Aizmirsi paroli?


umahers
12.Nov 2012
+
patīk
-
Skaidrs ! Par 045 nezinaaju , ka taads bijis ... tad nav briinums , ka jau ar D-6 :) Buutu interesanti redzeet kaa izskatijies , vai veel kas paarveidots .

ja
20.Nov 2012
+
patīk
-
Tiko saņēmu apstiprinājumu no igauņu kolēģiem- pēdējie mopēdi gāja ar D-6!
Tas nozīmē, ka šim būs tas motors!

Sbech
20.Nov 2012
+
patīk
-
Kantainam motovelosipēdam labāk piestāvēs kantaināks motros, tas gan. Un vizsdrīzāk, zem tāda paliela kapota - mazāk sildīsies D6 ar lielākām ribām.

Ta kā - ja ies, tad lai iet.

... bet es liktu, tomēr, laikam D5 :)

ja
20.Nov 2012
+
patīk
-
par to silšanu ir tā:
No skata neveiklie bleķi ap motoru veido gaisa plūsmu gar cilingra ribām, tā kā dzese Lvovietēm gaitā ļoti laba!

maris2x
21.Nov 2012
+
patīk
-
045 bāka ir savādāka,līdzīga kā Verhovinai-3.

ja
21.Nov 2012
+
patīk
-
tu par MP-045, bet te mēļo par mv-045...pats neesmu redzējis!

maris2x
21.Nov 2012
+
patīk
-
Atvainojos,nokļūdijos tajos burtiņos.

dezamet
24.Nov 2012
+
patīk
-
!967 gada mv-044 ir minēts d-5 motors.

maris2x
25.Nov 2012
+
patīk
-
Papētiju informāciju par Ļvovas mopēdiem Krievijas saitos.MV-045 nekur neparādas.Tālāk manas domas.MP-045 sāka ražot 1968 gadā.Motoru D-6 vēl neražoja,jo uz Rīga-5 1969 gadā ir D-5.Tālāk,pēc PSRS marķēšanas sistēmas neticas ka vienā rūpnicā varētu būt marķējums ar vienādiem cipariem un dažādiem burtiem.Iespējams ka Igauņi ir sajaukuši ar TISSU.Ja kāds varēs dokumentāli pierādīt,ka tāds mopēds ir bijis būšu pricīgs uzzināt kautko jaunu par mopēdbūves vēsturi.

ja
25.Nov 2012
+
patīk
-
...var arī būt, ka tādi eksemplāri bija, taču niecīgā daudzumā, un Soveksport katalogs, uz kuru atsaucas igauņi, dažreiz attēloja lietas, kuras nemaz sērijā negāja.
Cik versijas bija Rīgai-8, 17,18, pat SZ KB nezin!
Pagaidām esmu pārdomās...

normal_puika
10.Feb 2023
+ 11
patīk
- 0
No tēmas autora atļaujas atļaušos pabeigt MV-044 tēmu.

http://www.retromoto.lv/images/uploads/1352737118-kakis-1628.jpg

Kādu laiku atpakaļ tika iegādāts mopiņš iesaldētā stāvoklī (kā bildē augstāk kopš 2012.gada).

Tika atrasts D5 dzinējs un pārlasīts, piemeklētas un pielāgotas trūkstošās daļas no citiem tā laika mopēdiem/velosipēdiem, lai mopēds kļūtu ejošs. Atjaunots oriģinālais dzinēja pārsega stiprinājums pa vidu un cits.

https://content20-foto.inbox.lv/albums/j/janis4858/II-photo/IMG-20230209-172451-sized.sized.jpg

Tagad izskatās šādi:

https://content2-foto.inbox.lv/albums/j/janis4858/Mv44/IMG-20230213-WA0003.sized.jpg

https://content2-foto.inbox.lv/albums/j/janis4858/Mv44/IMG-20230213-WA0002.sized.jpg

https://content2-foto.inbox.lv/albums/j/janis4858/Mv44/IMG-20230213-WA0000.sized.jpg

Ja ar laiku sameklētu oriģinālos pedāļus, stūri, gāzes rokturi un hēbeļus, būs pilns komplekts!)

Kopumā vēlviens MV-044 atgriezās uz ceļiem.
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā