Aizmirsi paroli?


SVS
15.Sep 2010
+
patīk
-
Man ir japāņu motocikls - solo.
Es gribu nopirkt un uzstādīt uz tā Velorex 562.
Kas nepieciešams lai reģistrētu to CSDD?
Vai ir iespējams braukt ar blakusvāģi, un ja grib braukt viens, tad atvienot to un braukt tikai ar motociklu- solo (bez blakusvāģa) ?

Sbech
15.Sep 2010
+
patīk
-
http://www.likumi.lv/doc.php?id=88052

54.3. motocikls, kurš reģistrēts ar blakusvāģi, izmantošanai ceļu satiksmē bez blakusvāģa nav jāpārreģistrē kā motocikls bez blakusvāģa;

Mixx
15.Sep 2010
+
patīk
-
Jāreģistrē pārbūvi, ja tas vispār šādā salikumā būs iespējams.
Ja nemaldos, pirms laba laika par to diskutējām...

i_edgars
19.Sep 2010
+
patīk
-
Nekāda pārbūve nav vajadzīga!!!
Velorex i runiversāla blaķene - var pielikt jebkuram mocim! Jauna tehniskā pase ar atzīmi mocis ar blakusvāģi un viss - numurs paliek vecais.

Letinjsh
19.Sep 2010
+
patīk
-
i_edgars :
Nekāda pārbūve nav vajadzīga!!!
Velorex i runiversāla blaķene - var pielikt jebkuram mocim! Jauna tehniskā pase ar atzīmi mocis ar blakusvāģi un viss - numurs paliek vecais.

Pārbūve ir jāreģistrē! pirms neilga laika šajā jautājumā pratināju csdd darbiniekus!
Blaķenei vairs nekādi dokumenti nav nepieciešami, bet stiprinājumus kas nāks pie moča gan nāksies taisīt pie sertificēta metinātāja utt. un iziet tehnisko komisiju! teiksim jawai, ižam, panonniai utt. nekas sarežģīts, pieliek oriģinālos stiprinājumus un aizved uz csdd, šie apskata un piereģistrē, bet japānim kam blakusvāģis nav paredzēts, stiprinājumi ir jātaisa un tad arī rodas problēma!

AivisG
19.Sep 2010
+
patīk
-
SVS :
...nopirkt un pielikt Velorex 562. ?


Tad kad būsi dabujis papīros, kā Letinjs minēja ar blakusvāģi, tad TA varēsi iziet tikai tādā veidā, bet braukt vari arī bez tā, bet, teorētiski var arī piesieties. Otrādi nevarēsi braukt, var piesieties jebkurš, bet TA - ka solo. Pirms tam novērtē pats savai drošībai vai japāņa rāmis turēs :D Japāņi ir dažādi.

Padomju laikā nevarēja opozītiem ņem nost blaķeni lai menti varētu panākt, rakstija gan ka citas bukses dakšai solo motocikliem, kas ietekmē stabilitāti, bet laikam tā tomēr bija tufta.

sidecar
03.May 2015
+
patīk
-
Interesē šī pati doma. Ideja Suzuki mocim pievienot velorex vai iž blakusvāģi.
Kāds var aprakstīt darbību gaitu, kas būtu jāveic?
Varu iegādāties jebkuru blaķeni un viņai nav vajadzīgi nekādi dokumenti ?

Krišjānis
03.May 2015
+ 2
patīk
- 0
Blakusvāģiem reģistrācijas dokumenti neeksistē. bet legāli Tavs trīsritenis CSDD teritorijā nebūs vēlams.

2takters
04.May 2015
+ 2
patīk
- 0
Ja nu kāds to nezin, šos blakusvāģus ražo vēl šobaltdien. Velorex nav tikai Jawas blakusvāģis. Tas domāts montāžai pie jebkura motocikla. Ir nopērkami gan blakusvāģi, gan arī stiprinājumu komplekti. Tie pieejami gan specifiskiem moto modeļiem, gan arī universālie. Csdd blaķenes papīri vairs nav vajadzīgi, tā pielīdzināta agregātiem līdzīgi ka dzinējs. Vēlams lai būtu saglabājusies ražotāja identifikācijas plāksnīte. No 1 kategorijas pārbūves gan neizbēgt. To cik saprātīgi kāda konkrētā modeļa mocim likt blaķeni katrs lai izvērtē pats. Ar rūpnieciski ražotiem oriģinālajiem stiprinājumiem nevajadzētu būt problēmām ne ar kādas markas motociklu. Pārbūves reģistrēšana notiek tehniskās apskates stacijā. Samaksā naudu, saņem atzinumu, dodies mainīt tehnisko pasi, var vienlaicīgi iziet tehnisko apskati. Jāpiezīmē ka lai cik dīvaini tas nebūtu, arī OCTA vairs nav spēkā. Šim visam esmu izgājis cauri vairākkārt un abos virzienos.
Informācijai ražotāja mājaslapa: http://www.velorexport.cz/pripojeni%20ceniky,katalogy.htm
Un detaļu katalogs: http://issuu.com/zuzanakosova/docs/katalog_p_ipev_ovac_ho_d_lu_uni?e=8104027/2246933

Vaterland
05.May 2015
+ 1
patīk
- 0
Ar CSDD un pārbūvi ir tāda neliela problēma - jebkura iejaukšanās nesošā rāmja konstrukcijā vai pārbūve bez iesniegta un saskaņota projekta CSDD, pirms pārbūves veikšanas, rezultējas ar neiespējamu TA iziešanu un atzīmi 2. Pārbūves projekta iesniegšana CSDD un tā vērtēšana izmaksā teju 2000EUR.

IR alternatīvs ceļs, veikt pārbūvi un reģistrēt LT, kur to ir iespējams veikt bez liekām problēmām.

1000000NT
06.May 2015
+ 1
patīk
- 0
Vaterland 5.May 2015 23:40
reģistrēt LT, kur to ir iespējams veikt

un tad atreģistrēt atpakaļ arī var bez problēmām, vai problēmas sāk rasties?

2takters
07.May 2015
+
patīk
-
Vajag palasīt uzmanīgi CSDD mājas lapā rakstīto par pārbūves veidiem. Blaķenes gadijumā nekas tāds nav vajadzīgs.

Krišjānis
07.May 2015
+ 1
patīk
- 0
Šo http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1430948310-img-3082.JPG
no NL ievesto mopēdu, ar kuru tajā galā bija braukuši legāli, gājuši apskates utt, LV reģistrēt atļāva tikai ar vienu ierakstu - aizliegts piedalīties ceļu satiksmē. Rāmis pārmetināts pamatīgi...

Vaterland
09.May 2015
+ 1
patīk
- 0
1000000NT 6.May 2015 10:52
un tad atreģistrēt atpakaļ arī var bez problēmām, vai problēmas sāk rasties?


Reģistrēt var da jebko, problēmas sāksies ar TA sekmīgas iziešanas neiespējamību un tam sekojošu nelegālu statusu uz koplietošanas ceļiem LV teritorijā.

2takters
09.May 2015
+ 1
patīk
- 0
Vispār jau topika nosaukums liecina par tā vēlamo saturu. Tātad, blakusvāģa pielikšana vai noņemšana ir 1 kategorijas pārbūve un visos virzienos veicamā darbība ir elemtāri reģistrējama CSDD bez nevēlamām sekām un juridiska rakstura blakusparādībām. Jebkura iejaukšanās rāmja konstrukcijā ir pavisam kas cits. Nevajag salīdzināt pirkstu ar krāniņu! pļura

Ruu@uto
10.May 2015
+
patīk
-
Krišjānis
Šo http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1430948310-img-3082.JPG
no NL ievesto mopēdu, ar kuru tajā galā bija braukuši legāli, gājuši apskates utt, LV reģistrēt atļāva tikai ar vienu ierakstu - aizliegts piedalīties ceļu satiksmē. Rāmis pārmetināts pamatīgi...
------------------------------------
Hmm, ja braukuši legāli tamā marihuanas karaļvalstī, tad teorētiski tam pārtaisītajam rāmim vajadzētu būt legalizētam, ar ierakstu transportlīdzekļa pasē / reģistrācijas apliecībā. Tāda kārtība ir, piemēram, Vācijā - uzbūvējot rāmi pašam vai pārveidojot oriģinālu, to nodod vietējam TÜV kantorim, kur inženieri to izpēta, pārbauda un dod slēdzienu, uz kura pamata izdara ierakstu TL "brīfā", vārdu sakot, tāpat, kā uzliekot auto citus riteņus, atsperes un tamlīdzīgus pribambasus.
Starp citu, šāda procedūra ir obligāta arī pēc "kit"a auto, teiksim Lotus 7 replikas
salikšanas... Tev derētu painteresēties pie pārdevēja, ir tāda procedūra tai Golandijā ieta cauri, vai ne. Ja ir, papīru šurp, ja ne...pat nezinu, ko ieteikt.

UgunsX
14.May 2015
+ 1
patīk
- 0
Vaterland 5.May 2015 23:40
Ar CSDD un pārbūvi ir tāda neliela problēma - jebkura iejaukšanās nesošā rāmja konstrukcijā vai pārbūve bez iesniegta un saskaņota projekta CSDD, pirms pārbūves veikšanas, rezultējas ar neiespējamu TA iziešanu un atzīmi 2. Pārbūves projekta iesniegšana CSDD un tā vērtēšana izmaksā teju 2000EUR.


Vajadzēja pārreģistrēt no zaļš ar bleķeni uz sarkans solo.
Vispirms devos uz numuru salīdzināšanu. Tur salīdzina numurus paziņo, ka nepieciešama ekspertīze pēc 1. kategorijas pārbūves un nosūta uz tehnisko apskati, kur šī ekspertīze tiek veikta. TA pie lodziņa saku, ka vajag veikt šo ekspertīzi sakarā ar pārbūvi un transporta līdzekļa veida maiņu. Tur no manis iekasē:
Agregātu numuru salīdzināšana: 3.02
Atzinums par pārbūvēta TL atbilstību CSD un tehnisko normatīvu prasībām pēc 1. kat pārbūves: 1.85
Transportlīdzekļa tehniskā ekspertīze pēc 1. kat pārbūves: 30.88
Kopā (EUR) 42.87

Tālāk stāvu rindā kā uz TA, tur tiek veikta "ekspertīze", iedod parakstīt jau gatavu iesniegumu par pārbūvi, iedod atzinumu un aizsūta uz kantori pēc jaunas reģistrācijas apliecības
Transportlīdzekļa regīstrācija: 4.60
Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība: 6.35
Kopā (EUR) 12.28

Tālāk dodos atpakaļ uz TA māju un eju tehnisko apskati
Atļaujas piedalīties ceļu satiksmē piešķiršana, veicot tehnisko apskati: 2.85
Transportlīdzekļa valsts tehniskās apskates uzlīme: 1.81
Tehniskā apskate: 13.43
Kopā (EUR) 18.47

Kopā kopā - 73.62
Pluss četras stundas rindās.

Nav ne tuvu 2000 geek

Prasiju par blaķenes atpakaļ piereģistrēšanu, atbildēja - jādara viss tieši tas pats.

UgunsX
14.May 2015
+
patīk
-
Ak, jā, kas tur minēja par OCTA spēkā neesamību pēc pārbūves. Iepriekšējā dienā nopirku OCTA un kā reiz pēc tam atcerējos to tekstu, jau domāju, ka esu velti 12 eiro iztērējis, bet tagad skatos CSDD lapā, ka OCTA ir derīga.

otomars
15.May 2015
+
patīk
-
Lasi rupigak ko citi raksta....
pieliec blakusvagi piemeram R1 un tad aizbrauc uz CSDD

UgunsX
15.May 2015
+
patīk
-
otomars 15.May 2015 08:30
Lasi rupigak ko citi raksta....

pieliec blakusvagi piemeram R1 un tad aizbrauc uz CSDD


Visu esu rūpīgi izalasījis. Tā bija atbilde uz Vaterland postu, par to liecina nocitētais viņa teksts, ja kas. Tas pirmkārt, otrkārt - padalos ar savu pieredzi, jo arī salikums Jawa + Velorex šeit ir aktuāls.
Salikt R1 ar velorex gan man nekad neienāktu prātā :D

Ja Jawa + Velorex ir pirmās kategorijas pārbūve, tad kādēļ lai cits moto + velorex nebūtu? Vienīgais, kas nāk prātā - šķiet, ka Jawai rāmī jau rūpnieciski ir iestrādāta skrūves vieta blaķenes stiprināšanai. Ja tam citam mocim būs kaut kas jāgraiza vai jāmetina, lai pieliktu stiprinājumus, tad, jā, šķiet ar pirmā kategorijas pārbūvi cauri netikt. Bet, ja ir Kārļa minētie oriģinālie Velorex universālie stiprinājumi, tad nekādām problēmām nevajadzētu būt. Te var viņus apskatīt, stiprinājumi ir universāli, ir manuālis kā viņu stiprināt pie dažādiem rāmjiem.
http://www.velorexusa.com/parts.shtml
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā