Aizmirsi paroli?


i_edgars
22.Feb 2014
+ 0
patīk
- 1
LIDOTĀJS 22.Feb 2014 12:08
ļoti grūti ieurbt precīzi pa centram lai urbis neaiziet vairāk uz vienu malu

Urbjot ar rokas urbjmašīnu protams, ka nevar!

vello
22.Feb 2014
+ 4
patīk
- 6
Nu ļoti labs rekonstruktora darbs !
Emblēmas jau protam izgatavot. Kniedes arī.
Tagad tikai jasāk lodet rāmjus un kalt klaņus. Zinu, ka arī zobratus vīri jau ar lazeri frēzē.
Rāmjiem numurus vajadzetu turpinat : Latvello - 96 000 un uz priekšu.
Pēc gadu desmitiem jaunie restauratori brīnīsies: kas tie par Latvello velosipēdiem ar tādiem numuriem ? Lūk, tāpēc Eiropā nevienu nopietnu kolekcionaru vairs neinteresē restaurēti velosipēdi ! Tikai autentiski saglabājušies un konservēti. Ar visu rūsu un nolupušu niķeli. Kaut gan,
ja prot šo viltošanas procesu, arī rūsu var uztaisīt.

otomars
22.Feb 2014
+ 2
patīk
- 0
nu lai tiem netiek ,paliks te skaisti velosipedi :)

AivisG
23.Feb 2014
+ 2
patīk
- 0
i_edgars 22.Feb 2014 12:53
oti grūti ieurbt precīzi pa centram lai urbis neaiziet vairāk uz vienu malu


Iesitot ar punktsiti vai elementāru naglu, tad izurbjot, precīzi roku turot ar labu 3mm urbi un paplašinot līdz vajadzīgajam izmēram ar labu rokas bormašīnu, kas labi reģē uz pirksta kustībām, sanāk brīnumu lietas. )))) Pieņemu ka neesmu neko jaunu pateicis.

i_edgars
23.Feb 2014
+ 2
patīk
- 1
.... ja ir roka ietrenēta katru dienu lietojot rokas urbjmašīnu var visu, bet ja 2 - 3 reizes gadā...

schweiks
13.Nov 2014
+
patīk
-
laiks parunāt par ķēdēm!
ļoti bieži uz velosipēda ir oriģinālās saglabājušās,kuras ir ne tikai ierūsējušas ka nekustās,bet arī izstieptas!caurko tās kāpj uz zobiem tos noēdot.
vajadzētu pa elementiem izārdīt,pie vajadzības smilšot,un katram urbumam izrīvēt(vai izfrēzēt) remontizmēru.ievērojot starpcentru attālumu 12,7mm(1/2'').
no kāda tērauda labāk taisīt remontpirkstiņus?kam kāda pieredze? http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1415894741-img-8235.JPG http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1415894762-img-8237.JPG

RatEnpreis
17.Nov 2014
+
patīk
-
schweiks 13.Nov 2014 18:06

Nu šitais jau ir uz fantastikas robežas.
Man jau šķiet, muzeja, kolekcijas eksponātam pietiek notīrīt un saeļot. Kāda tam nozīme, lec no zobratiem nost, vai nē. Vai tiešām ir vērts tā pūlēties, lai varētu svētdienās vizināties un lietot oriģinālo ķēdi????

schweiks
17.Nov 2014
+
patīk
-
ne jau priekš pārdošanas cenšamies,bet savam priekam!
es nevarēšu iemigt,ja zināšu kad man kautkas ričukam ir neautentisks...
patlaban atstrādāju taktiku lai uz ādas un gumijas ''pieaudzētu''trūkstošās šūnas... http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416222381-img-8278.JPG

Juriic
18.Nov 2014
+
patīk
-
Scweiks! :D kur ir robeža starp velo restaurāciju un gēnu inženieriju? :)

Par ķēdi runājot - cik tad tur tā darba - stacionārai urbmašīnai uzliec galvu
[img] http://3.imimg.com/data3/JP/MK/MY-3692816/multi-drill-head-250x250.jpg [/img]
un aidā. Tas ka instrumentu un palīgierīču izmaksas tač nevar salīdzināt ar velosipēda vēsturisko vērtību:) Nu un galvenais tak, ka tas dzelzis netiek izmests, bet reciklēts :), Pirkstiņiem viennozīmīgi instrumentu tēraudu :), bet ja pap** kādu ķēdes posmu, to pēc tam no hardoxa izgriez - tik nekādā gadījumā ne ar lāzeri ne watterdžetu - tas nebūs autentiski. Jātaissa forma un jācērt ār. Formu var liekas Daugavpilī pasūtīt :)

Labāk Tavai veselībai būs ilgāk paskaitīt aitiņas pirms miega nekā kāpt uz velosipēda ar šādu riepu :). Varbūt esmu atpalicis no dzīves, bet uzskatu, ka šoreiz Tavs plāns ir nerealizējams.

Nano
18.Nov 2014
+ 1
patīk
- 0
Juriic 18.Nov 2014 09:10
kur ir robeža starp velo restaurāciju un gēnu inženieriju?
- labi teikts. Es kaut kā nebiju aizdomājies, ka arī ķēdi varētu restaurēt. Vienkārši Scweiks rok dziļāk un taisnība jau viņam ir, ja restaurācijai pieiet nopietni.
Juriic 18.Nov 2014 09:10
Jātaissa forma un jācērt ār. Formu var liekas Daugavpilī pasūtīt
- tas drīzāk būs izcirtējs, forma šajā gadījumā nemaz nav vajadzīga, var pasūtīt arī Rīgā. Bet divu posmu dēļ jau neies tā ar naudu mētāties- precīzi aizzīmējam un izzāģējam ar juveliera zāģīti B-)
Par riepas audu pieaudzēšanu- nezinu ko teikt, gaidīsim rezultātu...

schweiks
18.Nov 2014
+
patīk
-
labi,kungi!
ar ķēdēm biki pajokoju,gribējās domas dzirdēt...
protāms,tās mēs liekam jaunas vecās no iepakojumiem.pagaidām...
bet par ādu un gumiju-
lūk tas pats "'Varonis'',kas vakar ar jau nedaudz pieaudzētu jaunu ''ādu''.process nav 5 minūtēm,aizņem laiku,te vēl,protams,nav finišs,bet jau skatāmāks ir... http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416312771-img-8318.JPG
un labas kondīcijas sportiņa padupsenis ''Veldro'',3 aizmugures kniedes bija izplēstas viņam kā teikt ''ar gaļu''- http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1416312849-img-8316.JPG

Nano
18.Nov 2014
+ 1
patīk
- 0
Scweiks, Tu laikam i baigais jokupēteris, pirms kāda laika te citā diskusijā āzēji cilvēkus arī ar kaut kādu vecu svečvadu. Bet no muzejiskās restaurācijas pieejas viedokļa raugoties, par ķēžu restaurāciju Tev vienalga ir taisnība.

schweiks
18.Nov 2014
+ 1
patīk
- 0
protams kad riepas vizuālā atjaunošana nav tas pats kas Tuļio skulptūras salīmēšana http://skaties.lv/izklaide/raibumi/pasaule-interesanti/atjauno-izposti...las-ikonu/
bet ar kautko pa tumšiem vakariem gribas paspēlēties...

Juriic
19.Nov 2014
+
patīk
-
Kungi! Pateiksiet lūdzu kas par vītni uz 2mm spieķa? :(

schweiks
19.Nov 2014
+ 1
patīk
- 0
itkā pēc reglamenta uz 2mm spieķi vajadzētu būt vindei M 2,5x0,45...
...vismaz tiem kas ražoti Vācijā,vai valstīs kur satiksme pa ielas labo pusi.

RatEnpreis
20.Nov 2014
+ 2
patīk
- 0
schweiks 18.Nov 2014 14:14

Ko Tu ar sēdekli darīji? Izmantoji no govs ņemtas cilmes šūnas? :)

schweiks
20.Nov 2014
+
patīk
-
apmēram tā:)

Raimonds K
23.Nov 2014
+ 1
patīk
- 0
schweiks 18.Nov 2014 14:14
18.Nov 14:14

Valodu nesapratu ,bet izskatījās ka var aizmālēt visus caurumus...geek

RatEnpreis
23.Nov 2014
+
patīk
-
Raimonds K 23.Nov 2014 10:33

Likuid rabā :) Škjidrā gumija, pie mums veikalos ar var nopirkt. Arī baloninjos.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā