Paldies par vērtējumu. JAWA no 1988 līdz 1999 gadam tika mazāk vai vairāk ekspluatēta līdz gaitā satrūka aizmugures riteņa pievadķēde ar visu no tā izrietošajām sekām. Nepatīkamām protams. Sasists dubļusargs, aizmugures lukturis, saplēsts sēdeklis, utt. Labi, ka braucu viens, pretējā gadījumā sēdekļa vietā būtu cietusi līdzbraucēja(-as) sēžamvieta. Bildē ir redzams nobraukums, kad tas notika. Tā rezultātā mocis tika atstāts aizmirstībā uz desmit gadiem. Aiz gara laika aizpagājušo rudeni tika izvilkts dienas gaismā un izjaukts pa sastāvdaļām. Pēc tam nesteidzoties viss tika lēnām salasīts kopā. Mazliet ir krāsots, cinkots, mainītas nolietotās detaļas. Pa lielam, viss tomēr joprojām ir orģinālais.
Kā reiz tieši ķēdes tika nomainītas laikam divas. Un pakaļējam ritenim nomainīju trīs riepas. Vairāk arī nekas netika mainīts. Un degvielai tika klāt jaukts autols. Tas viss pagātnē. Katrā ziņā esu pārliecinājies, ka ķēde nav tas mezgls mocim, uz kuru būtu jātaupa nauda.
29.Apr 2012 | Pēdējo reizi labots 29.Apr 2012 13:38; labots 1 reizi
+ 1
- 0
Sveiki! Sen neesmu neko rakstījis par savu mocīti. Tātad...
Sezonu tiku beidzis pērn, 3 novembrī, nosacīti neveiksmīgi, 2 km pirms mājām noķēru tādu naglu,ka aizmugurējo riepu kopā ar kameru nācās izmest. Tā nu visu ziemu "nogulēju", līdz aprīlī izdomāju ar pulverkrāsu pārkrāsot visus sarkanos dzelžus. Paralēli tika iegādāta jauna Mitas riepa, uzlikta jauna ķēde un ķēdes aizsarggumijas. Vecās gumijas dīvaini ātri divos gados saplaisāja, lai gan bija čehu. Sanāca tā, ka šosezon reāli pirmo reizi izbraucu ar mocīti tikai piektdienas vakarā. Pirmo un pagaidām pēdējo..... Apmēram tajā pašā vietā kur pamanījos pārdurt riepu ir pagrieziens. Cenšoties no ceturtā ieslēgt trešo pārnesumu tas neizdevās. Gan tā, gan šitā, bet nekā. Skaidrs bija viens, motosezonas atklāšanas pasākums un visi pārējie tuvāko divu nedēļu laikā ir garām. Dusma bija baismīga, bet... Tehnika ir tehnika. Vakar iespējami ātri viss tika atjaukts, izņemot motora šķelšanu. Tā kā negaidot bija vajadzība braukt uz Līvānu pusi, tad sarunāju ar Edgaru, ka palīdzēs un galvenais ar savu pieredzējušo aci apskatīs kas tai kārbai kaiš. Tā nu šodien pāršķeļot Jawas dzinēju mums pavērās šāds skats...
http://foto2.inbox.lv/rauzamodris/jawa/P1020667.jpg http://foto2.inbox.lv/rauzamodris/jawa/P1020665.jpg
..pārlūzusi dakšiņu ass
Un vēl konstatējām, ka kloķvārpstai sakarīgs ir tikai labās puses gultnis. Centrālais un kreisais tuvākajā laikā būtu izjukuši.
....Ursus, Tev tomēr bija taisnība par dakšiņu kārbā.
ASS,nē tas man ir kas jauns. Kopā ar nodiluš dakšiņu ir tanī vietā lūzusi,,,bet ka vnk ass...
Skaids ,ka visi defekti nav vienādi... bet ka viena pati ass...
29.Apr 2012 | Pēdējo reizi labots 29.Apr 2012 16:24; labots 1 reizi
+ 0
- 1
Te Modža nepaskaidro - ass lūzums un dakšiņas izlidošana ir tikai sekundāra parādība.
Ja man šo motoru būtu atveduši uz jaukšanu neko nepaskaidrojot, es ar 500% garantiju būtu dusmīgs un nolamātu to līkroku licēju. Bet autors, saka ka motoru lika rūpnīcā un neviens nav piedūries klāt pēc tā.
Faktiskā vaina ir tajā, ka sekundārā vārpsta bija nedaudz pa dziļu kārbā, bet galvenais sekundārās vārpstas gultnis nebija ielikts karterī līdz galam! Tas ir - tāds pat efekts, ja būtu atslābusi zvaigznītes skrūve. Rezultātā sekundārā vārpsta spiež un dakšiņu, tā savukārt uz asi.
Man bija tieši tāds pat rezultāts, kad pats kādu reizi biju paslinkojis un droši nenokontrēju zvaigznītes uzgriezni. Vienīgi nācās vilkt moci no Madonas un Līvāniem, jo man vienīgais kas bija - neitrālais.
modža 29.Apr 2012 14:29 Apmēram tajā pašā vietā kur pamanījos pārdurt riepu ir pagrieziens. Cenšoties no ceturtā ieslēgt trešo pārnesumu tas neizdevās.
apskatījos PĀRĒJĀS bildes,tā dakšiņa tak metama.
Man bij aprecīzi tāpat,bet pie noskrējiena ap 12.000-13.000. un NEKĀDA sakara ar atskrūvējušos velkošo zvaigznīti(ķēdei).
Un paskati sānu slodzes dakšiņai NAV,nav nekādas. ir nodilis mazais- pipsis-. Sānos nodiluma NAV(vai es neredzu).
Esi braucis ātri un tur kaut ,kas notiek. Ne ta dakšiņa r tendenci-rāpties virsū-,ne ta cits(eļļas trūkums/kvalitāte).
RŪPĪGI iztīri dakšiņas gropi ,un nopērc jawa.lv jaunā tipa dakšiņu(pietiek ar VIENU !,šanī vietā).
Un viss būs labi.
Un atceries,vairāk no manis uzzināsi TIKAI iekš manajawa.lv te ir -ja- IŽ saits,nu un kā piedevas pie kartupeļiem mopēdi.