Aizmirsi paroli?


ja
28.Sep 2013
+
patīk
-
1 maijā brauks kolonnas priekšgalā !

MrIks
28.Sep 2013
+
patīk
-
ja 28.Sep 2013 09:47


Līdz 1. maijam nebūšu ticis vēl pie tehniskās apskates, jo reģistrēts ir kā mocis ar blaķeni, bet pie blaķenes restaurācijas tikai nākošvasar varēšu pieķerties.

MrIks
28.Sep 2013
+ 1
patīk
- 0
Uzliekot ķēdi uz pātraucēju - ģeneratoru iestādīju arī aizdedzi. Veicu arī galīgo vārstu regulāciju, kas arī ir gana interesanta. Atstarpe pie auksta motora ir 0.03 mm!!! Liekās neticami, bet.... motoram uzsilstot un cilindram, kas ir bez čaulas, "izstiepjoties", atstarpei jau jābūt 0.20 - 0.25 mm

http://content4-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-08-19-373.sized.jpg

MrIks
28.Sep 2013
+ 1
patīk
- 0
Saliekam arī sajūgu....

http://content4-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-08-22-377.sized.jpg

MrIks
28.Sep 2013
+ 1
patīk
- 0
Arī vadu savilkšana ir beigta un mocim ir gaismas un arī dzirkstele! ;)

http://content4-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-08-28-378.sized.jpg
http://content4-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-08-28-380.sized.jpg

MrIks
28.Sep 2013
+
patīk
-
RETROMOTO literatūras sarakstam pievienoju NSU tirdzniecības pārstāvja Liepājā katalogu 1937. gadam.
http://www.retromoto.lv/literatura/cits/nsu-motociklu-tirdzniecibas-ka...gads-1937/

Katalogu netīšām atradu Igaunijā vienā no Tallinas antikvariātiem.
Un vai es kā liepājnieks to varēju nenopirkt?! ;)

Katalogs ir interesants ar to ka ir speciāli drukāts šim tirdzniecības pārstāvim.

schweiks
28.Sep 2013
+
patīk
-
Avotu ielā S.Dana darbnīca (kā telpas) laikam vēl eksistē?
kas tagad ir viņa veikalā uz ''Graudenes''?

MrIks
28.Sep 2013
+ 9
patīk
- 0
Augustā pēdējā dienā bija mēģinājums iedarbināt. Bez izpūtējiem, uzliekot tikai vecos līkumus...

ursus
28.Sep 2013
+
patīk
-
fantastika !

aabele
29.Sep 2013
+ 3
patīk
- 0
Šaise mit dem krīg - manuprāt šie vecie NSU ir varen skaisti tieši civilajā versijā ar mirdzoši, melni ar smuko uzrakstu uz bākas sāniem. Skatos jau 5 minūtes uz bildi zem "Eļļošanas trubiņas un kurbulis..." vai tiešām varētu būt ka tās eļļošanas trubiņas nāk no DEPO santehnikas nodaļas?

Mocis un process :like:

MrIks
30.Sep 2013
+
patīk
-
Par civilo NSU skaistumu piekrītu, bet tā jau ir cita restaurācijas izmaksu kategorija.

Eļļošanas trubiņas nav no DEPO gan. Pasūtītas pēc izmēra Hydroscand.

Raimonds K
06.Oct 2013
+
patīk
-
:like: Interesanti cik ērti ir uzkurbulēt kad blaķene ir pieskrūvēta ...

schweiks
06.Oct 2013
+
patīk
-
es atminu tieši šo moci,kad ar viņu vēl brauca iepriekšējais saimnieks...tā arī kurbulēja.
arī bremze uz kreiso kāju,pārnesumi ar labo...
neatminu to konstruktora uzvārdu,bet šis angļu komponējums sevišķi izpaužas uz OS/OSL modeļiem,jo pirms konstruktoru fašiki zem sevis pavāca,viņš strādāja Anglijā pie Nortoniem...

MrIks
07.Oct 2013
+
patīk
-
Britu inženieris bija Valters Moors (Walter Moore).

Iepriekšējas motocikla īpašnieks arī nezināja, ka motociklam, lai vieglāk iedarbinātu, ir dekompresors.

MrIks
27.Nov 2013
+ 3
patīk
- 0
Rudens pienācis un darbi pie moča gandrīz pārtraukti.
Vēl tik paspēts ticis:
Krietnu laiku pamocījos ar sēdekli. Bet ir! :)
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-09-23-405-1.jpg
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-09-23-403-1.jpg

MrIks
27.Nov 2013
+ 1
patīk
- 0
Arī BOSCH taurīte vietu zem bākas atrada.
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-09-23-408-1.jpg

MrIks
27.Nov 2013
+ 3
patīk
- 0
Vadītāja kāpšļi tika no jauna izgatavoti.
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-10-16-424.jpg
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/a2013-10-16-423.jpg

MrIks
27.Nov 2013 | Pēdējo reizi labots 27.Nov 2013 11:13; labots 1 reizi
+ 3
patīk
- 0
Kāpšļu tēmai interesants atradums.

Bijušo vācu armijas darbnīcu vietā izrakts kāpšļu pāris ar NSU gumijām
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/DSC-0265.jpg


Tie noteikti ir kaut kāds frontes darinājums, bet... ideāli der aizmugurē sēdošam! :)
http://content31-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/NSU/aHPIM0227.jpg

It kā nav oriģinālā rūpnīcas konstrukcija, bet oriģināla to laiku...

MrIks
27.Nov 2013
+ 3
patīk
- 0
Patreiz lēni notiek ķēdes aizsargu atjaunošana.
Likās ka to stāvoklis ir labāks, bet... diezgan lieli metināšanas darbi veicami.

p.s. Bija arī pirmais nedokumentētais brauciens - daļēji veiksmīgi. Sajūga trose jāpārtaisa.

Raimonds K
27.Nov 2013
+ 1
patīk
- 0
Darbi tomēr uz priekšu kustās!:like: Gribēju pajautāt par taurīti -vai viņa stiprinās uz cieto ,vai taurītes labsajūtai tomēr ir gumijas (līdzīgi kā relejiem ) ?
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā