06.Aug 2008 | Pēdējo reizi labots 02.Feb 2009 14:21; labots 3 reizes
+
-
Darbs krietni pāri pusei ir padarīts.
Krāsas kods RAL 3004
Sēžamais paliks vecais, ir labā stāvoklī, jāpāršuj tik saplīsušais rokturis. Vēl atlikuši daži hromēšanas un cinkošanas darbi. Un dzinēju savest kārtībā.
Un te, pēc diezgan ilgiem meklējumiem iegādajos labu komplektu K-750, 1966 gada. Kopš 1990 gada bija stāvējis.
Bet pēc 40 minūšu nelielas sagatavošanas tika iedarbināts un izbraukts. To kaut kad ...
Par vecā numura zīmes "It kā nozaudēšanu" dabūju samaksāt sodu CSDD. Laikam kādi 17Ls bija. Toties būs arī vecais Nr.
njā! :shock: tākā tas kādreiz bija mans motocikls tad labi atceros kāds bija pirmstam, bet nu tagat nekad dzīvē nepateiktu ka šis aparāts ir bijis manā īpašumā!
kad saliksi būs super! 8)
Pie Jāņa rumbulas tirgū iepirktas jaunas, svarīgas dzinēja sastāvdaļas.
Virzuļi ar cilndriem, gredzeniem, pirktstiem, kloķene, sajūga kurvis, motora ķēde. Galvas nevajadzēja, bet arī paņēmu
Vēl jaunu kloķenes zobratu pasūtīju un tad varēs domāt par likšanu visu kopā.
Par cenām. Lēti nav. To ko viņš pērk - pārdot no Čehijas, tas maksā tik Ls, cik Čehijā Eur.
Bet to kas no paša vecajiem krājumiem, tas lētāk nekā Čehijā.
Dažas bildes no dzinēja atjaunošanas. Bloku apstrādāju ar smilšu strūklu un pēc tam ar stikla lodīšu strūklu. Biju domājis, ka virsma sanāks gludāka. Bet pa gabalu skatoties būs labi.
Sānu vākus pulēju ar 3M pastām. Izmantoju sākumā pašu rupjāko un nobeigumam pašu smalkāko. Ap 1,5 ~2h aizgāja uz katru vāku.
Krāsas kods RAL 3004
Sēžamais paliks vecais, ir labā stāvoklī, jāpāršuj tik saplīsušais rokturis. Vēl atlikuši daži hromēšanas un cinkošanas darbi. Un dzinēju savest kārtībā.
Un te, pēc diezgan ilgiem meklējumiem iegādajos labu komplektu K-750, 1966 gada. Kopš 1990 gada bija stāvējis.
Bet pēc 40 minūšu nelielas sagatavošanas tika iedarbināts un izbraukts. To kaut kad ...
Par vecā numura zīmes "It kā nozaudēšanu" dabūju samaksāt sodu CSDD. Laikam kādi 17Ls bija. Toties būs arī vecais Nr.