fire 4.Apr 2021 19:28
Liela drosme mēģināt Latvijā reģistrēt motociklu, kurš iesaistīts apdrošināšanas krāpšanā. Droši vien izsludināts kā nozagts.
italis 4.Apr 2021 22:52
Mēs te fantazējam... Vnk piezvani uz CSDD Motormuzeju, un par to VS visu izskaidros. 74-gads jau vēl tīri braucams. Nav antīkais, bet īsts youngtimers... Ja nav liels noslēpums, kas par modeli? Lai saprastu, vai ir vērts to visu risināt...
Vaterland 8.Apr 2021 13:29
Gadījumā, ja kļūdainā norakstīšana notikusi IT, to nāktos apstrīdēt IT instancēs, bet, ja tas noticis LV CSDD liekot uzskaitē, tad pazīstot CSDD birokrātiskās "kompetences" un izvērtējot izšķiestā laika un finanšu apjomu, droši ieteiktu meklēt citu, reģistrējamu rāmi NL vai DE.
klvc 8.Apr 2021 20:41
Tieši kā rāmja maiņa ļoti samazina vērtību? Motocikls bez dokumentiem samazina vērtību.
Par to VS statusa iegūšanu - saprotu, ka tēmē uz šo
klvc 8.Apr 2021 20:41
76. Transportlīdzeklim, kuram piešķirts vēsturiskā spēkrata statuss, saskaņā ar transportlīdzekļa īpašnieka iesniegumu reģistrācijas apliecības sadaļā "Piezīmes" norāda "Vēsturisks spēkrats". Ja vēsturiskā spēkrata īpašuma tiesības nav juridiski pierādītas, līdz tiesas lēmumam par juridiskā fakta konstatāciju par īpašuma tiesību atzīšanu to var reģistrēt lietotāja turējumā. Šajā gadījumā transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības sadaļu "Īpašnieks" neaizpilda, bet sadaļā "Piezīmes" norāda "Aizliegts atsavināt". Līdz tiesas lēmumam par juridiskā fakta konstatāciju par īpašuma tiesību atzīšanu turētāja maiņa ir aizliegta. Ja vēsturiskais spēkrats ir reģistrēts, piešķirot VS sērijas numura zīmes, tad, zaudējot vēsturiskā spēkrata statusu, jāveic valsts reģistrācijas numura maiņa.
Vaterland 9.Apr 2021 12:15
Diez vai tik šaubīgos juridiskā statusa apstāļos, kuros nav skaidrības, vai ieguldot finansu līdzekļus restaur;ācijā un darba stundās, apzinoties, ka ,iespējams, konkrēto agregātu var neizdoties ne legalizēt, ne legāli notirgot, risks attaisno sevi. Ja nu vienīgi atrestaurēt par saviem līdzekļiem un uzdāvināt Motormuzejam kā eksponātu.
Vaterland 9.Apr 2021 12:15
Zi1/ZiA modelis (savulaik "Mad Max" filmā figurēja kā " KWAKA" ) ir lielā masā Amerikas tirgus produkts un, ja entuziasms restaurēt tieši šo modeli ir neapturams, vienmēr var uzkontaktēt Amerikas veco dzelžu importētājus iekš UK, kas importē arī šo modeli
Vaterland
Šodien 12:15
+ patīk Dislike - | Citēt iezīmēto
Diez vai tik šaubīgos juridiskā statusa apstāļos, kuros nav skaidrības, vai ieguldot finansu līdzekļus restaur;ācijā un darba stundās, apzinoties, ka ,iespējams, konkrēto agregātu var neizdoties ne legalizēt, ne legāli notirgot, risks attaisno sevi. Ja nu vienīgi atrestaurēt par saviem līdzekļiem un uzdāvināt Motormuzejam kā eksponātu.
Zi1/ZiA modelis (savulaik "Mad Max" filmā figurēja kā " KWAKA") ir lielā masā Amerikas tirgus produkts un, ja entuziasms restaurēt tieši šo modeli ir neapturams, vienmēr var uzkontaktēt Amerikas veco dzelžu importētājus iekš UK, kas importē arī šo modeli.
Pērkot caur viņiem nāktos nomaksāt gan ievedmutias, gan importēt uz EU, taču tad tas būtu ne vien legāls, bet pilnīgi noteikti dārģāks "izejmateriāls", kam audzēt pievienoto vērtību to restaurējot.
Nesen iegādājos retro motociklu bez reģistrācijas dokumentiem no Itālijas. Pēdējais īpašnieks to arī bija nopircis bez reģistācijas. Ar vietējā advokāta palīdzību noskaidroju informāciju par iepriekšējo reģistrāciju (reģ. numuru, kad reģistrēts utt.), bet diemžēl noskaidrojās, ka motocikls oficiāli ticis ļaunprātīgi iznīcināts (oficiāli ne fiziski), lai iegūtu apdrošināšanas naudu, vai tiktu vaļā no nodokļu parādiem un oficiāli skaitās norakstīts. Attiecīgi, Latvijā motociklu nav iespējams piereģistrēt, ja nu vienīgi kā vēsturisko spēkratu. Tas nav slikts variants, tomēr nedaudz neapmierina pāris ierobežojumi, piemēram, par tirgošanu tālāk utt. (lai gan neplānoju to darīt).
Ir bijusi pieredze, kā tomēr oficiāli reģistrēt citā valsīt norakstītu motociklu bez rāmja mainīšanas utt.? Viens no variantiem, ko iedomājos, bija apstrīdēt norakstīšanas faktu par cik tas ir bijis neleģitīms (motocikls ir darba kārtībā), bet tas noteikti būs garš un laikietilpīgs process. Vēl pavisam avantūrisks gājiens būtu dabūt vecās reģistrācijas pases kopiju un iet uz CSDD veikt reģistrāciju, tomēr pieņemu, ka ir vienotā sistēma un CSDD redzēs, ka motocikls ir norakstīts.
Ir kādi alternatīvie ieteikumi vai arī nav vērts ņemties un tā vietā pieteikties uz vēsturisko statusu? Plāns motociklu atrestaurēt oriģinālajā stāvoklī, tomēr nedaudz rūgtums, ka būs jāiegulda budžets, bet ja, kādreiz motocikls tiks tirgots, tad fakts, ka nav dokumentu vērtību nodzīs lejā.