Ātrais jautājums. Saņēmu no motaki jaunas atsperītes, papētot tuvāk - daudz resnākas un arī stingrākas, tā, ka ar jēlu roku var tik uzķert uz skrūvēm. Tas būtu štrunts. Spaidot sajūgu, ļoti mazs gājiens, uz aci skatoties pat milimetrs nav.
Ir kādam pieredze ar heavy duty atsperēm? Tur viss strādās kā vajag jeb tomēr likt atpakaļ vecās?
Ja ( brauc ar blaķeni pareizi? ) sajūgs nēizslīd ielikot augstākā robā un uzgāzējot, gaitā, tad brauc ar mīkstākām, diezvai tev roka uztrennēsies izspiest piecas cietās, ja jau vienu grūti uzķert, man p2 sajūgs ir super mīksts, un neslīd, p3 un jupiem ir cietāki
Problēma, kāpēc ķēros klāt sajūgam, bija tā, ka nekādi neizdevās noregulēt, divas galējības - vai nu slīd, vai nevar ielikt un izņemt no pārnesuma, kad motors rūc. Labi, paldies, džentlmeņi, par atsperēm skaidrs.
Nākamā lieta - vai pie vainas varētu būt sajūga trosīte? Skatoties uz trosi, tāda stipri palietota - apvalks izļurkāts, visticamāk arī pati trose pastiepusies? Varbūt vienīgā problēma slēpās trosītē - tā nenodrošina vajadzīgo gājienu un rodas abas galējības - vai nu slīd, vai nevar ielikt un izņemt no pārnesuma, motoram darbojoties uz vietas..?
Atgādini rīt par buksi, apskatīšos. Ar to sajūgu ir tā, ka visa māksla slēpjas pareizi noregulēt tās piecas atsperes. To dara tā - saliek visu kopā, izspiež sajūgu ar neuzliktu sajūga vāku (kreisajā pusē) un nofiksē sajūga sviru. var izmantot plastmasas savilcēju, lai to noturētu izspiestu. nu lūk un tad ieliek robā un griež aiz riteņa. izspiestais sajūga ārējais disks/vāks nedrīkst "mest". ja grib pavisam precīzi, liek pulksteņtipa indikatoru un skatās, kura daļa diskam ir uz āru. To vietu pievelk ar atsperes skrūvi/uzgriezni. Tādā veidā to dara līdz kamēr tas pasākums vairs nemet. Tad paspaidi sajūgu ar roku, ja par cietu veic visu to pašu nedaudz atlaižot skrūves, ja par mīkstu, tad pievelc.. bet tikai tik daudz, lai izspiestajā stāvoklī aiz riteņa griežot, negriežas līdzi motors.Tas arī viss. nevajag tur cietākas atsperes, planetai.
Jaunu trosīti, uzregulē pēc Krišjāņa ieteiktā, un iesmērē pa jaunam gliemezi vākā, ja tev hēbeļi oriģinālie tad tev nav skrūves ar ko brīvgājienu izņemt, bez iejaukšanās, vēlākiem jau nāca ar skrūvi, tāpēc arī ir ķēpa
Džentlmeņi!
Paldies par ieteikumiem. Pārbaudīju jauno sajūga trosīti no motaki, tai apvalks tikpat garš kā vecajai, bet pati trose 2 cm garāka. Jāņemas noīsināt. Ir varbūt kādam pieejami izmēri, cik garai jābūt pēc gostiem?
Paralēli trosei, tiku arī pie metāla bukses. Šoreiz bij jāpiesaista virpotājs, piekolhozīt ar vecu gultņu pārpalikumiem neizdevās, iekšējais diametrs tiem 17mm, tikpat, cik asītei, virsū bez kārtīgas mīlestības negribēja iet.
Sajūga troses garums 98cm apvalks, 109.5cm troses garums, no gala līdz galam.
Pārgarināju jauno trosi pēc vecās izmēriem, uzstādīju motociklam, nopriecājos, tāds gājiens sajūgam nekad nav bijis. Vajadzēja ar troses nomaiņu sākt. Kad būs atkal brīvāks brīdis, pieķeršos sajūga atsperu regulēšanai, tad jau testa brauciens (droši vien būs jāuzmanās, ka nepārrauj ratā )
Tagad pastāsti no kāda materiāla un kā termiski apstrādāta bukse. Ja tā ir tikai izvirpota no metāla sagataves, tad noliec viņu plauktiņā.... tā nav joka lieta, buksei jābūt cietai..
Da labi,mums te daži labi aizmugurējo riteni nebij pievilkuši un tad līdz Varšavai aizbrauca!:)Cik es sapratu tā bukse ir riteņa asij,,nejau sajūga kurvim,,kur jābūt gan cementētai,gan slīpētai!
10.Aug 2021 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Moins!
Šogad ar Iž tā mazāk sanāk pavizināties, tomēr šo to darbojamies. Agrā pavasarī parunājām par saviem vēsturiskajiem spēkratiem moto piedzīvojumu kluba apPasaule radio epizodē.
[img]https://www.youtube.com/watch?v=IiRDJQU-op4[/img]
Šovasar tā mazāk sanāk ar Iž pabraukties. Agrā pavasarī bija viens izbrauciens, kur Moto piedzīvojumu kluba apPasaule radio parunājām par mūsu pašu vēstures spēkratiem.
Ātrais jautājums. Saņēmu no motaki jaunas atsperītes, papētot tuvāk - daudz resnākas un arī stingrākas, tā, ka ar jēlu roku var tik uzķert uz skrūvēm. Tas būtu štrunts. Spaidot sajūgu, ļoti mazs gājiens, uz aci skatoties pat milimetrs nav.
Ir kādam pieredze ar heavy duty atsperēm? Tur viss strādās kā vajag jeb tomēr likt atpakaļ vecās?