Orik - UN? ko jaunu tu tur esi parādījis? ko pamanīju - esi virzuli un cilindru jau savīlējis, BET tas tikai dod papildu labāku sūcienu, piekrītu, vajadzīgs darbs, BET GALVU ARĪ VAJAG SĒDINĀT!!!!!
tie papildus 5-7km/h ir kaķim zem astes, ja nevar normālu veci pavilkt!
savulaik, kad nebija ko darīt, kādus 5 cilindrus pārvīlēju, cik nu tiku klāt(bērns būdams), bet tomēr lielāko ieguvumu deva sēdināta galva un nejau bišķiņ, bet maksimāli cik iespējams.
man svars bija 100 kg un savu Rīgu savīlēju tā, ka ar lielajiem ratiem BEZ sajūga slidināšanas varēju +/- sākt braukt pa tādu kalnu augšup kā pie Sēnītes, kamēr pārējie čomi stūma savas Rīdziņas pie rokas.
Un pie šāda razklada vēl paātrinājos pa kalnu uz augšu nevis gaidīju motora nāvi, protams, sēdinot cepuri, vairs neder 76, 92 vai 95 markas benzīns
Orik 21.Sep 2015 08:49 Ko darīt, ja nav oriģinālā virzuļa?!
Tad var darīt vienu lietu, tikai īsāku klani taisīt. Pārzāgē un sametini to par tiem 5mm īsāku. Tad viss savā vietā būs. Blīves likt, tas nav prātīgi.
Ko darīt, ja nav oriģinālā virzuļa?!
Akurāt tikko gribēju rakstīt, ka neesmu baigais praktiķis, tomēr no teorijas atceros, ka metinot metāls maina struktūru. Klaņi ir kalti un, tikko kaut ko sāk zāģēt un metināt, nekas labs tur nevar sanākt.
Pilnīgi piekrītu Roliss50.
Beidzot atrastas nelietotas un nebojātas riepas no Rīgas-7, ap 40 gadiem tās gaidīja savu laiku!
Kā arī nesteidzīgi un rūpīgi salikta eksperimentāla kloķvārspta. Pienāca laiks, kad oriģinālas detaļas atrast ir arvien grūtāk, tāpēc meklēju alternatīvas.
Nu, bet šai ЗАН nevajag tik resnu stiepli tinumam. Tur vajag daudz vijumu ar tievu vadu. Paņem kādu D-6 motora labu pakavu un notin mazliet augsprieguna tinumam nost, kādus 3000 vijumus.
Pilna versija šeit!