Aizmirsi paroli?


schweiks
26.Nov 2014
+
patīk
-
palēnām sākam ar otra sāna apaudzēšanu-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1417029307-img-8364.JPG
pirmais sāns jau salīdzinot ar sākumu,kas bij uz 1.attēla(17.nov.) skatāmāks...
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1417029353-img-8367.JPG

Nano
26.Nov 2014
+
patīk
-
Apaudzēšana ta' apaudzēšana... Tēmu sauc ''Padomi velo restaurēšanā''. Kur tad padomi un instrukcijas audzētgribētājiem?

schweiks
26.Nov 2014
+
patīk
-
vainīgs.vainīgs...
pašu galveno nenobildēju!cilmes šūnas.man ampula baigi sabakstīta ar skrūvgriezni,bet atradu attēlu tīmeklī.
patīkami kad šis nesmird pēc CH3COOH!var teikt pat vispār nesmird.var pat uz lielā pusdiengalda darboties!
http://www.autokrasas.lv/images//paligmateriali/Total%2034.JPG

RatEnpreis
26.Nov 2014
+
patīk
-
Schweiks - un kā Tu rieviņas priekš dinamo taisīsi un reljefos riepu uzmēra apzīvējumus? :)

schweiks
26.Nov 2014
+
patīk
-
doma ir arī par rieviņām.vēl par agru.
a uzrakstam centīsimies saglabāt kas ir.

schweiks
26.Nov 2014
+
patīk
-
spec RatEnpreisam -tādas rieviņas apmēram būs...
bet tas tik tā...vēlāk,vēlāk! http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1417033866-img-8368.JPG

RatEnpreis
26.Nov 2014
+
patīk
-
Šodien beidzot atradu puslīdz pieklājīga paskata diegu/auklu somiņas pāršūšanai. Kokvilnas diegu attiecīgā resnumā tā arī neesmu atradis.
Šeit. Veikals Materiāli Apavu Remontam.
Vidažādākajās krāsās, resnums bik zem 1mm Kaprons. Vaskots. Nedārgi. 100 m spole 3,5 eiro.

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1417033871-image.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1417033913-image.jpg

RatEnpreis
27.Nov 2014
+
patīk
-
RatEnpreis 26.Nov 2014 22:31

Atvainojiet veči un vecenes! 1mm diegs ir daudz par resnu. Neder tas ko nopirku. Uz pusi tievāks ir ideāls.
Un ja pāršujiet vecas ādas, tad dariet to ar maksimāli tievām adatām, lai netraumētu vecos caurumus.

kirmis
28.Nov 2014
+ 1
patīk
- 0
Šie ir no mēbeļu pārsiešanai . Balto pārraut nevarēju http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1417158735-s5025464.JPG

kirmis
28.Nov 2014
+ 1
patīk
- 0
Pelēkais ir savīts , var dalīt uz pusītēm . Varu arī drusciņ padalīties .

Vitenpreiss
20.Dec 2015
+ 1
patīk
- 0
Interesē padoms no, kāda vello speciālista par vello trumuļu bremzēm!
Uzstādīju vecai Gazellei citus ratus, nedaudz jaunākus, arī holandiešu, ar trumuļu bremzēm uz 70mm. Nekādi netieku galā ar bremžu efektivitāti, priekšējam ratam vēl piedodami, tur arī nevajag, lai gluži bloķētos...! Bet pakaļbremze galīgi garām, līdz bloķēšanai vēl tālu, ļoti švakas! Iepriekš nekad nav bijis vello ar trumuļu bremzēm. Domāju, ka trumuļu bremžu efektivitātei nevajadzētu, īpaši, atšķirties no citām bremžu sistēmām, kādas lieto citiem ceļu velosipēdiem...!
Pirms uzstādīju ratus izjaucu rumbas, saeļļoju gultņus, notīrīju trumuļus un bremžu lokus ar montāžas klīneri, lokiem dilums minimāls, trumulim diluma nav! Pakaļējās bremzes vājas, uzliku citu, lielāku hebeli, tā pat nejēga. Ievēroju, ka divas trešdaļas hēbeļa gājiena, pēc tam, kad apstājas trumuļu bremžu svira, saspiež troses apvalku, nomainīju "parasto" bremžu apvalku pret citu, 1.5m speciālo, kuram nav spirāles, bet garenstīgas, tāpat bezjēga!
Nezinu vairs, kur meklēt, protams, apvalks garš- 1.5m., bet tāds pakaļbrezēm ir arī citiem vello ar trumuļu bramzēm! Ir aizdoma par pašiem trumuļiem- rumbām, uz aplokiem ir rakstīts, ka Holande, bet uz pašiem trumuļiem- rumbām ne uzrakstu, tikai, kādi cipari, rumbas pelēkā pulvera krāsā...!?
Varbūt, tām rumbām nemaz nav jābremzē...!? DDD
Gaidīšu, kādu profesionālu ideju...!

Vitenpreiss
27.Dec 2015
+ 4
patīk
- 0
Jautājums!?
Vai tā varētu būt, ka šis forums ir tik nepopulārs, ka atbildi šo gad nesagaidīt...!?

GBS
27.Dec 2015
+ 2
patīk
- 0
Holande-Tā ir cita vide. Man Saxonettei bija, gājiens izskatījās pagarš un, protams, nebija tik asa, kā priekšiņai.

Vitenpreiss
06.Jan 2016
+ 1
patīk
- 0
Atradu " sturmey archer " oriģinālus bremžu lokus, izskatās, ka tiem materiāls labāks, un pilnīgāks, arī trumuļu bremžu svira garāka, iespējami, jābūt efektam....!?

RatEnpreis
07.Jan 2016
+ 3
patīk
- 1
Te pat dzenim skaidrs, ka kādam nekas nav skaidrs.
Kāds sakars bremžu sviras garumam ar bremžu efektivitāti? Tev, kad mašīnai roķene sūdīga, ko - uzmauc uz rokas bremžu sviras caurules gabalu, lai svira garāka?
Bet jā, taisnība. Holandueši ar trumuļbremzēm te nevienu neinteresē. Priekš tam ir velodepo.

Vitenpreiss
10.Jan 2016
+ 1
patīk
- 0
Sory, diezgan neadekvāta atbilde!
Tas, ka "...dzenim skaidrs, ka...bremžu sviras garumam....Tev, kad mašīnai roķene sūdīga, ko..." Neapskaužu Tavas auto uzbūves, un mehānikas zināšanas, sory...!?
Kā jau iepriekš teicu, " sturmey archer " oriģinālām trumuļu bremzēm ir garāka svira. Loģiski, ka pie garākas sviras, ievērojot to pašu trumuļu diametru jābūt citam spēkam, kas iedarbojas uz tām pašām trumuļu bremzēm...!
Cik izpētīju to, ka, oriģināli Holandes velosipēdi/labas kvalitātes/ tika aprīkoti tikai ar " sturmey archer " angļu bremzēm, kur, pie tā paša diametra svira garāka, arī materiāls cits...!?
Par...""Priekš tam ir velodepo." ...! Ja runa par to bodi, kas Rīgā, Matīsa ielā, tad bode tur diezgan mēslaina...! Cik reiz tur griezos atrast, ko specifisku Holandes velosipēdam man vienmēr tika atteikts, arī atteikts, kur atrast citur...! Tai pat laikā tur simtiem sliktu velosipēdu par neadekvātām cenām...! Jaunas velosipēdu detaļas tur mazāk, kā, kādā s-dainā lauku bodē, pārdevējs arī nelaipns...!?
Sory..., kaut kā tā...!?

Vitenpreiss
10.Jan 2016
+ 2
patīk
- 0
Nebrīnīšos ja būs atkal, kāda, kārtējā diskvalifikācija...! Nesaprotu, no kurienes šeit rodas tādi Dauņi, kas absolūti nejēdz neko no mehānikas, kur vēl retro mehānikas...!? Piemēram, " RatEnpreis"- ..."...roķene sūdīga, ko - uzmauc uz rokas bremžu sviras caurules gabalu ... " ,,,!
Ko tādu, šodien, varētu pateikt tikai absolūts idiots, bet ne "retro auto" zinātājs...!?

1000000NT
11.Jan 2016
+ 1
patīk
- 0
bet par to roķeni tā arī ir - mašīnām, kam smagnējāka bremžu uzbūve, un vajadzīgs lielāks stāvbremzes spēks arī roķene ir garāka, tāpat ātrumkloķis, teiksim, tam pašam Belarusam viņš ir apmēram metru garš, un tad reizēm ar abām rokām, tas pats ar stūrēm - KamAZa srūri vieglajā neielikt, bet tai pašā smagajā viņa griežas viegli, jo liels spēka plecss...........
un par to trubas uzmaukšanu - vai tas nav tas, ko pirmām kārtām dara spēka momenta palielināšanai, skrūvējot ieēdušās skrūves?
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā