Aizmirsi paroli?


modža
06.Sep 2011
+ 1
patīk
- 0
Jawa 350/638/5. Ražošanas gads 1988. http://foto.inbox.lv/rauzamodris/jawa


http://content2-foto.inbox.lv/albums165899838/rauzamodris/jawa/P1020179.sized.jpg

http://content2-foto.inbox.lv/albums165899859/rauzamodris/jawa/P1020180.sized.jpg

http://content2-foto.inbox.lv/albums165899878/rauzamodris/jawa/P1020181.sized.jpg

http://content2-foto.inbox.lv/albums165899890/rauzamodris/jawa/P1020182.sized.jpg

http://content2-foto.inbox.lv/albums165899904/rauzamodris/jawa/P1020183.sized.jpg

zelch
06.Sep 2011
+
patīk
-
Feina Javite ,vien apraksts tads dikti skops un bildes butu forsi ,ja varetu redzet uzreiz atverot temu.

modža
06.Sep 2011
+
patīk
-
Paldies par vērtējumu. JAWA no 1988 līdz 1999 gadam tika mazāk vai vairāk ekspluatēta līdz gaitā satrūka aizmugures riteņa pievadķēde ar visu no tā izrietošajām sekām. Nepatīkamām protams. Sasists dubļusargs, aizmugures lukturis, saplēsts sēdeklis, utt. Labi, ka braucu viens, pretējā gadījumā sēdekļa vietā būtu cietusi līdzbraucēja(-as) sēžamvieta. Bildē ir redzams nobraukums, kad tas notika. Tā rezultātā mocis tika atstāts aizmirstībā uz desmit gadiem. Aiz gara laika aizpagājušo rudeni tika izvilkts dienas gaismā un izjaukts pa sastāvdaļām. Pēc tam nesteidzoties viss tika lēnām salasīts kopā. Mazliet ir krāsots, cinkots, mainītas nolietotās detaļas. Pa lielam, viss tomēr joprojām ir orģinālais.

Dalgo
06.Sep 2011
+
patīk
-
Ists skaistulis! B-)

ursus
06.Sep 2011
+ 2
patīk
- 1
man patīk VISAS oriģināli saglabātas JAWA,bet tik ilgi braukt ar vienu ķēdi... . Ceru ka vairāk tā nedarīsi.

modža
06.Sep 2011
+ 1
patīk
- 0
Kā reiz tieši ķēdes tika nomainītas laikam divas. Un pakaļējam ritenim nomainīju trīs riepas. Vairāk arī nekas netika mainīts. Un degvielai tika klāt jaukts autols. Tas viss pagātnē. Katrā ziņā esu pārliecinājies, ka ķēde nav tas mezgls mocim, uz kuru būtu jātaupa nauda.

modža
29.Apr 2012 | Pēdējo reizi labots 29.Apr 2012 13:38; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 0
Sveiki! Sen neesmu neko rakstījis par savu mocīti. Tātad...
Sezonu tiku beidzis pērn, 3 novembrī, nosacīti neveiksmīgi, 2 km pirms mājām noķēru tādu naglu,ka aizmugurējo riepu kopā ar kameru nācās izmest. Tā nu visu ziemu "nogulēju", līdz aprīlī izdomāju ar pulverkrāsu pārkrāsot visus sarkanos dzelžus. Paralēli tika iegādāta jauna Mitas riepa, uzlikta jauna ķēde un ķēdes aizsarggumijas. Vecās gumijas dīvaini ātri divos gados saplaisāja, lai gan bija čehu. Sanāca tā, ka šosezon reāli pirmo reizi izbraucu ar mocīti tikai piektdienas vakarā. Pirmo un pagaidām pēdējo..... Apmēram tajā pašā vietā kur pamanījos pārdurt riepu ir pagrieziens. Cenšoties no ceturtā ieslēgt trešo pārnesumu tas neizdevās. Gan tā, gan šitā, bet nekā. Skaidrs bija viens, motosezonas atklāšanas pasākums un visi pārējie tuvāko divu nedēļu laikā ir garām. Dusma bija baismīga, bet... Tehnika ir tehnika. Vakar iespējami ātri viss tika atjaukts, izņemot motora šķelšanu. Tā kā negaidot bija vajadzība braukt uz Līvānu pusi, tad sarunāju ar Edgaru, ka palīdzēs un galvenais ar savu pieredzējušo aci apskatīs kas tai kārbai kaiš. Tā nu šodien pāršķeļot Jawas dzinēju mums pavērās šāds skats...
http://foto2.inbox.lv/rauzamodris/jawa/P1020667.jpg
http://foto2.inbox.lv/rauzamodris/jawa/P1020665.jpg
..pārlūzusi dakšiņu ass

modža
29.Apr 2012
+ 1
patīk
- 0
Un vēl konstatējām, ka kloķvārpstai sakarīgs ir tikai labās puses gultnis. Centrālais un kreisais tuvākajā laikā būtu izjukuši.
....Ursus, Tev tomēr bija taisnība par dakšiņu kārbā.

ursus
29.Apr 2012
+ 1
patīk
- 0
ASS,nē tas man ir kas jauns. Kopā ar nodiluš dakšiņu ir tanī vietā lūzusi,,,bet ka vnk ass...
Skaids ,ka visi defekti nav vienādi... bet ka viena pati ass...

i_edgars
29.Apr 2012 | Pēdējo reizi labots 29.Apr 2012 16:24; labots 1 reizi
+ 0
patīk
- 1
Te Modža nepaskaidro - ass lūzums un dakšiņas izlidošana ir tikai sekundāra parādība.
Ja man šo motoru būtu atveduši uz jaukšanu neko nepaskaidrojot, es ar 500% garantiju būtu dusmīgs un nolamātu to līkroku licēju. Bet autors, saka ka motoru lika rūpnīcā un neviens nav piedūries klāt pēc tā.
Faktiskā vaina ir tajā, ka sekundārā vārpsta bija nedaudz pa dziļu kārbā, bet galvenais sekundārās vārpstas gultnis nebija ielikts karterī līdz galam! Tas ir - tāds pat efekts, ja būtu atslābusi zvaigznītes skrūve. Rezultātā sekundārā vārpsta spiež un dakšiņu, tā savukārt uz asi.
Man bija tieši tāds pat rezultāts, kad pats kādu reizi biju paslinkojis un droši nenokontrēju zvaigznītes uzgriezni. Vienīgi nācās vilkt moci no Madonas un Līvāniem, jo man vienīgais kas bija - neitrālais.

i_edgars
29.Apr 2012
+ 0
patīk
- 1
modža 29.Apr 2012 14:29
Apmēram tajā pašā vietā kur pamanījos pārdurt riepu ir pagrieziens. Cenšoties no ceturtā ieslēgt trešo pārnesumu tas neizdevās.

Turpmāk apbrauc to vietu!!!
Iespējams palīdzēs.

ursus
29.Apr 2012
+ 1
patīk
- 0
apskatījos PĀRĒJĀS bildes,tā dakšiņa tak metama.
Man bij aprecīzi tāpat,bet pie noskrējiena ap 12.000-13.000. un NEKĀDA sakara ar atskrūvējušos velkošo zvaigznīti(ķēdei).

1,2,3 ātrumu varēju ieslēgt.

ursus
29.Apr 2012
+ 3
patīk
- 0
Un paskati sānu slodzes dakšiņai NAV,nav nekādas. ir nodilis mazais- pipsis-. Sānos nodiluma NAV(vai es neredzu).
Esi braucis ātri un tur kaut ,kas notiek. Ne ta dakšiņa r tendenci-rāpties virsū-,ne ta cits(eļļas trūkums/kvalitāte).

RŪPĪGI iztīri dakšiņas gropi ,un nopērc jawa.lv jaunā tipa dakšiņu(pietiek ar VIENU !,šanī vietā).

Un viss būs labi.

Un atceries,vairāk no manis uzzināsi TIKAI iekš manajawa.lv te ir -ja- IŽ saits,nu un kā piedevas pie kartupeļiem mopēdi.

i_edgars
29.Apr 2012
+ 2
patīk
- 4
ursus 29.Apr 2012 18:24
Un paskati sānu slodzes dakšiņai NAV,nav nekādas. ir nodilis mazais- pipsis-. Sānos nodiluma NAV(vai es neredzu).

1. Pašvaki ar redzi.
2. Atkal forumus sajauci??? Dirstuve atrodas i-auto.lv!!
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā