Aizmirsi paroli?


Vosis3
28.May 2014
+ 9
patīk
- 2
Apmēram daži mēneši atpakaļ tika iegādāta Jawa 638 no lietotāja livsb. i-edgars minēja, ka jawa ir nojāta un metama krūmos. Cīnīties vienmēr ir vērts , kāpēc gan nesataisīt to jawu? Ja runa ir par izmaksām , tad tās noteikti būs lielas. Kur tagad var dabūt normālas jawas? -Jā, pa 1000 eiro ss.lv var dabūt. Protams ja kādam ir daudz maz normāla jawa pārdodama varētu kaut ko sarunāt, tādu kura nav ''nojāta un krūmos metama'' , bet cena lai nebūtu kosmiska. ;) Jawai vajadzīgs kloķenes remonts kā arī izslīpēt cilindrus uz lielāku remontu, aimzugurējai zvaignītei jāmaina gultnis, būtu vēlams uzlikt bezkontaktu aizdedzi, izpūtēji nav orģinālie, motora karteros ir sabojātas vītnes, aizmugurē ir vajadzīgs ķēdes sargs. Kā jau arī redzējāt jāstrādā krietni arī pie vizuālā izskata. Vēlos , lai Jūs izteiktu viedokli, ieteikumus, kritiku!! paldies biedri! :)

Te video ieskatiem:

Boris
29.May 2014
+ 1
patīk
- 0
Uzskatu, ka tas dampis nebūt nav tik slikts, kā daži izsakās, pamazām atradīsi trūkstošās detaļas, kad nobriedīsi pārkrāsosi.
Cik atceros tad šiem motoriem tā graboņa bija iekļauta cenā (grabēja visi, kuri kaut reizi bija plēsti uz pusi).

Aldic
29.May 2014
+ 3
patīk
- 0
Kā ar dokumentiem? Ka neiznāk KrissGaberam? Ja to nav, un nevar legāli rādieties uz ceļa, tad restaurācijai es neredzu nekādu jēgu. Citādi jawai viss ir diezgan vienkārši izdarāms. Protams zināma naudiņa un laiks šim procesam aizies.
Te vari paskatīties kādi motocikli ir uzcelti.
http://www.jawaklubs.lv/forum/viewthread.php?thread_id=433

http://www.jawaklubs.lv/forum/viewthread.php?thread_id=23

ursus
29.May 2014
+ 1
patīk
- 1
Tukšgaita briesmīgi liela,domāju ka ar zemāku tik daudz negrabēs.
Bori nav tev taisnība pēc 2000km līdz 10.000 sāka mazāk vai vairāk grabēt visas 638.
Grab arī tava 360,grab visas.
1.motora ķēdes izstiepšanās un sišanās pa karteri.
2.tad jau seko vidus gultņi -kloķenei-,vēl sliktāk ja komplektā ar gultņiem starpgabals.

Tagad gan -pilno-starpgabalu nopirkt nav nekādu problēmu.

P.S. Man pašam NEVIENAI 638(ar to es arī domāju arī visus iepirktos donorus) nav bijis izdauzīts vidus starpgabalam.Redzējis esmu divus motorus,kam bija šī sērga.

KrissGabers
29.May 2014
+ 1
patīk
- 0
Ar dokumentiem uzmanīgi, nebūs tik viegli kā dnepr, vienkārši pārskrūvēt plāksnīti... Jawai numurs uz rāmja. Tukšgaita par augstu.
Vai vispār domā atjaunot?

Vosis3
29.May 2014
+
patīk
-
Pa vasaru ja atradīšu darbu , tad taisīšu. Ar dokumentiem bēdīgi ;/ jawa ir norakstīta jau. Vienīgais , kas atliek ir ar visu rāmi pirkt dokumentus, vai vispār jēga ??? :D

1000000NT
29.May 2014
+
patīk
-
Vosis3 29.May 2014 15:46
a ir norakstīta jau

kad meklēju opozītu, ar to arī saskāries biju, zvaniju uz csdd, ja saimnieks, kurš ir norakstijis ir dzīvs un pie pilna prāta un labas gribas, tad visu var atjaunot :)

Vosis3
29.May 2014
+
patīk
-
Saimnieks ir dzīvs, bet pirms manis šai jawai jau bija vismaz 4 saimnieki. Draugam prasīju , kuram iepriekš tā jawa bija šis teica , ka saimnieks ir Rīgā, bet neviens nezina precīzu dzīvesvietu kā arī tā saimnieka vārdu / uzvārdu. Ko jūs iesakat par dokumentiem, kā varētu sadabūt rokās to saimnieku?

Dalgo
29.May 2014
+
patīk
-
Ja Tev ir zināma numurzīme, tad vari mēģināt pēc tās kaut ko uzzināt csdd, bet domāju ka viņi to nevēlēsies izpaust!

Vosis3
02.Jun 2014
+ 2
patīk
- 0
Aj dalabi :D baigais noziegums. A ko pirmo vajadzētu motorā taisiīt? Kloķeni , slīpēt cilindrus vai likt bezkontaktu aizdedzi ?

roliss45
02.Jun 2014
+ 2
patīk
- 0
pareizi esi sarakstijis- Kloķeni , slīpēt cilindrus likt bezkontaktu aizdedzi

fire
03.Jun 2014
+
patīk
-
Vosis3 29.May 2014 20:11
Ko jūs iesakat par dokumentiem, kā varētu sadabūt rokās to saimnieku?

Lasi PM
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā