Aizmirsi paroli?


Gatiņš
29.Apr 2010
+
patīk
-
Sveiki.
Tā nu gribējās atkal pabraukt ar savu mopēdu, bet pagaidām esmu iestrēdzis pie dzirkts. Tad nu tagad par problēmu.
Mopēds ir Rīga 11 ar D8 motoru un lielo magnētu. Dzirksts ir, bet ļoti vāja(indukcijas spole-TLM-3 krievu burtiem), brīžiem pat paliek tāda, ka var pabraukt dažus metrus, bet tad "noslāpst."
Domāju, varbūt kontakti, bet nopirku jaunus kontaktus, magnētu, kondensātoru, bet nekas nemainījās. Sadomāju, ka varbūt jāpamēģina iedarbināt mopēdu ar auto akumulatoru. Ņēmu '"Žiguļa" indukcijas spoli un mēģināju iedarbināt. Pielēca uz pirmā rāviena, un strādā kamēr degviela beigsies(es tā domāju). Pieslēdzot gaismas pie pakava, tās strādā neraustoties.
Vēlējos uzzināt, varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu, un zin risinājumu.
Paldies jau iepriekš.

emcix
29.Apr 2010
+
patīk
-
nuu varbūt indukcijas spole??

sKRŪVe
29.Apr 2010
+
patīk
-
Man pie vainas tieši tādā pašā gadijumā bija indukcijas spole.

Gatiņš
29.Apr 2010
+
patīk
-
Bet tad rodas jautājums, kāpēc pievienojot ejošu Tula 200 spoli, nekas nestrādā, un arī Iž 56 spoli pieliekot dzirksts nav. Abas spoles tika pārbaudītas ar lādētāju.

gatis3
29.Apr 2010
+
patīk
-
panem testeri un uz prieksu tur neka sarezgita nav,izej pa posmiem parbaudot katra mezgla savienojumus un izmeri indukcijas spolem pretestibas,ja nemaldos so visu kadreiz macija pamatskola!

Gatiņš
29.Apr 2010
+ 1
patīk
- 0
Ja nebūtu tas pāriets jau, tad es šeit nenāktu.
Jautājums atklāts joprojām, kāpēc ar Tulas un Iža spoli nestrādā?

Strazdiņš
29.Apr 2010
+
patīk
-
Labāk vienkārši atstāj mopēdam to žiguļa spoli un brauc laimīgs. Nebūs jāmokās.

Gatiņš
29.Apr 2010
+
patīk
-
Tu kārtīgi izlasīji? Ar to žiguļa spoli es darbinu no lādētāja, tāpat kā ar Tula 200 un Iž 56 spoli. Pieslēdzot pie ģeneratora tinuma, no tām spolēm nekas nenāk.

Sbech
30.Apr 2010
+
patīk
-
Tātad, vai nu vaina vadā, kas iet no spoles motorā uz ārējo spoli... vai nu spole motorā gļuko.

Magnēts nav plīsis, neļurkājas? Pieslēdz pie motora spoles testeri un pamēri. Zemās voltāžas spolei jādod vaļā no 50 līdz 300 voltiem, ja es pareizi atceros. Pie labiem apgriezieniem! Tur ir ap 200 tinumi 0,6 mm vada. Pirmo reizi dzirdu, ka ar to kaut kas nav kārtībā. Viens gals uz masu ir?

Spoli (iekšējo) no cita motora neliki? No D6 piemēram...

Rūpīgi pārbaudi visus vadus, ieskaitot pīpīti utt. Iespējams, vienkārši kaut kur vājš savienojums.

Shēma, piemiņai:

http://www.dyr4ik.ru/forum/album_mod/upload/494a4792772b62f2e4a189d8285e6ede.jpg

fire
30.Apr 2010
+
patīk
-
Droši vien esi nepareizi pieslēdzis. Līdztrāvas režīmā (Tavs apraksts ar lādētāju) spoli un pārtraucēju slēdz virknē, maiņstrāvas režīmā - paralēli. Ja saslēgts pareizi un tomēr nekas nestrādā, magneto tinumā ir kāds īsslēgts vijums. Lampas degs, bet aizdedze nebūs. Īsslēgti vijumi neļaus sasniegt pašindukcijas impulsa amplitūdu, kas mērāma vairākos simtos voltu.

Seskvočs
30.Apr 2010
+
patīk
-
Ižu un tulu spole nederēs, jo Rīgai ir magneto ar ārējo transformatoru. Rīdziņas spole īsti nav indukcijas spole bet ir paaugstinošais transformators. Vismaz nav ar tādu attiecību kā citas spoles.

Gatiņš
30.Apr 2010
+
patīk
-
Magnēts labs, jauns, neļurkājas kustinot un reizē turot motoru lai negriežas. Motora spole, cik noprotu ir tas pakavs, kura viens gals atrodas pielodēts masai(serdei) un tad ir viens pirms beigām vads iznests un vēl viens vads ar diožu tiltu galā.
Šodien tiku pie 2 spolēm, izmēģināšu.

ja
30.Apr 2010
+
patīk
-
vēl viens vads ar diožu tiltu galā.
:shock: :help:
nu pionēri laiž....... :sveiks:

gatis3
30.Apr 2010
+
patīk
-
:D kautkas traks, vienkarsaku aizdedzi sava muza neesmu redzejis,ja ar to pat nevar tikt gala ,tad es nezinu!

Aldis
30.Apr 2010
+
patīk
-
ja :
:
nu pionēri laiž....... :sveiks:
:D Nu pionieriem , ja diodes vairāk par vienu , tad obligāti tilts :D :D :D , labi ,ka ne laipa

P.S. Jāni , to bildi ar shēmu , vajadzētu pielipināt kaut kur tehniskās sadaļas sākumā un pionieru pilī ar pašā sākumā. Topa jautājums un topa problēma , kopš foruma pastāvēšanas laika. Ja vēl tad pionieri nemācēs atrast un izlasīt , tad tādam pionierim bans uz mēnesi.

Gatiņš
30.Apr 2010
+
patīk
-
Tā, tikko biju veicis mērijumus ar savu multimetru. Pie MAX apgriezieniem spriegums ir ~52V ar izslēgtām gaismām. Ar ieslēgtām raustās no 45v-65v. Kādi secinājumi?
Atvainojos par neprecīzajiem apzīmējumiem.

Gatiņš
30.Apr 2010
+
patīk
-
Problēmas atrisinātas pateicoties lietotājam Bajārs. Tiešām biju nepareizi salicis. :)

Rīga moto
16.Apr 15:09
+
patīk
-
Kāda bija problēma? Man tas pats!
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā