Līdz 1. maijam nebūšu ticis vēl pie tehniskās apskates, jo reģistrēts ir kā mocis ar blaķeni, bet pie blaķenes restaurācijas tikai nākošvasar varēšu pieķerties.
Uzliekot ķēdi uz pātraucēju - ģeneratoru iestādīju arī aizdedzi. Veicu arī galīgo vārstu regulāciju, kas arī ir gana interesanta. Atstarpe pie auksta motora ir 0.03 mm!!! Liekās neticami, bet.... motoram uzsilstot un cilindram, kas ir bez čaulas, "izstiepjoties", atstarpei jau jābūt 0.20 - 0.25 mm
Šaise mit dem krīg - manuprāt šie vecie NSU ir varen skaisti tieši civilajā versijā ar mirdzoši, melni ar smuko uzrakstu uz bākas sāniem. Skatos jau 5 minūtes uz bildi zem "Eļļošanas trubiņas un kurbulis..." vai tiešām varētu būt ka tās eļļošanas trubiņas nāk no DEPO santehnikas nodaļas?
es atminu tieši šo moci,kad ar viņu vēl brauca iepriekšējais saimnieks...tā arī kurbulēja.
arī bremze uz kreiso kāju,pārnesumi ar labo...
neatminu to konstruktora uzvārdu,bet šis angļu komponējums sevišķi izpaužas uz OS/OSL modeļiem,jo pirms konstruktoru fašiki zem sevis pavāca,viņš strādāja Anglijā pie Nortoniem...
Darbi tomēr uz priekšu kustās! Gribēju pajautāt par taurīti -vai viņa stiprinās uz cieto ,vai taurītes labsajūtai tomēr ir gumijas (līdzīgi kā relejiem ) ?