Aizmirsi paroli?


oakleaf
03.Apr 12:02 | Pēdējo reizi labots 04.Apr 2021 11:40; labots 2 reizes
+
patīk
-
Sveiki,

Nesen iegādājos retro motociklu bez reģistrācijas dokumentiem no Itālijas. Pēdējais īpašnieks to arī bija nopircis bez reģistācijas. Ar vietējā advokāta palīdzību noskaidroju informāciju par iepriekšējo reģistrāciju (reģ. numuru, kad reģistrēts utt.), bet diemžēl noskaidrojās, ka motocikls oficiāli ticis ļaunprātīgi iznīcināts (oficiāli ne fiziski), lai iegūtu apdrošināšanas naudu, vai tiktu vaļā no nodokļu parādiem un oficiāli skaitās norakstīts. Attiecīgi, Latvijā motociklu nav iespējams piereģistrēt, ja nu vienīgi kā vēsturisko spēkratu. Tas nav slikts variants, tomēr nedaudz neapmierina pāris ierobežojumi, piemēram, par tirgošanu tālāk utt. (lai gan neplānoju to darīt).


Ir bijusi pieredze, kā tomēr oficiāli reģistrēt citā valsīt norakstītu motociklu bez rāmja mainīšanas utt.? Viens no variantiem, ko iedomājos, bija apstrīdēt norakstīšanas faktu par cik tas ir bijis neleģitīms (motocikls ir darba kārtībā), bet tas noteikti būs garš un laikietilpīgs process. Vēl pavisam avantūrisks gājiens būtu dabūt vecās reģistrācijas pases kopiju un iet uz CSDD veikt reģistrāciju, tomēr pieņemu, ka ir vienotā sistēma un CSDD redzēs, ka motocikls ir norakstīts.

Ir kādi alternatīvie ieteikumi vai arī nav vērts ņemties un tā vietā pieteikties uz vēsturisko statusu? Plāns motociklu atrestaurēt oriģinālajā stāvoklī, tomēr nedaudz rūgtums, ka būs jāiegulda budžets, bet ja, kādreiz motocikls tiks tirgots, tad fakts, ka nav dokumentu vērtību nodzīs lejā.

italis
03.Apr 12:49
+
patīk
-
Kura gada motocikls? Ja tas ir retro, tad cik viegli tādam atrast rāmi ar dokumentiem? Un VS nebūt nenozīmē veidu, kā vnk piereģistrēt tehniku bez reģistrācijas dokumentiem.

oakleaf
03.Apr 13:00
+
patīk
-
Kura gada motocikls? Ja tas ir retro, tad cik viegli tādam atrast rāmi ar dokumentiem?

Motocikls ir 1974. gada ražojums, rāmi atrast varētu, bet noteikti dokumentu dēļ arī nevēlos zaudēt autentisko komplektāciju, vai pārsist numurus. Mērķis ir atjaunot to cik vien iespējams autentisku bez replikām utt.

Un VS nebūt nenozīmē veidu, kā vnk piereģistrēt tehniku bez reģistrācijas dokumentiem.

Reģistrācijas pasei ir jābūt, to saprotu, cita lieta par ko iedomājos vai CSDD ir vienotā sistēma ar Itāliju un viņi tajā redz, ka motocikls ir norakstīts pirms 20 gadiem.

fire
04.Apr 19:28
+
patīk
-
oakleaf 3.Apr 2021 12:02
noskaidrojās, ka motocikls oficiāli ticis ļaunprātīgi iznīcināts (oficiāli ne fiziski), lai iegūtu apdrošināšanas naudu,

Liela drosme mēģināt Latvijā reģistrēt motociklu, kurš iesaistīts apdrošināšanas krāpšanā. Droši vien izsludināts kā nozagts.

italis
04.Apr 22:52
+
patīk
-
Mēs te fantazējam... Vnk piezvani uz CSDD Motormuzeju, un par to VS visu izskaidros. 74-gads jau vēl tīri braucams. Nav antīkais, bet īsts youngtimers... Ja nav liels noslēpums, kas par modeli? Lai saprastu, vai ir vērts to visu risināt...

oakleaf
06.Apr 23:00
+
patīk
-
fire 4.Apr 2021 19:28
Liela drosme mēģināt Latvijā reģistrēt motociklu, kurš iesaistīts apdrošināšanas krāpšanā. Droši vien izsludināts kā nozagts.


Nav tik traki, Itālijā viņš oficiāli skaitās norakstīts, saņēmu viņu ACI vēstuli. Cita lieta, ka uz pamata, ka norakstīšana veikta uz nepareiza info pamata (ka motocikls ir iznīcināts), tad šobrīd mēģinu vēl izpētīt vai iespējams tādēļ anulēt lēmumu.

oakleaf
06.Apr 23:04
+
patīk
-
italis 4.Apr 2021 22:52
Mēs te fantazējam... Vnk piezvani uz CSDD Motormuzeju, un par to VS visu izskaidros. 74-gads jau vēl tīri braucams. Nav antīkais, bet īsts youngtimers... Ja nav liels noslēpums, kas par modeli? Lai saprastu, vai ir vērts to visu risināt...


CSDD Motormuzejam zvanīju pirms iegādājos, ja nebūtu iespēja reģistrēt kā vēsturisko spēkratu, tad visticamāak nebūtu iegādājies, jo pastāvēja maza iespēja iegūt IT reģistrācijas dokumentus.

Cita lieta, ka zvanot uz CSDD sajūta, ka sniegtā informācija ir atkarīga no tā, kas paceļ klausuli. Ar Motormuzeja CSDD noteikti tā nav, bet CSDD nodaļa, kas atbild par reģistrācijām no diviem zvaniem diezgan dažādu info snieguši. Otreiz zvanot, un precizējot informāciju, likās, ka darbinieku tik ļoti apgrūtinu, ka mans zvans spīdzināšanas metode.

Motocikls ir Kawasaki Z1A (900).

italis
07.Apr 13:02
+
patīk
-
Cita lieta, ka zvanot uz CSDD sajūta, ka sniegtā informācija ir atkarīga no tā, kas paceļ klausuli.

...mjā, tur vairāk uz standarta situācijām gatavi.

Kawasaki Z1A (900).

...labs

Vaterland
08.Apr 13:29
+
patīk
-
Gadījumā, ja kļūdainā norakstīšana notikusi IT, to nāktos apstrīdēt IT instancēs, bet, ja tas noticis LV CSDD liekot uzskaitē, tad pazīstot CSDD birokrātiskās "kompetences" un izvērtējot izšķiestā laika un finanšu apjomu, droši ieteiktu meklēt citu, reģistrējamu rāmi NL vai DE.

oakleaf
08.Apr 17:53
+
patīk
-
Vaterland 8.Apr 2021 13:29
Gadījumā, ja kļūdainā norakstīšana notikusi IT, to nāktos apstrīdēt IT instancēs, bet, ja tas noticis LV CSDD liekot uzskaitē, tad pazīstot CSDD birokrātiskās "kompetences" un izvērtējot izšķiestā laika un finanšu apjomu, droši ieteiktu meklēt citu, reģistrējamu rāmi NL vai DE.


Šobrīd arī mēģinu noskaidrot vai būs iespējams apstrīdēt norakstīšanas faktu IT. Rāmi gan negribas mainīt, ļoti pazemīnās vērtība, pašlaik arī plānoju saglabāt max. oriģinālo komplektāciju. Ja pavisam neizdosies sakārtot, tad būs vien jācer uz vēsturiskā spēkrata statusa iegūšanas.

klvc
08.Apr 20:41
+
patīk
-
Tieši kā rāmja maiņa ļoti samazina vērtību? Motocikls bez dokumentiem samazina vērtību.
Par to VS statusa iegūšanu - saprotu, ka tēmē uz šo

76. Transportlīdzeklim, kuram piešķirts vēsturiskā spēkrata statuss, saskaņā ar transportlīdzekļa īpašnieka iesniegumu reģistrācijas apliecības sadaļā "Piezīmes" norāda "Vēsturisks spēkrats". Ja vēsturiskā spēkrata īpašuma tiesības nav juridiski pierādītas, līdz tiesas lēmumam par juridiskā fakta konstatāciju par īpašuma tiesību atzīšanu to var reģistrēt lietotāja turējumā. Šajā gadījumā transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības sadaļu "Īpašnieks" neaizpilda, bet sadaļā "Piezīmes" norāda "Aizliegts atsavināt". Līdz tiesas lēmumam par juridiskā fakta konstatāciju par īpašuma tiesību atzīšanu turētāja maiņa ir aizliegta. Ja vēsturiskais spēkrats ir reģistrēts, piešķirot VS sērijas numura zīmes, tad, zaudējot vēsturiskā spēkrata statusu, jāveic valsts reģistrācijas numura maiņa.

oakleaf
09.Apr 09:50
+
patīk
-
klvc 8.Apr 2021 20:41
Tieši kā rāmja maiņa ļoti samazina vērtību? Motocikls bez dokumentiem samazina vērtību.
Par to VS statusa iegūšanu - saprotu, ka tēmē uz šo


Z1 atšķirība starp motora un rāmja numuriem ir max 200, ļoti šaubos vai varētu atrast rāmi, kas iekļausies šajos numuros. Ļoti reti parādās Z1, it sevišķi Z1/Z1A. Ja atšķiras cipari, tad tas tiek skaitīts par diezgan lielu trūkumu.

klvc 8.Apr 2021 20:41
76. Transportlīdzeklim, kuram piešķirts vēsturiskā spēkrata statuss, saskaņā ar transportlīdzekļa īpašnieka iesniegumu reģistrācijas apliecības sadaļā "Piezīmes" norāda "Vēsturisks spēkrats". Ja vēsturiskā spēkrata īpašuma tiesības nav juridiski pierādītas, līdz tiesas lēmumam par juridiskā fakta konstatāciju par īpašuma tiesību atzīšanu to var reģistrēt lietotāja turējumā. Šajā gadījumā transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības sadaļu "Īpašnieks" neaizpilda, bet sadaļā "Piezīmes" norāda "Aizliegts atsavināt". Līdz tiesas lēmumam par juridiskā fakta konstatāciju par īpašuma tiesību atzīšanu turētāja maiņa ir aizliegta. Ja vēsturiskais spēkrats ir reģistrēts, piešķirot VS sērijas numura zīmes, tad, zaudējot vēsturiskā spēkrata statusu, jāveic valsts reģistrācijas numura maiņa.


Paldies, ļoti noderīgi!

Vaterland
09.Apr 12:15
+
patīk
-
Diez vai tik šaubīgos juridiskā statusa apstāļos, kuros nav skaidrības, vai ieguldot finansu līdzekļus restaur;ācijā un darba stundās, apzinoties, ka ,iespējams, konkrēto agregātu var neizdoties ne legalizēt, ne legāli notirgot, risks attaisno sevi. Ja nu vienīgi atrestaurēt par saviem līdzekļiem un uzdāvināt Motormuzejam kā eksponātu.

Zi1/ZiA modelis (savulaik "Mad Max" filmā figurēja kā " KWAKA" :D) ir lielā masā Amerikas tirgus produkts un, ja entuziasms restaurēt tieši šo modeli ir neapturams, vienmēr var uzkontaktēt Amerikas veco dzelžu importētājus iekš UK, kas importē arī šo modeli.

Pērkot caur viņiem nāktos nomaksāt gan ievedmutias, gan importēt uz EU, taču tad tas būtu ne vien legāls, bet pilnīgi noteikti dārģāks "izejmateriāls", kam audzēt pievienoto vērtību to restaurējot.

Tā vai savādāk, viss rezumējas banālā matemātikas kalkulācijā.

Augstāk iztirzātajam var droši nepiekrist, taču tas primāri aktualizējas konkrētajā problemātikā.

oakleaf
09.Apr 16:40
+
patīk
-
Vaterland 9.Apr 2021 12:15
Diez vai tik šaubīgos juridiskā statusa apstāļos, kuros nav skaidrības, vai ieguldot finansu līdzekļus restaur;ācijā un darba stundās, apzinoties, ka ,iespējams, konkrēto agregātu var neizdoties ne legalizēt, ne legāli notirgot, risks attaisno sevi. Ja nu vienīgi atrestaurēt par saviem līdzekļiem un uzdāvināt Motormuzejam kā eksponātu.


Mēģināšu apstrīdēt IT lēmumu, ja neizdosies, tad mēģināšu vēsturiskā spēkrata statusu iegūt. Pārdot nav mērķis vai pat plānos un pat apsveru griezties pie motormuzeju vai nav interese izlikt kā eksponātu.

Vaterland 9.Apr 2021 12:15
Zi1/ZiA modelis (savulaik "Mad Max" filmā figurēja kā " KWAKA" ) ir lielā masā Amerikas tirgus produkts un, ja entuziasms restaurēt tieši šo modeli ir neapturams, vienmēr var uzkontaktēt Amerikas veco dzelžu importētājus iekš UK, kas importē arī šo modeli


Vaterland
Šodien 12:15
+ patīk Dislike - | Citēt iezīmēto
Diez vai tik šaubīgos juridiskā statusa apstāļos, kuros nav skaidrības, vai ieguldot finansu līdzekļus restaur;ācijā un darba stundās, apzinoties, ka ,iespējams, konkrēto agregātu var neizdoties ne legalizēt, ne legāli notirgot, risks attaisno sevi. Ja nu vienīgi atrestaurēt par saviem līdzekļiem un uzdāvināt Motormuzejam kā eksponātu.

Zi1/ZiA modelis (savulaik "Mad Max" filmā figurēja kā " KWAKA" :D) ir lielā masā Amerikas tirgus produkts un, ja entuziasms restaurēt tieši šo modeli ir neapturams, vienmēr var uzkontaktēt Amerikas veco dzelžu importētājus iekš UK, kas importē arī šo modeli.

Pērkot caur viņiem nāktos nomaksāt gan ievedmutias, gan importēt uz EU, taču tad tas būtu ne vien legāls, bet pilnīgi noteikti dārģāks "izejmateriāls", kam audzēt pievienoto vērtību to restaurējot.


Ja vien nemaldos, tad Mad Max jaunākā versija - KZ1000 nevi Z1/Z1A, kas ir pirmie modeļi.
Par UK/USA taisnība, cena, protams, arī 2-2.5x augstāka, pat motociklu, kurā vēl visticamāk jāieliek vēl līdzīga summa restaurēšanā.


Ja izdosies sakārtot, tad iemetīšu šeit gala iznākumu.

italis
09.Apr 17:01
+
patīk
-
Teorētiskā rāmja maiņa nevarētu iespaidot nosacīto vērtību, ja tiek būvēts sev, priekam un baudai.

Maz ticama iespēja, ka MM varētu būt interese par japāņu youngtimeru, motociklu... Acīmredzams legalizācijas procesa ieguvums būtu iespēja piedalīties satiksmē, uzbraukt kādu www.youngtimer.lv pasākumu...

Bet nu, lai veicas!
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā