Nu lūk, pēc gada darba brīvajos brīžos pie šī objekta, ir panākts jau kautkāds starprezultāts:
Kas līdz šim ir izdarīts:
1.Pilnīga profesionāla pārkrāsošana, noņemot veco krāsu līdz spīdīgam bleķim nost;
2.Taisnots un špaktelēts un pulēts labais „bardačoks”;
3.Taisnots, špaktelēts un pulēts priekšējais dubļu bleķis;
4.Taisnots priekšējais lampas turētājs, jo bija sadauzīts;
5.Priekšējai dakšai mainīti saļņiki, jo blieza garām eļļu;
6.Aizmugurējai dakšai mainīta nesošā ass, jo oriģinālai bija sadrupis metālā siets;
7.Lampai ielikts jauns stikls, iepriekšējam bija plaisa;
8.Salabota un ieeļļota aizdedzes atslēga – bija saplaisājusi keramika;
9.Taisnots rāmis, jo iepriekšējais saimnieks pakaļu bija uzlocījis uz augšu, lai krutāk būtu. Līdz ar to bija jātaisno visa aizmugurējā daļa, jo tā bija deformēta līdz ar rāmi.
10.Piemeklēts jauns aizmugurējais ķēdes sargs, oriģinālais bija saplēsts + jaunas gumijas+jauns aizmugurējais zobrats+ jauna ķēde;
11.Iegādāti jauni izpūtēji un līkumi caur SS.
12.SSkā iegādāti pagriezieni vecie (oriģinālie) un pagriezienu kājas
13.Izvirpotas jaunas pagriezienu kājas – labi der bultskrūves ķermenis 14mm diametrā, kuram visā garumā uz virpas izurbj cauri caurumus;
14.Par dzinēja remontiem – iegādāti jauni 2.remonta virzuļi – pirksti – adatas – klaņi – klaņu seperatorgultņi – kloķvārpstas gultņi;
15.Pārpresēta oriģinālā kloķvārpsta, nomainot centra gultņi un ieliekti jauni klaņi
16.Izslīpēti oriģinālie cilindri 2.remontam;
17.Karburatoram virpota jauna nerūsējošā tērauda blīve, jo keramiskā bija sadrupusi, līdz ar to taisnotas un slīpētas karburatora ļipas, tās parasti nolokās līdz ar stiprāku pievilkšanu;
18.Statoram nomainīta keramiskā daļiņa, kas tur oglītes, jo bija saplīsusi;
19.Rotoram tinumi pārlakoti;
20.Jaunas sveces + jaunas pīpītes + jauni kondensatori + jauni kontakti;
21.Pieslīpēta un iztaisnota kontaktu plate un stators, jo bija deformēti nedaudz;
22.Nomainīti sadauzītie un sarūsējušie riteņi + gultņi;
23.Jaunas kolodkas pielīmētas + jauna priekšējā bremžu trose iegādāta;
24.Akseleratora rokturim saliktas atpakaļ trūkstošās detaļās;
Vēl man vajaga dabūt pagriezienu rādītāju hromēto un mazo ķēdes sargu ap mazo zobratu. Ja kāds var piedāvāt, laipni lūdzu.
Tagad varat ievērtēt! Gaidu jautājumus un komentārus!
man ir pagriezien raditaji un tas kedes sargs mazais plastmasas ir ari dekorativa uzlika prieksejas daksas pivilkshanas skruvei ar uzrakstu jawa!
ja vajag pm vai 29499421
PAL : ķēdes sargs deformēts vai labs?
plastmasas uzlika derētu?
vari sasūtīt bildes, lai tuvak redzu, tad sarunāsim!
bildes vareshu tikai vakara pagriezien raditaji ir tris veseli 4 stiklinsh saplisis !
tas plastmasa sargs vesels laba stavokli !
nu cenas pats pteiksi cik esi gatavs dot :good!:
Labāka kā kādreiz bija veikala skatlogā!!!
Man ir jautājums, kur šim eksemplāram izpūtējus un to līkumus izkapāji?? Ne viena firma nepiedāvā ne i-netā ne tirgū!
Ha ..... atradu gļukus!
Kikstartera kājiņas gumija pamatīgi nodilusi - derētu apmainīt, un kaut kā neredzu pirms gumijas sprostgredzenu.
Kikstartera savilcējskrūve nav originālā - tai laikā vēl neražoja skrūves ar paplašinājumu it kā paplāksnis būtu klāt!
Bāka 100 % mainīta, jo tajs laikos Čehi vēl nebija apslinkojušies un bākas metinājuma šuves bij noslīpētas tik gludi ka nevarēja pateikt kur metināts!
A kur gumijiņas no bākas stiprinājumiem?