RaivisSam :
ļoti simpatizē šī jawa, kaut arī nav pilnīgs oriģināls, krāsas tonis smuks
spridzeklis :
o viena gada ar manējo!
ir uzlikta augstā stūre un divi pīpināmie, ko jau minēja.
izpūtēji ir no vēlinās 634 vai 638.
izskatās, ka tahometra konkrētam motoram nav, tad jābūt panelim ar vienu bunduli
un līdz ar to bākai ar lielajām hromētajām uzlikām gar sāniem. Aizmugure ir uzslieta aukšā.
priekšējam dubļusargam vajadzēja būt pelēkam. Pagriezieni protams arī nav orģinālie. Priekšējam bremžu trumulim vajag būt ar diviem izspiedējiem, šei ir uzlikts ar vienu.
Tas ir cik es pamanīju, gan i_edgars sniegs detalizētāk visu
RaivisSam :
Nomainīt motoru, kam ir pie kloķvārpstas gala blokā urbums un tur iet trosīte ar zobratiņu, kas savukārt darbina tahometru.
Bet citādāk jau superīga jawa, viss hroms spīd un laistās, krāsa laba, ceru arī ka pēc tehniskā stāvokļa arī tā
spridzeklis :
kas vēl....kāpšļiem(gan vadītāja, gan pasažiera) jāsalokās 45 grādu leņķi, šeit ir uz augšu vertikāli
JAWAS_onkulis :
Es skatijos uz bloka tur ir rakstits 634-5 tatad tas ir 1979 gada ražojums un taja gada naca jawas jau ar tahometru. Skatijos kataloga tur vismaz ta bija!
spridzeklis :JAWAS_onkulis :
Es skatijos uz bloka tur ir rakstits 634-5 tatad tas ir 1979 gada ražojums un taja gada naca jawas jau ar tahometru. Skatijos kataloga tur vismaz ta bija!
manai jawai izlaiduma gads tāds pats, uz motora arī 634-5 un arī tahometrs nenāk orģināli
i_edgars :
Klāt pie minētā:
priekšējā riteņa bremžu trumuļi ir no vecenītes (360 Javas), priekšējais dubļu bleķis pat grūti pateikt vai no pašas 1. ķiršsarkanās 634.1 vai arī no 360 vecenītes. Tas pat ir par priekšējiem amortiņiem - kaut kas tur nav kā originālā - vai tik nav no pirmajās 634. vai pat no 360 vecenītes, pie kam amortiņi ir pretēji uzlikti!
Bāka, ja pa vidu šuve nav redzama (noslīpēta) tad origināla, ja redzama šuve, tad mainīta no vēlākām 634.... uzlikas toč nav originālās. Pakaļējie amortiņi ir salasīti no 2 dažādu modeļi 634. Javām. Vai tik cilindru galvas nav mainītas no vēlākiem modeļiem - tā kā 79 nebija caurumu tajās. Protams jau minētie izpūtēji, pagrieziena rādītāji.
Java ir patiešām 1979 gada, bet komplektācija šai gadā uz rudens pusi ļoti mainījās. Ir jāzina ražošanas mēnesis, tad varēs spriest par pilnīgu originalitāti.
Pakaļa nav sacelta lokot rāmi, bet gan pārmetinot amortizatoru stiprinājuma vietas - iespējams ka tie pat ir pagarināti.
Ir locīts kik-starteris - daudziem cilvēkiem ir slinkums pēc kritiena atlocīt atpakaļ izpūtēja priekšējo kronšteinu, vai savlaicīgi pievilkt kiku, lai tas neļurkājas... kā rezultātā tas ķer izpūtēju. šeit ir aizgājuši "vieglāko"ceļu - atlocījuši kiku!
Pekas ir praktiski beigtas - bet uzliktas arī ir nepareizi!! Visām viņām jālokās 45 gr leņķī uz augšu un atpakaļ.
Lai tahometrs darbotos vajag nomainīt motora zvaigznītes pievelkošo uzgriezni - jau ar "vītni" un kreiso kartera vāku ar izvadu uz tahometru - tas ir viss.
Gan jau vēl kādu sīkumu atradīšu!
Vēl būtu vēlamas bildes: bāka no priekšpuses un apakšas - tās priekšējais stiprinājuma kronšteins pie rāmja, augstspreiguma spoļu stiprinājums, stop slēdža stiprinājums un pakaļējo bremžu trosītes stiprinājums pie pekas kronšteina kreisajā puse - lielā formātā.
Tad varēs īsti apspriest!
i_edgars :
Par priekšējo dubļenieku - ir jāredz kurā vietā ir (vai bijusi) auss trosītes stiprināšanai (caur to izver trosīti).
Taurītes ir nokrāsotas - originālā gromētas.
Priekšējās "lustras" stikrl ir toč origināls.
Vēl ir vajadzīga bilde ar ko stiprinās bardačoki! Ar lielām galvām skrūves uz M6 vai tapas piemetinātas pie rāmja.
creature2 :
izskatas, ka originalitate pie kajas, interese tik tas tahometrs... ja tā, tad jāatzīst, ka esi ne tur iemaldījies
Gads:1979
Bildes: