemplāros, tā kā diez vai
http://motosvit.com/Izh/Istorij/12.jpg

Krišjānis
26.Jan 2012
+
patīk
-
Stūres kronšteini liek domāt, ka tas ir iž 8, taču galējo modeli noteiks tas, kāds motors tiks iegūts.

Martins
26.Jan 2012
+
patīk
-
Vai ir jau motors noskatīts ?
diez vai kāds no foruma varēs šai lietā līdzēt :)

Krišjānis
26.Jan 2012
+
patīk
-
Martins 26.Jan 2012 22:25
Vai ir jau motors noskatīts ?
Martins 26.Jan 2012 22:25

Ir noskatīts, tikai jādomā kā iegūt. no 9.ā iža. Katrā ziņā te ir pavisam cita tirgošanās nekā ar pēckara motociklu detaļām. Bet tāpēc jau tas ir interesantāk!

Raimonds K
28.Jan 2012
+
patīk
-
Apsveicu ar vērtīgo atradumu!:like: Bet man rodas jautājums-kāpēc Tu domā ka tas ir IŽ nevis DKW Luxus? Vai kautkur atradi kādu krievu apzīmējumu vai ko citu kas liecina par ražotāju?

roliss45
28.Jan 2012
+
patīk
-
Firmu apzīmējumi ir pārsvarā visām citām firmām izņemot krievu,ar retiem izņēmumiem.

normal_puika
28.Jan 2012
+
patīk
-
Šad tad motori parādās, nesen un manā īpašumā bija nonācis "Красный Октябрь" motors...
līdzīgā stāvoklī, bet gandrīz komlektā)

fire
28.Jan 2012
+ 1
patīk
- 0
roliss45 28.Jan 2012 10:49
Firmu apzīmējumi ir pārsvarā visām citām firmām izņemot krievu,ar retiem izņēmumiem.

Diemžēl pēc kara bija tendence pirmskara un trofeju motocikliem noraut plāksnīti un izvīlēt no rāmja un dzinēja numurus un firmu zīmes.

zaika
28.Jan 2012
+
patīk
-
tu esi diezgan iekritis ar šo dampi :) labā nozīmē) pastaigā vēl pa šķūni, varbūt atsit kājas arī pret motoru... jaunu izpūtēju, bāku... un visām citām daļām kuru nav... veiksmi un pacietību!
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā