14.Sep 2016 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+ 1
- 0
Tad interesanti kad (pa kuru laiku) razhoja motovelosipedus Riga18 ar pirmajiem d4
Ka ari pirmie d4 serija cik es zinu (un cik var atrast interneta bija no 56-58maijam ja nemaldo) un tad tikai paradijas skaisti lietie karteri d4 ar 2 kniedem bljitka
WOW ... šādu 350tā tehnisko talonu vēl nebija gadījies redzēt
Žetons tam CSDD darbiniekam kas pārrakstīja
Tajā gadā pat NZ350 vēl nebija piedzimis (ha.ha)
Jāiet tik VS un tā kā spēkrats ir pirmskara, tad nevajadzēs arī skati nemaz iet
16.Sep 2016 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
tajā iestādē, man liekas liels bardaks, cik daudz un unikālu automašīnu ir nepareizi sareģistrētas, no kurām paši labprāt atteiktos. Labs piemērs ir Baltijas Auto ražotā Laura, ar kuru tiek vesta tiesvedība.
16.Sep 2016 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Kungi, neviens neliedz pašiem izpētīt tehniku pirms reģistrēšanas un palīdzēt CSDD darbiniekiem...
Es viņus neattaisnoju, bet nevajag celt haju, jo bodīte var vispār pievērt vārtus un padarīt procesu vēl sarežģītāku.
Lai iztaisnot, nepieciešams noņemt pedāli... mumus sarežģītāk, jo ass piemetināta pie kloķa...
Taisam vienkārši - skrūvējam nost divus uzgrižņus un ņemam nost gumiju ar skrūvēm... skrūvējam vaļā konusu un dabūjam palikušās iekšas.
Tālāk normālos apstākļos taisnojam. Nevaru pateikt, ka no plastelīna, bet spīles ar to labi tika galā!
Lai pabraukt, vismaz jāsaved kārtībā aizmugurējais rats... manā gadījumā, pagaidām izmantosim Harkovas "Харьковский" ratu, gandrīz tas pats, tikai skats no malas... zem zvaigznes - aizsardzība... taisnību sakot sliktā stāvoklī... turklāt nepareizi pieskrūvēta!
Nācās nedaudz pielabot... ideālā kārtība to nesanāca savest, bet tagad vismaz ir kaut kam līdzīga:
Kopumā, mehānisms ir saglabājies labā stāvoklī, tāpēc iztīrīju to, saeļļoju un saliku kopā
Kamēr risinās jautājums ar oriģinālo peku, izmantoju "Latgales Gaujas" tuninga skrūvējamo peku, kā arī atnāca palīgā ķīniešu biedri - izmantoju ķēdes spriegotāju no "ķiniešu D" tipa dzinēja.
Tāpat bezjēgā stāv...
Tagad var mīt pedāļus un parādījās aizmugurējās bremzes!
Izmēģināju! Tagad cita runa... dakša taisna... vienvārdu sakot - dziesma!
Starp citu, šādi izskatās iepriekšminētāis "За рулём" tūnings (tā laika rīdzinieka rokām)):
19.Sep 2016 | Pēdējo reizi labots 19.Sep 2016 09:32; labots 1 reizi
+ 3
- 0
normal_puika 14.Sep 2016 14:01 Droši vien, tie no 2004. gada reformas, kad reģistrēja bez dokumentiem.
Kurš tur zināja, ka pēdējie divi cipari nozīmē gadu. geek
Nav gluži mana tēma, bet netīšām atradās šāds dokuments.
Kā tad šifrējas ražošanas gads GAUJAS sērijas numurā?
ORIKa papīros 1964. gada sērijas Nr. 100731
Manos papīros 1966. gada - 100701