Aizmirsi paroli?


Vespists
27.Oct 2019
+
patīk
-
Tev ir Jawa 360/00, kuru sāka ražot no 1965(64) gada.
No rūpnīcas viņa izripoja tāda kā bildēs, bet padomijas bada vai tuninga laikā motocikls ir ieguvis dažādus " uzlabojumus".

Galvenais, lai rāmja nr un reģistrācijas nr zīme sakrīt ar tehniskās pases datiem, pārējais ir laika un naudas jautājums.

https://zinref.ru/000_uchebniki/03450motocikli/110_00_00_motocikli_iava_250_350_irji_dochkal/Image_016.jpg

Ja interesē modeļa vēsture, tad interesanti palasīt (krievu valodā):
https://zinref.ru/000_uchebniki/03450motocikli/110_00_00_motocikli_iav...bookmark23

Baltiņš
01.Dec 17:51
+ 3
patīk
- 0
Nezinu, vai Jums tas vēl ir aktuāli, bet ja nu noder kāda druska info, tad - jaunībā strādāju tādā iestādē kā "Autoserviss", kura apvienoja visas tehniskās apkopes stacijas ( kā toreiz sauca autodarbnīcas). Es strādāju TAS-13, kura pēc izdzīšanas no Rīgas 70. tajos atradās Iecavā - tehniskās apkopes stacija nr.13, specializācija - motociklu remonts un apkope. Un, jā, motocikla rāmja neatgrezeniska bojājuma gadījumā no noliktavas ņemām jaun rāmi, kuram bija tikai iekaltais nr. un izziņu par rāmja maiņu, ar kuru varēja piereģistrēt jauno rāmi VAI. Tas pats attiecās arī uz motora karteriem.

AAARIS
03.Dec 12:26
+
patīk
-
Baltiņš 1.Dec 2020 17:51
ņemām jaun rāmi, kuram bija tikai iekaltais nr.

Beidzot saņēmu atbildi, kādēļ manas Jawas rāmim pirms numura nav iesists modelis (šiltes arī nav). Aizdomas, ka ir mainīts rāmis, man bija radušās pašam, bet tagad ir arī apstiprinājums.
Vienīgi kā tajos laikos darīja ar rāmja atbilstību oriģinālajam modelim? Vai lika tādu rāmi, kāds bija noliktavā, vai arī bija universālais " remontkomplekts" ? Dažādu modeļu rāmjos taču kaut kādām nelielām atšķirībām bija jābūt.
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā