Skaidrs ! Par 045 nezinaaju , ka taads bijis ... tad nav briinums , ka jau ar D-6 Buutu interesanti redzeet kaa izskatijies , vai veel kas paarveidots .
Papētiju informāciju par Ļvovas mopēdiem Krievijas saitos.MV-045 nekur neparādas.Tālāk manas domas.MP-045 sāka ražot 1968 gadā.Motoru D-6 vēl neražoja,jo uz Rīga-5 1969 gadā ir D-5.Tālāk,pēc PSRS marķēšanas sistēmas neticas ka vienā rūpnicā varētu būt marķējums ar vienādiem cipariem un dažādiem burtiem.Iespējams ka Igauņi ir sajaukuši ar TISSU.Ja kāds varēs dokumentāli pierādīt,ka tāds mopēds ir bijis būšu pricīgs uzzināt kautko jaunu par mopēdbūves vēsturi.
...var arī būt, ka tādi eksemplāri bija, taču niecīgā daudzumā, un Soveksport katalogs, uz kuru atsaucas igauņi, dažreiz attēloja lietas, kuras nemaz sērijā negāja.
Cik versijas bija Rīgai-8, 17,18, pat SZ KB nezin!
Pagaidām esmu pārdomās...
No tēmas autora atļaujas atļaušos pabeigt MV-044 tēmu.
Kādu laiku atpakaļ tika iegādāts mopiņš iesaldētā stāvoklī (kā bildē augstāk kopš 2012.gada).
Tika atrasts D5 dzinējs un pārlasīts, piemeklētas un pielāgotas trūkstošās daļas no citiem tā laika mopēdiem/velosipēdiem, lai mopēds kļūtu ejošs. Atjaunots oriģinālais dzinēja pārsega stiprinājums pa vidu un cits.
Tagad izskatās šādi:
Ja ar laiku sameklētu oriģinālos pedāļus, stūri, gāzes rokturi un hēbeļus, būs pilns komplekts!)