Aizmirsi paroli?


Orik
01.Jun 2016
+ 7
patīk
- 0

Orik
03.Jun 2016
+ 2
patīk
- 0
Liels-liels paldies ja-kungam par palidzību!

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Gauja-04-05-2016/IMG-20160603-170351.sized.jpg

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Gauja-04-05-2016/IMG-20160603-184953.sized.jpg

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Gauja-04-05-2016/IMG-20160603-184841.sized.jpg

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Gauja-04-05-2016/IMG-20160603-170332.sized.jpg

ursus
03.Jun 2016
+
patīk
-
Feins braucamais :)

Aldic
03.Jun 2016
+
patīk
-
Smuka Gaujiņa sanākusi. Pilnīgākam autentiskumam, vajadzētu veco plakano cilindru bez galvas. Izskatās, ka priekšējais lukturis ir no 70-80 gadiem. Protams mūsdienu štancētajiem ķēžu aizsargiem trūkst izštancētais uzraksts Gauja.

zamarano
04.Jun 2016
+
patīk
-
Aldic 3.Jun 2016 23:18
Protams mūsdienu štancētajiem ķēžu aizsargiem trūkst izštancētais uzraksts Gauja.


Gaujas sargi bija 2 veidu vieni bija ar krāsotu uzrakstu, bet otri ar iepresēto:

http://content32-foto.inbox.lv/albums/z/zamarano/Mopds-Gauja/Trafarets.sized.jpg

Zem inbox mana albuma var paskatīties tur pat ir nomērīts izmērs burtu augstumam un garumam.

Aldic
04.Jun 2016
+
patīk
-
Man atmiņā palikuši tikai tie ar iepresēto uzrakstu. Ja arī bija bez, iespējams, kaut kā netrāpījās redzēt. Mēs puikas jau viņus ņēmām nost un metām projām, jo tie apgrūtināja piekļūšanu karburatoram un aizdedzei. Degvielas padeves skrūve bija jāregulē braucot un aizdedzi arī ar koka zariņu, kur ieskrāpē svītriņas regulējam uz ceļa. Pēc tam maucām tālāk.

normal_puika
04.Jun 2016 | Pēdējo reizi labots 04.Jūn 2016 21:14; labots 1 reizi
+ 2
patīk
- 0
Nedaudz papildināšu Oriku.
Tā nav restaurācija, bet tehnikas atsvaidzināša tuvāk oriģinālam un remonts. Galvenā doma savest kārtībā līdz stāvoklim, ”sēdies un brauc”. No tā izriet, ka gaisma var būt bez dinamo, cilindrs jaunā tipa..
protams, ja ar laiku parādīsies labas oriģinālas detaļas, uz tām tiks aizvietotas.

Gaujiņa diezgan cietusi bija, rāmim iztrūka pekas stiprinājums, līdz ar to tika atrasts donors un viss mezgls tika izgriests un atgriests atpakaļ, kā arī standarta lūzuma vietas savestas kārtībā, vienvārdu sakot, nebija uz Gaujas vietas, kur nevajadzēja iejaukties.
Riņiem aploces bija ļoti sarūsējušas, tāpēc ar tām nav jēgas ņemties, jo vēl var atrast labas, tāpēc esošās tika tikai nokrāsotas un pārspieķotas.

Dzinējs ir labs, noskrūvēts no sporta mopēda, kurš piedalījies sacensībās un ieguva godalgotas vietas. Var būt tur tas arī paliks. Paralēli tiek komplektēts D4.

Šai Gaujai paveicās, dokumenti tika saglabāti un atjaunoti. Tikai, kur šo lāpstu stiprināt nav ne jausmas.

Atjaunošanas procesā piepalīdzēja "ja" uzdāvinot aizmugurējo atstarotāju un iedeva ķēdes sarga oriģinālo pusi, lai uztaisītu kopiju. Kas arī tika darīts patstāvīgi, iepriekšējā pieredze no Rīgas 13 palīdzēja un ķēžu sargi tapa burtiski stundas laikā.
Sirsnīgs paldies "ja" par to.

Starp citu, krāsa tuvu oriģinālam.

Andris_Z
04.Jun 2016
+
patīk
-
Nevajag tik ļoti steigties!
Cilindru vajag noteiki D4.

Orik
04.Jun 2016
+
patīk
-
Man ir D4 un D5 cilindri.

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Riga-7-19-08-2015/IMG-20151206-190520.sized.jpg

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Riga-7-19-08-2015/IMG-20151206-185644.sized.jpg

Vajag slīpēt.....
Jautājums - kur?

Orik
05.Jun 2016
+
patīk
-

riepa1122
06.Jun 2016
+
patīk
-
Vieglāk jau ir izskrūvēt cilindram augšu ārā un pēc tam normāli izslīpē.

Orik
07.Jun 2016
+
patīk
-
Problēma šāda:nekur neslīpē šos (d4,d5) cilindrus, galvas traucē, bet atskrūvējot ,,galvu,, reāli nevar nohermetizēt!

Reāls izklāsts krieviski

Andris_Z
07.Jun 2016
+
patīk
-
Par to reālo izklāstu, neko nesapratu. Tur apspriests cits jautajums. Es nesapratu.
riepa1122 6.Jun 2016 21:55
Vieglāk jau ir izskrūvēt cilindram augšu ārā un pēc tam normāli izslīpē.
Piekrītu, ka normālam variantam. Veco galvu varam izmest un tās vietā, formējam (virpojam) degkameru kādu vajag un klāt atmalīti ar mazu gumijas blīvgredzentiņu. Tā varēs nohermetizēt. Būs labi.

riepa1122
08.Jun 2016
+
patīk
-
Es savai gaujai arī izskrūvēju ārā galvu lai varētu izsīpēt cilindru. 3 reizes blīvēju kamēr noblīvēju. Beigās ar Abro šķidro metālu izdevās noblīvēt. Tagad ir labi

Orik
08.Jun 2016
+ 5
patīk
- 0
geek

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Gauja-04-05-2016/IMG-20160608-160546.sized.jpg

Orik
09.Jun 2016
+ 2
patīk
- 0

Raimonds K
09.Jun 2016
+
patīk
-
zamarano 4.Jun 2016 00:23
vieni bija ar krāsotu uzrakstu,

Izskatās ka te vēl orģinālais krāsotais (biku atšķiras no Tava parauga):
http://www.antik-war.lv/viewtopic.php?f=162&t=869717

Orik
10.Jun 2016 | Pēdējo reizi labots 10.Jūn 2016 19:26; labots 1 reizi
+
patīk
-
Interesanti! Paldies!

http://content32-foto.inbox.lv/albums/p/pan_murzilka/Gauja-04-05-2016/IMG-20160607-122432.sized.jpg

Orik
10.Jun 2016
+ 2
patīk
- 0
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā