Mieru tautieši
Doma sekojoša -
Tā kā mopēds "Gauja" tika izgatavots Latvijas teritorijā, kad tā ietilpa Padomju savienībā, tieši mana R-2 izgatavota 1965.gadā. Šis laiks un režīms ir neatņemama daļa no šī mopēda. Es taču neraušu mūsdienās nosta no Gaujas emblētu tikai tāpēc, ka tur ir 5 staru zvaigzne un nelauzīšu un metīšu ārā D-4 dzinēju, kas būvēts "Kрасный Октябрь" rūpnīcā un ko salika komunists!!!
Es neļaušu mūsu tēmā apspriest politiskus jautājumus.
Tāpēc retromoto.lv administratoram jau ziņots par to, lai dzēš visu, kas neattiecas uz tēmu.
Mīļie cilvēki, turpmāk manus jaunos video vietnē retromoto.lv Jūs nevarēsiet aplūkot.
Tāpēc visi adekvāti cilvēki laipni gaidīti youtube manā lapā "NormalPuika".
šajā gadijumā piekritīšu Orikam un Normālajam puikam, šitā cepšanās par simboliku, īpaši neizprotot tās nozīmi, vienkārši kaitina. Tāda tā vēsture mums ir bijusi, tādēl pie mums ir cieņā JAWA un IZH, jo tā ir daļa no vēstures, gan rakstītas, gan tās, kas dzīvo ar cilvēkiem, pa lielam, iet zudībā tā paaudze un mainas vērtības, bet esmu vēl no tās paaudzes, kam Rīģele ir bērnības dienu sapnis, rūpes un asaras, kam JAWA bez " stabulēm" ir bijusi reāli kruts braucamais, kas prot pielaist MTZ-50, kas ir vests 21 volgā un remontējis ZAZiku. un tajā laikā spīdēja sarkanā zvaigzne pār visām brālīgajām republikām. ja kāds kliegtu un sistu kulaku pie krūts ka tas laiks bij vienīgais un pareizais, tad būtu vieta šādai diskusijai, bet ja gribam noliegt visu kas ir bijis, jo tas laiks nav bijis pa prātam, tad nāktos iznīdēt 87,43% (pēc masas) no visiem lietotāju spēkratiem. dzīvojam draudzīgi un bez radikālisma!
Tiek salīdzinātas 62., 65.-66.gada Gaujas.
Izrādās, ka 66. gadā bagažnieks nāca arī bez "cilpiņām", iespējams pāreja uz Rīgu-5:
Tagad nevar pārmest, ka bagažnieka kopija manai Gaujai nav autentiska.)
Kā arī pakaļējā riteņa rumbai vairs nav izspiests "V RĪGA **" ieskaitot 65.gadu,1962.gadā ir!
Ir atšķirības balsta ķepiņai, tieši kā aizlocītas plākstiņas!!!
Atšķiras bākas, ja 62.g Gaujai bāka ir "piepūsta", tad 65.-66.g. vairāk slaida...
Par ķēžu sargiem, somiņām, katafotiem, dzinējiem atšķirības es jau minēju...
Man jau sāk parādīties aizdoma, ka pēdējās Gaujas varēja nākt ar Rīgas-5 klusinātāju un sēdekli kā Rīgas Motormuzejā...
Piemēram, šai Gaujai motors 66.gada kā pati Gauja.
Starp citu rāmja krāsa nav bojāta, nav švīku vietā, kur stiprinās paredzētajs izspūtējs.
"Gurķis" stiprinās citur un klusinātāja stiprinājums tieši tāds pats kā instrukcijā.
Jāsaprot, ka mopēdam ir nobraukums un no vibrācijas būtu pazīmes.