Forumu lasu jau ilgu laiku, bet nebiju saņēmies ko pievienot, tad nu beidzot. Pēc ilgām pārdomām par motociklu izvēle apstājās pie Minsk M103. Izvēli palīdzēja izdarīt fakts, ka motociklam ir pārreģistrējami dokumenti un ar to varēšu pārvietoties legāli pa koplietošanas ceļiem. Protams stāvoklis nav spīdošs, bet esmu apņēmības pilns to atjaunot oriģinālā izskatā, meklējot trūkstošās un bojātās detaļas. Sākumā vēlos sakomplektēt visu, kā tam būtu jābūt, tad jaukt laukā, krāsot.
Dažas bildes, nemāku tās šeit pievienot, tādēļ spiediet uz norādīto adresi.
http://foto.inbox.lv/karlsons96/Motocikls-Minsk
Ja kādam ir detaļas no šāda motocikla, esmu gatavs iegādāties.
Pateicoties paziņam esmu jau atradis instrumentu kastīti, bet iztrūkst pati slēdzenīte (skrūve), atbalsta kājiņu, aizmugurējo lukturīti. Drīzumā būs arī priekšēja lampa, stūre un dakša ar lampas stiprinājuma ausīm, kas nezin kāpēc nolauztas manam braucamajam.
Loti pateicīgs būtu, ja kāds spētu piedāvāt abus dubļu bleķus, gaisa filtra bundulīti, kurā ielejas eļļa, kā arī gribētu pielāgot visas trosītes, jo esošās ir bojātas.
Ir vērojams neliels progress manā projektā. Pagaidām esmu tikai sagatavojis detaļas krāsošanai. Viss ir sašpaktelēts un gaida, kad tiks gruntēts un krāsots. Motors pagaidām izjaukts, tiek taisītas jaunas bukses. Kloķene arī ir nodota pārpresēšanai. Kad saņemšu blokus un kloķeni varēšu likt kopā. Būtu ļoti priecīgs, ja kāds varētu piedāvāt, protams, ne bez atlīdzības, cilindru no m1m motora (ar lūkām). Manējam ir diezgan dziļas rievas, biju aizgājis pakonsultēties pie slīpētāja, un viņš teica, ka praktiski nereāli tās izņemt, vienīgi, ja tiek būvēts jauns virzulis. Ar pieejamajiem remontvirzuļiem nepietiktu. Vēl gribētu atrast m103 stūri un dakšai dubļusarga stiprināšanas uzlikas, lai varu visas hromējamās detaļas reizē dot prom uz hromēšanu un viss varētu uzņemt apgriezienus.
Protams ir vēl detaļas kas ir nepieciešamas, taču tās neaizkavē projekta virzību uz priekšu. Tās būtu - gaisa filtrs, dekompresatora rokturis, aizmugurējais barabāns (var būt bez bremžu lokiem), demfera uzgriežņi un šaibas.
Ir neliels progress vērojams manā projektā. Kamēr dzelži krāsojas, esmu salicis kopā motoru. Cilindrs izslīpēts uz 2 remontu, kloķene pārpresēta, salikti jauni gultņi un uzvirpotas jaunas kārbas buksītes. Motors tika iedarbināts, pieleca samērā labi, ja neskaita, ka pagāja diena kamēr sapratu kā regulēt aizdedzi
1. Klanis gadījumā nav kautkāds taivānas/ķīnas? Un gultņi viņam nāca 2rindu " liekamais" gultnis , jaunas lodītes pirki?, nenāca seperators jo pirksts apakšējais bija cita diametra.
2, Tev bildē vāka kloķenei nav, kad saliki tak visi vāki bija vietā? , kā nofiksēji tāpat kā orginālā ar " dornīti" ?
Par 1 lietu: Klanis ir oriģinālais, tikai notīrīts. Kloķeni presēju Ādažos pie Siliņa. Pašā procesā nepiedalījos, bet viņš teica ka liek SKF seperātoru.
Par 2 lietu: Kloķenes vāki nav un nebūs. Siliņs saka, ka nav vajadzība pēc viņiem, esot tikai lieka vieta, kur gružiem krāties
Interesanti, var jau būt, būs jāpaskrubina man mans m1m klanis moš toč uzdegums tāds :O
Par seperatoru interesanti, sūdīgi, ka procesu neredzēji, jo es arī gribēju seperatoru pielasīt, bet tā arī neuzliku jo 2 rindu " beramgultnim" , ir 3 bloķējošās šāibas, katrai rindai galā, un viducī klanī grope kur sēž sprosta tipa šaiba tāpēc negribēju sev baigi eksperimentēt, značit man kloķene vecāka, jo manai kloķenei nav eļļošanas kanāla nemaz apakšējam gultnim, tas arī bija arguments kāpēc nelikt seperatoru, jo nav no kurienes eļļoties.
Par vākiem derētu pakomentēt kāpēc nevajag, gruži ta var krāties, bet kā ar kloķvārpstas telpas tilpumu vai kā to precīzi nosaukt, nu vopšem lai nav tukša vieta, ne par velti tie vāki tur domāti.
+ tam visam, cik izmaksāja pasākums ādažos- cik saprotu tev pāŗpresēja jaunu gultni un nocentrēja?
Manai bitei viena turista brauciena tie vaki klokjenei paveras un uz majam bija javed ar businju,atjaucu motoru,ieliku jaunus pamatniekus jo tie vaki bija deformeti,un vecie gultnji ar savilceju velkot nost izgjerbas) bez vakiem nekadas atshkjiribas nemanu
Jā tev taisnība, tas tilpums mainās, taču tik ļoti minimāli, ka neko diži neietekmē. Vienīgais kas jāizdara jauzliek kloķenei katrā galā šaibas, tikpat biezas cik tie vāki bija. Ādažos pārpresēja jaunu gultni, nocentrēja un uztaisīja jaunu pirksta buksi. Kopā 30 eur.
Paldies par info, ja viss darbojas tad savai kloķenei arī nelikšu, jo reāli ar svarku būtu jāķer klāt, Izmēgināsim katrā ziņā, jo itkā jau tur metāla izgrebts dauz un sānos kak raz tak pārplūdes kanāli nāk, tur tāda maisījuma gaļas mašīna veidojas, bet nu labi saliks redzēs.
Kādu labu brīdi neesmu neko pievienojis, taču tas nenozīmē, ka nekas nenotiek. Darbi rit pilnā sparā! Esmu jau saņēmis nokrāsotās detaļas un sācis likt visu kopā. Pārvilkti jauni vadi, spieķi nocinkoti un rati saspieķoti. Pagaidām lielākā aizķeršanās ir hroms. Kā arī trūkst vēl dažas detaļas - aizmugurējā riteņa barabāns(vai kā viņu tur sauc), dekompresatora rokturis un kāpšļu gumijas. Būtu ļoti pateicīgs, ja kāds varētu kaut ko piedāvāt.
Pagaidām esmu tik tālu ticis. Viss pluss mīnuss ir sadabūts, paliek vienīgi hroms uz ko pašlaik esmu nobremzējis. Kā arī meklēju vēl aizmugurējo bremžu vāciņu, bet pagaidām tiks atstāts vecais sakniedētais.
Jo,tā ir orğināli.Es tikai par orğinālu izskatu!
Es arī sākumā domāju priekš kam pacelts?Bet loğiski padomājot aizmugurējiem amīšiem uzkraujot max svaru amatizātori "noies" līdz pašai riepai!
Ja "nenoiet" tad es pēc iespējas palaistu drusku,drusku zemāk.
Dažas bildes, nemāku tās šeit pievienot, tādēļ spiediet uz norādīto adresi.
http://foto.inbox.lv/karlsons96/Motocikls-Minsk
Ja kādam ir detaļas no šāda motocikla, esmu gatavs iegādāties.
Pateicoties paziņam esmu jau atradis instrumentu kastīti, bet iztrūkst pati slēdzenīte (skrūve), atbalsta kājiņu, aizmugurējo lukturīti. Drīzumā būs arī priekšēja lampa, stūre un dakša ar lampas stiprinājuma ausīm, kas nezin kāpēc nolauztas manam braucamajam.
Loti pateicīgs būtu, ja kāds spētu piedāvāt abus dubļu bleķus, gaisa filtra bundulīti, kurā ielejas eļļa, kā arī gribētu pielāgot visas trosītes, jo esošās ir bojātas.