Vai Sarkanās Zvaigznes divātrumu motoriem 12V ģeneratori nāca visi vienādi vai tomēr atšķīrās? Ka vajag 12V komutatoru ir skaidrs, bet par ģeneratoru... ej nu sazini. Ir doma Mini Mokikam uzlikt 12V sistēmu, lai var nākotnē visādus pričendāļus sakabināt, bet negribas ņemt pirmo kaut kādu ģeneratoru no kaudzes.
Jocīgi, esmu dzirdējis no veciem vīriem pasakas ka esot bijuši arī 12v ģeneratori, bet palasot forumā vienbalsīgs atzinums ka tikai 7V. Nu neko, jāiztiek ar to kas ir.
Parunājos vēl, vecie vīri sirsnīgi apgalvo ka esot 12V komutatori divātrumu motoriem. Vai ir iespējams ka komutatorā iekšā bija transformators? Ja tā,tad varbūt uz tā paša 7V ģeneratora un komutatora var uzlikt transformatoru un izmantot 12V gaismu agregātus? Pie reizes arī stabilizatoru, lai nav spožums no apgriezieniem atkarīgs.
Ceru ka restauratoriem netaisu sirmus matus.
Vai ir redzēta līdzīga izmaiņa karburātora darbībā?
Tiek automātiski pieregulēts spiediens pludiņkamerā. Pludiņkameras vieta izmantota, kā resīvers. Pieregulējas ar izplūdes dīzīti pludiņkameras vākā.
Tā izskatās, ka Mikuni VM karburātoros arī kas līdzīgs ir iebūvēts iekšā.
Visiem kas lieto K-34 karburatoru varētu mēģināt ko sataisīt tamlīdzīgu.
Varūt ir kas to lieto kādu laiciņu? Ir kāda pieredze?