Blaķenes noliku vēlākam laikam, bet pie paša motocikla ķēros klāt. Tika izjaukts, nosmilkšots un krāsots. Man tuvāka ir militārā tēma un mocis taps ar kā militārais NSU 601 OSL WH, kas arī atbilda šim mocim - WaA nummurs uz rāmja un degvielas oktānskaitļa marķējums uz motora.
Šogad jūlijā sākuma sāku likt kopā...
Pirms tam tika atrasta trūkstošā motora galva, pasūtīts jauns virzulis no Vācijas, izslīpēts cilindrs un sameklēti daudzi trūkstoši sīkumi...
Dzelži arī prasīja gana daudz darba - iztaisnots un metināts rāmis, pamatīgi metināšanas darbi skāra aizmugures dubļusargu. Varen sarūsējis bija...
Ģenerātora stiprinājums tika 50% uztaisīts no jauna.
Arī pats ģenerātors ir atsevišķa stāsta vērts.
NSU motociklam viņš ir interesants - tas nav magdino, bet pārtraucējs ar ģenerātoru.
Padomju laikā viņam bija pievienots ārējs krievu relejs. Vēlējos atjaunot orģinālo, bet... tas nebija klasiskais BOSCH relejs, kas ir identisks 6 voltīgo JAWU relejam. Arī releja slēgums ir ar pārslēdzēju, kas dod iespēju (uzstumjos, uzvelkot) iedarbināt motociklu pie bojātas akumulātora baterijas.
Caur EBAY nopirku salauztu ģenerātoru ar vizuāli veselu releju. Pārbaudot, viņš bija arī tehniski vesels. Laiciņš pagāja līdz "izpīpāju" releja pieslēgumu. Tests ar urbjmašinu parādija arī šī slēguma pareizību.
28.Sep 2013 | Pēdējo reizi labots 28.Sep 2013 22:50; labots 1 reizi
+ 2
- 0
Vietā ielikās ģenerātors un ātrum pārslēga kloķis, kas ir "raktenis"
(kopā ar moci bija ļoti samocīta šī detaļa) vācu armijas tehnikas remontvietas. Arī gumija ir no tās pašas bedres!
Un tā pirms pusotra gada pie viņa tiku...
Tāds viņš pusizjaukts izskatījās iepriekšējā īpašnieka garāžā...