Šodien grasījos braukt uz tehnisko apskati, bet beigās tomēr nācās braukt atpakaļ. Braucot uz 70, pēc neilga brīža motors pārkarsa un noslāpa. Principā uzreiz bija iespējams piedarbināt un uz 60 mierīgā garā aizbraucu mājās.
Viss ir pārlasīts, ir elektroniskā aizdedze, galva izslīpēta uz jaunu virzuli.
Vai problēma varētu būt aizdedzes regulējumā? Uz 60 it kā nekādu problēmu braukt nav, bet tiklīdz uz 70, tā viss.
Ar oriģinālo aizdedzi, virzulis bija 3,5 mm pirms augšējā maiņas punkta, bet powerdynamo lapā atradu šādu - "With the Pannonia this should be 1.8mm BTDC", lai arī tas bija divu cilindru motoram, tomēr nolēmu vadīties pēc tā.
Neesmu speciālists, tāpēc ceru uz kādu padomu, lai zinu ar ko sākt.
Galvu jau parasti neslīpē , bet gan cilindru. Ja spēle par mazu, tad uzsilstot ķīlē.
Aizdedzes momentu liec tādu kā grāmatā, ja vien tavs elektroniskais brīnums nenodrošina apsteidzi pie lielākiem apgriezieniem. Vēla aizdedze ir labs pamats karšanai. Un vispār svaigi saliktu motoru vajag piebraukt. Lasi grāmatu un turpini, lai veicas.
Jā, atvainojos, cilindru. Par piebraukšanu skaidrs, bet bez TA piebraukt nav baigi vienkārši, turklāt nešķita, ka 70 km/h ir par ātru. Bet likšu tad grāmatas momentu un cerams, ka tas arī atrisinās problēmu. Paldies.
Nebūtu par sliktu atskrūvēt cilindru, un paskatīties kur tur ķīlējās. Varbūt virzulis šķībi staigā.
Vari pēc tam pieliet eļļai ProLong, lai ķīlēšanās būtu mierīgāka.
Aizdedzi tomēr, acīmredzot, kļūdas pēc tomēr bija uz 3 mm pirms AMP. Bojājumi virzulī varētu būt no noķīlēšanas, kad pārkarsa? Klanis ir jauns, kloķeni remontēja lai nekur nekas nemet. Principā šis ir metams virzulis un cilindrs atkal jāslīpē pa jaunu? Vai tas vēl ir pieļaujams? Virzulim nags ķeras, cilindrā nē.
Bezizejas apstākļos vēl varētu saglābt un braukt, bet ja grib ideāli tad protams jamaina.
Vai nu spēle starp virzuli un cilindru par mazu, vai eļļa par maz, ka tik ātri klemmi parāva.
Tas ir labojams. No virzuļa ir jānoņem cietas (tumšais) uzkausējums, droši ar vīli un tad piepucēt. cilindru ar smilšpapīru izslīpēt vajag, tā lai neredz klemmes vietu. Nevajag slīpēt no augšas uz leju, bet uz " sāniem" ! Virzulim bez gredzeniem pašam ir brīvi jākrīt uz leju caur cilindru.
Vienam mocim ļoti ilgi cīnījos ar identisku problēmu... kā 70, tā kirdik. virzulis laikam patrāpījās nekvalitatīvs, beigās izmisums bija tik liels, ka virzulis tika apslīpēts tievāks un problēmas ar to atrisinājās.
Paldies kungi par padomiem. Novīlēju nost uzdegumus/klemmes vietas (bez gredzeniem virzulis krita brīvi cauri cilindram), ar skābi notīrīju alumīniju no cilindra virsmas, visu saliku kopā, pieregulēju aizdedzi uz 3,5 mm, izbraucu 30-35 km uz 60 un tad atpakaļ mājās braucot īsu periodu braucu uz 70 un pie skaņas izmaiņām izspiedu sajūgu un motors nenoslāpa, bet uz to gāja. Turpināju uz 60 līdz mājām bez problēmām.
Pēc grāmatas pirmie 500 km būtu jābrauc max 60 km/h, starp 1000-2000 var uz 70 km/h. Nezinu kur pazūd tie 500 km, bet nu labi. Šobrīd degviela ir 1:20, bet vajadzētu laikam 1:15, vadoties pēc grāmatas.
Vai tā tiešām ir tikai piebraukšanas vaina? Nav jau, protams, arī nekāda problēma vizināties uz 60 km/h, ja vien tas ir risinājums ar pozitīvu iznākumu.
Šodien grasījos braukt uz tehnisko apskati, bet beigās tomēr nācās braukt atpakaļ. Braucot uz 70, pēc neilga brīža motors pārkarsa un noslāpa. Principā uzreiz bija iespējams piedarbināt un uz 60 mierīgā garā aizbraucu mājās.
Viss ir pārlasīts, ir elektroniskā aizdedze, galva izslīpēta uz jaunu virzuli.
Vai problēma varētu būt aizdedzes regulējumā? Uz 60 it kā nekādu problēmu braukt nav, bet tiklīdz uz 70, tā viss.
Ar oriģinālo aizdedzi, virzulis bija 3,5 mm pirms augšējā maiņas punkta, bet powerdynamo lapā atradu šādu - "With the Pannonia this should be 1.8mm BTDC", lai arī tas bija divu cilindru motoram, tomēr nolēmu vadīties pēc tā.
Neesmu speciālists, tāpēc ceru uz kādu padomu, lai zinu ar ko sākt.