14.Nov 2010 | Pēdējo reizi labots 17.Feb 2011 22:47; labots 2 reizes
+
-
Sveiki. Esmu iesācis darbu pie sava otrā projekta > IŽ-350. Tā kā ir interese un zināšanas par jaunāko brāli 49 un pie viena motocikla jau neapstāsies, tad izlēmu par labu šim modelim. Nenoliegšu, ka viena no interesantākajām lietām atjaunošanas procesā ir tieši orģināldaļu meklēšana un pats komplektācijas process. Tas, cik ātri darbi ritēs uz priekšu, vairāk vai mazāk jau atkarīgs no paša
Lūk arī bilde ieskatam >
14.Nov 2010 | Pēdējo reizi labots 17.Feb 2011 22:49; labots 2 reizes
+
-
rāmis bija no vācu motocikla NZ 350-1 > 06.1944, ko pēcāk iemainīju pret IŽ-350 rāmi
un dažām iztrūkstošajām daļām
Demfer Knob ir no jaunākas paudzes IŽ - vecā tipa vēl jāsataisa
sēdekļa reljefs ar zvaigznēm nāk uz 125ccm motocikliem M1M
Mazliet citāts no vēstures , lai tev nav jāsmaida , jo šobrīd visi smaida par tevi .
Audi automobiļu kompānijas vēsture aizsākusies 1910. gadā, 16. jūlijā, kad konstruktors Augusts Horhs reģistrēja kompānijas nosaukumu. 1932. gada 29. jūnijā uzņēmuma - "Horch", "Wanderer", "DKW" un "Audi" - iestājās vienotā koncernā, ko nosauca par "Auto Union GmbH", tādejādi radot mūsdienās tik plaši pazistamo emblēmu, kurā savienoti četri apļi.
Ļoti pareizi dari, ka vispirms moci sakomplektē un tad vēlreiz jauc laukā lai dotu krāsot. Pēdējiem močiem arī piekopju tādu pat tehniku. Citādāk tas neder, un tas neder, jāpārkrāso, jāpārtaisa. Baigi smuki izskatās! Veiksmi turpmāk!
Dzirdēju, ka centrālā ķepa IŽ-350 un IŽ-49 ir atšķirīga. Nesen ieguvu centrālo ķepu - 49tā, kuru domāju likt 350tam. Visu laiku nevarēju īsti saprast, kāpēc iž-49 īsti nestāv uz centrālā balsta - kad noņēmu ķepu 49tam manā sejā atplauka smaids, jo izrādās esmu uzlicis 49tam 350tā peku. Pirmā brīdī tās liekās vienādas, bet ieskatoties tuvāk 350tā ķepa ir īsāka un pārtaisīt to būtu grūti vai pat neiespējami.
Lūk arī bilde ieskatam >