Aizmirsi paroli?


AivisG
09.Nov 2012
+ 5
patīk
- 0
Nav gluži PSRS un mocītis arī jaunaks, tomēr atgadina bernību )))

http://content8-foto.inbox.lv/albums/a/attijs/moto-viskas/izhhh.sized.jpg

modža
11.Nov 2012
+
patīk
-
Šis un tas no mana tēva arhīviem. 60-tie un 70-tie gadi, arī kada ne-padomju laika bilde.
http://foto.inbox.lv/rauzamodris/retro

jonsss
11.Nov 2012
+
patīk
-
Varbūt kādam ir bildes no padomju laikā notikušajiem motokrosiem, vai arī zin kur tādas meklēt?

modža
11.Nov 2012
+
patīk
-
....runājot par retro, te ir šis un tas interesants. Un ne tikai tehnika.
http://www.zudusilatvija.lv/objects/subject/5477/

GJM
12.Nov 2012
+
patīk
-
modža 11.Nov 2012 07:39
Šis un tas no mana tēva arhīviem. 60-tie un 70-tie gadi, arī kada ne-padomju laika bilde.
http://foto.inbox.lv/rauzamodris/retro

Intresantas bildes, ļauj izjūst tā laika noskaņu! :like:

A-76
12.Nov 2012
+
patīk
-
Īpaši patīk tas autobuss uz TALLLINU, pie stūres varētu sēdēt pats Fantomass !!!geek

i_edgars
12.Nov 2012
+
patīk
-
Interesanti atcerēties gan. Ar GAZ-51 borta mamma (sievasmāte uc) brauca ekskursijās, pat uz Ļeņingradu! Pats skolas laikā ar Rafiku kopā ar klasi " lepni" vizinājāmies pa Lietuvu. Belazi kursēja Jēkabpils dolomīta karjerās. Tai pat Jēkabpils autokrosa trasē māsīca uz GAZona vīlēja. Pirmie ZILiņi, pirmie Žiguļi...
Bet tādu Fantomasa autobusu gan netiku redzējis.

ArT_LV
15.Nov 2012
+
patīk
-
sveiks Edgar!
Es no 83 lidz 93 gadam nostrādāju ZAET'ā, Aiviekstē. Tas ir praktiski blakus Krievciema karjeriem. Bija viens brīdis, kad es katru ceturtdienu vilku ar kājām no Pļaviņām uz mājām un dolomīta vedēji spietoja man garām viens pēc otra - tiesa gan - NETURĒJA praktiski neviens! Nu lūk - KRAZ'us un MAZ'us redzēju cik uziet, bet - uz dolomīta rūpnīcu Pļaviņās - neviens Belaz's gan nebrauca... Un pēc 93 visa tā dolomīta būšana aizgāja uz grunti...

Vai Tu droši zini, ka tie, kas skraidīja pa Jēkabpils karjeru bija Belazi ? Būtu ļoti interesanti, ja pa 10 gadiem blakus dzīvojot - es tā arī nevienu nebūtu redzējis...

i_edgars
15.Nov 2012
+
patīk
-
i_edgars 12.Nov 2012 16:47
Belazi kursēja Jēkabpils dolomīta karjerās

Man šķiet, ka skaidri ir uzrakstīts par Jēkabpils dolomīta karjeru, nevis Pļaviņu!
Aizbrauc un paprasi vecajiem jēkabpiliešiem kas braukāja no Radzēm uz dolomīta rūpnīcu, vēl pie reizes pajautā ar kādu auto gandrīz neizārdīja tiltu pāri Dolomīta ielai kaut kur 70. gadu sākumā!

aabele
15.Nov 2012
+
patīk
-
Vienīgais Belazs, kuru esmu redzējis Latvijā strādā Liepājas metalurgā.

modža
15.Nov 2012
+
patīk
-
ArT_LV 15.Nov 2012 16:12
sveiks Edgar!
Es no 83 lidz 93 gadam nostrādāju ZAET'ā, Aiviekstē. Tas ir praktiski blakus Krievciema karjeriem. Bija viens brīdis, kad es katru ceturtdienu vilku ar kājām no Pļaviņām uz mājām un dolomīta vedēji spietoja man garām viens pēc otra - tiesa gan - NETURĒJA praktiski neviens! Nu lūk - KRAZ'us un MAZ'us redzēju cik uziet, bet - uz dolomīta rūpnīcu Pļaviņās - neviens Belaz's gan nebrauca... Un pēc 93 visa tā dolomīta būšana aizgāja uz grunti...


Vai Tu droši zini, ka tie, kas skraidīja pa Jēkabpils karjeru bija Belazi ? Būtu ļoti interesanti, ja pa 10 gadiem blakus dzīvojot - es tā arī nevienu nebūtu redzējis...

Bija, bija Jēkabpilī Belazi. Un ne viens vien. Kad izstrādāja Jēkabpils karjeru, tad bija doma ķerties klāt dolomītam Biržos. Tāpēc tika uzbūvēts dzelzceļa atzars uz turieni. Un krietni paplašināts ceļs. Ar domu, lai tie paši Belazi varētu pārvietoties, parējiem satiksmes dalībniekiem mazāk traucējot.
...bet dolomītu no Aiviekstes karjera joprojām ved uz Pļaviņam, cik esmu manījis. Tikai protams daudzkārt mazākos apjomos, nekā padomju laikā.

ArT_LV
16.Nov 2012
+
patīk
-
@Edgar.
Paldies par info :)! es taisni tāpēc arī rakstīju - Pļaviņu karjers, ka par to, kas notiek Jē-pilī - neko daudz nezināju. Nu a tas, ka tur dzīvo Belaz'i - tas vispār liekas neticami :)... Taču - pēc dažu puišu aptaujas( viedokļi gan dalās) - liekas, ka Belazi tur tomēr ir bijuši !!! Pētījums - turpinās.

@aabele
Tā nu i gadījies, ka mams Tēvs Liepājas "Sarkanajā Metalurgā" bija konstruktoru biroja vadītājs. Līdz 77 gadam, kad es aizgāju uz Rīgu mācīties - Liepājā Belazu nebija, varbūt, ka uzradās vēlāk. Bet lūk vecais ZIS - ar uzrakstu "Teknologiskais" numura vietā - gan pa teritoriju braukāja :)...

@Modža
Āķis lūpā :)! Liekas neticami, ka puiši Jē-pilī nav nofoterējuši monstru Belazu he-he... Meklējumi turpinās !

Ruu@uto
16.Nov 2012
+
patīk
-
ArT_LV
@Edgar.
Paldies par info :)! es taisni tāpēc arī rakstīju - Pļaviņu karjers, ka par to, kas notiek Jē-pilī - neko daudz nezināju. Nu a tas, ka tur dzīvo Belaz'i - tas vispār liekas neticami :)... Taču - pēc dažu puišu aptaujas( viedokļi gan dalās) - liekas, ka Belazi tur tomēr ir bijuši !!! Pētījums - turpinās.
=====================
Bija, bija Jēkabpilī, tika satikti , braucot ciemos pie mātesmāsas :) Man viņi tolaik, kad man bija
gadi 12, likās baisi milzīgi, kaut bija paši mazākie BelAZi - ar 27 tonnu celtspēju :)

Alnis
16.Nov 2012
+
patīk
-
Taisni žēl, ka no septiņdesmitajiem man nekas nav saglabājies, bet tā, kā ziema nāk šitie astoņdesmitie ar', moš' kādam interesē:
http://www.alnisg.id.lv/alnis/hob/skij/veesture/skveest_saturs.html

Sbech
16.Nov 2012
+
patīk
-
Cik zinu, BELAZ - ir kajeru, nevis ceļu, pašizgāzējs. Respektīvi - ārpus speciāli pielāgotiem ceļiem šos ne īpaši izmantoja. Secinājums - iespējams, pašā karjerā varēja, iekšā, strādāt, bet ne vest kaut kur tālāk pā vājiem ceļiem-tiltiem. Kaut arī nezinu, vai Latvijā vispār bija pietiekami leili karjeri, lai lielo monstru izmantošana būtu izdevīga.

schweiks
16.Nov 2012
+
patīk
-
Belazs Liepaajaa tiktieshaam bija ,tolaik tas bija ''Sarkanais Metalurgs''.vins regulaari staaveeja blakus autosvariem pie galdnieciibas,veda shlagu beera ezeraa-taisiija ''Golodova dambi"-var no sateliita apskatiit.bija vajadziiga sleegta norobezota uudenstilpne,jau 80-tos plaanoja paariet uz elektrokraasniim.

i_edgars
16.Nov 2012
+
patīk
-
Iespējams vai nav iespējams, tie ir tikai spriedelējumi tukšā vietā!
Kas nav redzējuši - šitādi :
http://dzirkstele.blogspot.com/search/label/BELAZ-540
kursēja pa dolomīta rūpnīcas "betonku" no Radžu karjerām (kas ir pārvērsta = rekultivēta par atpūtas vietu un zivju dīķi) uz rūpnīcu. Citiem mirstīgajiem, lai nokļūtu uz rūpnīcu blakus tai "betonkai" bija asfaltēta iela. Vēl šodien abu pārpalikumi ir redzami.

Sbech
03.Sep 2013
+ 4
patīk
- 0
Veloresursā ieraudzīju. Dāmītes atkārtoja 1981.gada aprīlī uzņemto foto: atrada līdzīgas drēbes, uzšuva strīpas, ševronu; atrada tādu pašu velosipēdu (Vairas Kregžgute) un nofočējās tajā pašā pagalmā.

Saka, ka neesot fotošopēts.

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1378207180-dve-foto-s-velo.jpg

http://velo.borda.ru/?1-0-0-00000501-000-0-0

Martins
26.Feb 2017
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1488095838-cesis-ural.jpg
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā