Kristaps 12.Aug 2019 16:51
mopedists160 14.Aug 2019 11:11
Neptūna Pūce 18.Aug 2019 19:13
nk 18.Aug 2019 19:38
Noņemot no uzskaites numurs vaitad jānodod? Un ja nodod glabāšanā numuru, vai tad pēc tam dod jaunu?
nk 18.Aug 2019 19:59
Trešā lieta - kur meklēt 6v spuldzes?
mopedists160 19.Aug 2019 19:30
mopedists160 19.Aug 2019 19:30
Ja runā par k-36 alternatīvu, no krievu variantiem vislabākais laikam būs k-68 karburātors, tik galvenais nepērc ķīniešu, bet gan ņem pekar ražojuma.
No kurienes īsti tev tek degviela? Ja no vāciņa, tad visticamāk pārbaudi pludiņu, viņš nedabū normāli pacelties. No vāciņa pat ar sliktu blīvi nevajadzētu degvielai tecēt.
mopedists160 21.Aug 2019 16:41
Visticamāk blīve tur netek. Pārbaudi vai nav plaisu tam karburātoram.
Iedvesmojoties no Baikāla ekspedīcijas dalībniekiem, Ventspils moto Vikingu piedzīvojumiem, Liepājas puses Jawiešu ceļojumiem, uzdrošinājos iegādāties senāku spēkratu, kurš ļautu pašam uz savas ādas izjust un piedzīvot senatnes ceļojumu romantiku
Labu laiku sekoju Jawa motociklu sludinājumu sadaļai ss.com, kā arī sludinājumiem tuvākajās kaimiņzemēs. Secinājums - līdz 1000eur iegādāties Jawu ar dokumentiem un blakusvāģi diezgan apgrūtinoši. Bet sadaļā "Iž" minētajā summā pavisam droši var iekļauties. Pajautāju senās tehnikas ekspertam no Latgales Iž dīlerservisa - Krišjānim - kamdēļ Iž motocikli lētāki un vai tāpēc sliktāki? Saņēmu atbildi, ka Jawas popularitāte pa daļai skaidrojama ar sendienām, kad tas skaitījās kā elites braucamais, bet Iž kā parastu kalhozņiku bliežamais, pa daļai (mūsdienās) Jawa rūpnīcas veikals Rīgā spēlē lielu lomu šī moto popularitātei un attiecīgi cenai.
Saņēmu arī ieteikumu raudzīties tieši Planeta, pēc iespējas senāku, pie pareizas apiešanās motocikls esot uzticams un vienkārši remontējams, kas man kā iesācējam izklausījās kā medusmaize
Atlasot tuvākās apkārtnes piedāvājumus, atsijājās Ventspilī esošs Iž Plaņeta2. Sazinājos ar īpašnieku, motors rūcošs, stāvoklis labs. Mocis piederējis vectēvam, kurš jau viņsaulē. Mantojums nokārtots, atliek pārreģistrēt papīrus. Tiekamies. Izstumjam no garāžas, tomēr ne īpašnieks ne es neprotam moci pielaist. Ir automašīnas 12v akumulators, atslēga lukturī, kaut kādas gaismiņas spīd. Uz brīdi trīs sitienus caur izpūtēju izdodas izdzīt. Nu neko, īpašnieks parāda video, kur mēnesi atpakaļ čoms, kurš no spēkratiem saprot vairāk, bija pielaidis un izbraucis pa garāžas teritoriju. Pārsūtīju Krišjānim 30 sekunžu video, kur tika konstatēts sekojošais: "Nu nezinu, gredzeniem atstarpes uz ausi biš par lielu, kloķene izklausās vēl braucama, otrais ātrums izleca, gan jau trūkst gaņģenē šaibas, motora ķēde pastiepusies, bet ir braucama. Dzinējs eļļojas labi, laikam daudz ms20 redzējis
Nu jau citā dienā, ar piekabi aizmugurē dodos pakaļ braucamajam.
Atverot garāžu
Stumjam ārā
Krāmējam piekabē un uz numuru salīdzināšanau
Pirkuma atzīmēšanai jāpiestāj Užavas alus darītavā un jāsapērkas...kvass
Prieks, ka seno numuru nebija jāmaina, tas ļoti labi saglabājies.
Plāni - savest braukšanas kārtībā, iziet TA un saņemt VS statusu. Braukt, braukt, braukt!