Aizmirsi paroli?


nk
15.Nov 2019
+
patīk
-
Krišjānis 14.Nov 2019 18:56
ar nelielu iejaukšanos iža atslēgas mehānismā nemaz nav vajadzīgs


Īsos vārdos, pastāstīsi, lūdzu, kas tieši jādara ar atslēgas mehānismu? Un kur jāpievieno sarkanais + vads, kurš nāk ārā no jaunā releja un paredzēts pievienošanai akumulatora +klemmei? Vakar pētīju gan oriģinālo elektro shēmu, gan Vape instrukciju Planētai un Jupiteram. Nav tā, ka tas jaunais + vads pievienojams pie vada, kurš nāca vecajā relejā kopā ar veco + vadu no akumulatora?

Vakardiena darbībā :)
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191115-075352.sized.jpg

mopedists160
15.Nov 2019
+
patīk
-
nk 15.Nov 2019 09:56


Vari lūdzu padalīties ar info kur ņēmi Vape komplektu. Savai planētai ar tākā vajadzētu likt virsū.

Īsti nezin Vape instrukciju, bet nav gadijumā tā, ka indukcijas spole ir jāliek klāt virknē ar atslēgu un tad pie lādēšanas releja, nevis starp akumulatoru un lādēšanas releju.

nk
15.Nov 2019
+ 1
patīk
- 0
mopedists160 15.Nov 2019 19:45
Vari lūdzu padalīties ar info kur ņēmi Vape komplektu. Savai planētai ar tākā vajadzētu likt virsū.

Īsti nezin Vape instrukciju, bet nav gadijumā tā, ka indukcijas spole ir jāliek klāt virknē ar atslēgu un tad pie lādēšanas releja, nevis starp akumulatoru un lādēšanas releju.


Vapi ņēmu Rīgā, Jawa veikalā. Cena ap 10 eiro lētāk kā sūtot pa tiešo no ražotāja.
Uz spoli iet pa tiešo vadi no ģeneratora. Tagad dabūju dzirksteli gan ar, gan bez akumulatora. Kā Krišjānis iepriekš teica, jāpārtaisa aizdedzes slēdzis. Vajadzīgs uztaisīt masas pārrāvumu. Savādāk nevar noslāpēt, jārauj nost pīpīte :D

ursus
16.Nov 2019
+
patīk
-
Kriš un Jānis,tev skaidri raksta -aķi- VAJAG ! Lai neizdegtu lampiņas(es piemetinu,lai tu saprastu),braukt var bez akumulatora,bet gaismas nelieto gan.

divas neatkarīgas spoles. 1 aizdedzei ,2.elektrībai.

P.S. gudrinieki ar ko atšķiras? WAPE 6v un 12v ? par watiem mēs zinām(100 un 200),bet techniski?

nk
16.Nov 2019
+
patīk
-
ursus 16.Nov 2019 14:25
braukt var bez akumulatora,bet gaismas nelieto gan.

Kam ātrāk, kam lēnāk pielec :D tagad sapratu ;)

nk
16.Nov 2019
+ 2
patīk
- 0
Vakarnakt, nedaudz pēc plkst 12tiem izdevās atrast īsto dzirksteli :) parādījās diezgan spoža cerība tikt pie TA bļemmbas
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191115-234212.sized.jpg

No rīta fiksam pieskrūvēju blaķeni, paņēmu vienas dienas atļauju, octu un gatavs startam!
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191116-100249.sized.jpg

Pirmā pieredze ar blaķeni, riktīgi dīvaini. Kad pagriezienos sāku bez kautrēšanās svērties līdzi mocim, kļuva jau daudz tīkamāk braukt :)
Tieku līdz Ta stacijai, eju norēķināties, kasierīte ievada datus un saka, ka octa stāšoties spēkā tikai 11:47. Pusotra stundiņa jāpasēž. Izrādās, ka esmu braucis bez octa, vēl garām CP ekipāžai nobraucu, šie gan bija jau aizņemti, par veiksmi man :)
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191116-103457.sized.jpg

Pēc brīža pienāk laipns TA inspektors un aicina mani stāties smago rindā, tā arī daru. Izrādās šim vīram ar senā tehnika iet pie sirds.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191116-120509.sized.jpg

Kārtīgi izpētīja, izbrauca līkumu, pārbaudīja bremzes un vadību
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191116-122150.sized.jpg

Un iedeva uzlīmi uz diu gad, ar piezīmi "0" Teicamā tehniskā stāvoklī"
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191116-122636.sized.jpg

Zvanīju viņdien uz Motormuzeju, VS sakarā, jautāju vai dos VS statusu, ja šur tur piekrāsots ar pindzeli un blaķene savādākā tonī? Teica- staigā tālāk, žogu varot ar pindzeli krāsot(nu, labi, tā gluži neteica, bet domu uztvēru :D) širpotrebam jābūt kā no zavoda! bet vispār vajagot dzīvē redzēt!

ursus
16.Nov 2019
+
patīk
-
Tavs Iž uks ir dieva dāvana ,ja salīdzina tās parodijas,kas iziet -VS-.

Vespists
18.Nov 2019
+
patīk
-
VS statuss ir privilēģija ar ko lepoties, nevis tiesības!

Ja tev motocikls ir piekrāsots tā, lai saglabātu tā vēsturiskumu un oriģinālo krāsojumu, tad domāju, ka MM ekspertiem nebūs pretenziju. Bet protams, ja tēvocis Koļa būs ar pindzeli un traktora krāsu aizkrāsojis laukumus - galvenais, lai nerūsē, tad domāju ka VS statuss tev nepienākas. Protams to vislabāk novērtēs paši eksperti!

Esmu publiski vairākkārtīgi nosodījis un uzsvēris, ka VS statuss tomēr tiek piešķirts pārāk viegli. Diemžēl pārāk daudz neatbilstošu tehniku redzam uz ielām ar VS statusu, kas degradē šī statusa prestižu, bet vairāk atbilst kā legāli nemaksāt ceļa nodokli. Mums ir jāsaprot, ka VS statuss nav veids kā izvairīties no ceļa nodokļa maksāšanas, bet gan apliecinājums, ka tava tehnika ir tas ar ko ir vērts lepoties!

Tāpat 4. punkts: kuram ir kultūrvēsturiska vērtība un, kas ir daļa no tehnikas un kultūras mantojuma. Uz šī punkta pamata varētu atsijāt daudz,daudz nevajadzīgu lūžņu.

nk
19.Nov 2019
+
patīk
-
Vespists 18.Nov 2019 13:52

Mēs katrs varam VS statusu uztvert kā vēlamies gan publiski, gan zem 4 acīm. Katram ir savi spēcīgi argumenti, tomēr ir profesionāļi, kuriem uzticēts pārbaudīt spēkratu nevis pēc "prestiža" vai īpašnieku pēc "nodokļa ietupītājs", bet tehnikas atbilstību 2018. gada 14. augusta Ministru kabineta noteikumiem Nr. 498 “Vēsturisko spēkratu noteikumi”.

Nezinu gan pa kurām ielām jāstaigā, lai pamanītu pārāk daudz VS statusa necienīgus transportlīdzekļus :) Senie transportlīdzekļi (ne tikai VS) kā tādi paliek aizvien retāki, līdz ar ko - koptāki - kā saka, dabīgā atlase :)

Manuprāt 4.punkts pats par sevi uzrakstīts skaisti, bet ja pajautā, kuram transportlīdzeklim būs lielāka kultūrvēsturiskā vērtība - vw vabolei (jo tāds ir bijis gandrīz katram vidusslāņa iedzīvotājam un kurš ir sava laika zīmogs) vai retam bentlijam (kurš jau ražošanas brīdī ražots ar mērķi - kolekcija)?

nk
19.Nov 2019
+
patīk
-
Atgriežoties pie tēmas Iž Planeta2. Samainītas amortizatoriem mazās buksītes

https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191113-221259.sized.jpg

https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191113-221822.sized.jpg

https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191113-222142.sized.jpg

zaika
21.Nov 2019
+
patīk
-
Man arī jāmaina, tās bukses diezgan ātri beidzas...
Es skatos tava planēta arī tikusi pie jaunāka sēdekļa, man ar oriģinālo bija slikta pieredze aizmugurē sēžot
Kad paliks siltāks un izbrauksi biežāk uzliec vākus karburātoram, tā vibrācija diezkas nav, man p2 to jūt, bet ir ciešami, savukārt 3-02 vibrē kā nenormāla bez tiem

otomars
21.Nov 2019
+ 3
patīk
- 1
ursus 16.Nov 2019 21:12

ursus
16.Nov 21:12

Tavs Iž uks ir dieva dāvana ,ja salīdzina tās parodijas,kas iziet -VS-.


it ipasi jawas.......

Krišjānis
24.Nov 2019
+ 3
patīk
- 0
otomars 21.Nov 2019 21:04

it ipasi jawas.......

Tās jawas vispār vajadzētu paretināt, pārāk daudz saradušās... :D
varētu kādu izdzīvošanas ralliju tām nolaizītajām uztaisīt.
Nu forši, man tas iž patīk arvien labāk! Lai labi ripo, aizbrauc uz RMM kaut vai ekskursijā, tad jau klātienē aprunājies, gan jau pie kāda kopsaucēja nonāksiet!

nk
26.Nov 2019
+
patīk
-
zaika 21.Nov 2019 20:39


Neesi gadījumā mēģinājis piemeklēt kādu kvalitatīvāku ražojumu kādā autoveikalā tās buksītes? Man tāda doma bija, bet tad nejauši izdevās tikt pie remkomplekta.
Sēdeklis ir arī oriģinālais ar cieto rokturi vidū un kārtīgu, biezu ādu (droši vien ziloņa :D)
Jā, vāki baigi prasās, jō īpaši virs 70km/h pa asfaltu braucot. Dikti sadrebina visu. Likšu virsū, kad parādīsies uzticība karbiņa regulējumam ;)

Krišjānis 24.Nov 2019 21:59
Nu forši, man tas iž patīk arvien labāk! Lai labi ripo, aizbrauc uz RMM kaut vai ekskursijā, tad jau klātienē aprunājies, gan jau pie kāda kopsaucēja nonāksiet!


Paldies! Jā, tāda doma ir tikties ar motormuzeja pārstāvjiem klātienē, tad tā bilde kļūs skaidra bez liekiem teikumiem :)

nk
10.Dec 2019
+ 3
patīk
- 0
Kungi!

Pabraucoties ar blaķeni, rokas pa dažiem kilometriem bij piedzītas kā cīkstonim. Aprunājoties ar vīriem, kuri braukuši ar blaķenēm, sapratu, ka problēma savirzes un sagāzuma regulācijā, jo iegādājoties moci, pats "saregulēju", lai izskatās taisns un stabils. Un tā bija kļūda.

Ķeramies klāt. Sameklējam info par regulāciju, uzskicējam melnrakstu.
Viss skaidrs un saprotams. Blaķenei priekša jāpagriež pa centimetru tuvāk kā aizmugure. Mocis jāpagāž pa 2 grādiem prom no blaķenes. Pēc tangensa formulas aprēķinām, ka tas ir aptuveni 2cm.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-090318.sized.jpg

Lielākās grūtības sagādāja atmērcēt un iekustināt blaķenes rāmja priekšējo sviru, ar kuru regulē savērsumu blaķenes ritenim
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-094638.sized.jpg

Kad sviras iekustinātas, dodamies uz ģeometrijas stendu :)
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-102941.sized.jpg

Attālums starp moča aizmugures riteni un blaķenes riteņa aizmuguri 1250mm. Tātad, pretī priekšas riteņa centram jābūt 1240mm.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-103117.sized.jpg

Šo attālumu sasniedzam ar iepriekš iekustināto sviru. Man gan izdevās iegūt nieka 2mm, vajadzīgo 10mm vietā, iedzenot regulācijas sviru līdz galam.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-103417.sized.jpg

Tālāk ķeramies pie divām šķībajām svirām, ar kurām regulējam moča sagāzumu prom no blaķenes. Aprēķini parāda, ka tie ir aptuveni 2 cm.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-113909.sized.jpg

Viss saregulēts, mocis šķībs, bet iet taisni, arī atlaižot stūri.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-115215.sized.jpg

Veicot izmēģinājuma braucienu, pa ielu, viss ok, bezceļā liekas, ka blaķene tūlīt uzgāzīsies mocim virsū. Būs jāparegulē vēl blaķenes riteņa augstums - jānolaiž zemāk (Pēc gostiem blaķenes riteņa svirai jābūt vienā līmenī ar blaķenes rāmi vai līdz 15grādiem uz augšu) Man tagad stāv vienā līmenī ar rāmi, pacelšu uz augšu, lai blaķene nosēžas.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191130-115234.sized.jpg

Regulēju pēc video, ko atradu youtube, kur kāds apņēmīgs ukrainis šo ir smalki uzfilmējis un izskaidrojis.

Vakardien no kolēģa dāvanā saņēmu ļoti vērtīgu grāmatu, kurā šie paši principi uzrādīti, tikai bez praktiskiem padomiem.
https://content23-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20191209-144741.sized.jpg

Lai ripo taisni!

nk
19.Mar 2020
+ 1
patīk
- 0
Turpinot apgūt Iž uzbūves principus un meklējot remontējamos mezglus, uzgāju uz sekundārās vārpstas blīvslēgu. Principā tas pildīja automātisko ķēdes eļļošanas funkciju :)
https://content22-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20200315-142454.sized.jpg

Ar lielām pūlēm, sildīšanu, ļurkāšanu, b**a, s**a, n***j, un citu neoriģinālu frāžu pavadījumā, izdevās izmocīt veco blīvslēgu. Tas izdevās pēc tam, kad ieslēdzot 1. pārnesumā tika apstādināta sekundārā vārpsta.
https://content22-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20200315-151110.sized.jpg

Sameklējam internetā blīvslēga izmērus - 52-34-9 un jožam uz bodi. Bodē ir 52-34-10 Ņemu to un dodos uzstādīt. Īsti neizdodas. Kad dauzot virsū sāk roka piegurt, saprotu, ka vajadzētu pamērīt sekundārās vārpstas diametru. Bīdmērs parāda 36mm, nevis 34, kā rakstīts internetā.
https://content22-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20200318-165413.sized.jpg

Laužam ārā veco un nu jau ar nedaudz savādāku izmēru - 52-36-9 jožam atkal uz bodi. Bodē piedāvā tikai 52-36-7. Šķiet, platums šai reizē nespēlē būtiskāko lomu, ņemu to un plunkš, plunkš - iekšā bij. Sāku pamazām pierast, ka šim mocim viss izdodas ar otro - trešo piegājienu :)
https://content22-foto.inbox.lv/albums/n/nk86/12-08-2019/IMG-20200318-173340.sized.jpg

Patiesais šīs ziņas iemesls ir - noskaidrot, kā rīkojamies ar zvaigznītes uzgriezni - oriģināli zem tā nāk apčakarēta kontrējošā blīve, kura apčakarēta un funkciju nepilda. Tagad uzsēdināju uz skrūvju līmes. Ko džentlmeņi dara šādos gadījumos? Meklē, pielāgo kontrējošo blīvi, skrūvju līme jeb cits variants? Uzgrieznis 36mm, kreisā vītne.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā