Negribējos šo spamot sava Jupitera topikā, jo info var noderēt citiem.
Kādu eļļu ir prātīgi liet:
1)Dobumā pie sparrata.
2)Gaisa filtrā.
Jautāju tādēļ, ka pa rokai ir 5W40 sintētika, kas palikusi no auto un domāju vai to būtu prātīgi gāzt filtrā un pie sparata. Vai tomēr labāk transmisijas šķiet 80W90 minerāleļļu. Tagad tāda stāv filtrā un itkā ir ok.
Vai arī tomēr kas pilnīgi cits?
Manuālī stāv rakstīts, ka 1/2 x 5/16'' ķēde ar 120 posmiem, kas mūsdienās ir 428 ķēde.
British Classic Chain Sizes and Modern Equivalents
Classic Size Reynolds No Equivalent
1/2 x 3/16 Inch 110044 Similar Modern 420 - See Below
1/2 x 5/16 Inch 110046 Modern 428
5/8 x 1/4 Inch 110054 Modern 520
5/8 x 3/8 Inch 110056 Modern 530
Vai kāds var ko pastāstīt par Mikuni VM34 karburator ? doma uzlikt Burānam 640 mallet modernāku karburatoru, bet cik tur liens ieguvums no viņa varētu būt ?
Varbūt seit ir kāds kam ir ''upgreidots'' Burāns un var padalīties ar Informāciju ?
Man ir no ebay sūtīti mikuni wm 34 uz šosejas jupitera. Nekāda vaina, liec tik virsū, ies tā lieta.. mums gan te burāns normāli strādā arī ar jawa 638 karburatoru. Es pagaidām ar oriģinālo k62 braucu.
Kādu eļļu ir prātīgi liet:
1)Dobumā pie sparrata.
2)Gaisa filtrā.
Jautāju tādēļ, ka pa rokai ir 5W40 sintētika, kas palikusi no auto un domāju vai to būtu prātīgi gāzt filtrā un pie sparata. Vai tomēr labāk transmisijas šķiet 80W90 minerāleļļu. Tagad tāda stāv filtrā un itkā ir ok.
Vai arī tomēr kas pilnīgi cits?