Подвесной лодочный мотор Рига-125 предназначается главным образом для спортивных целей. Обладает хорошими ходовыми качествами, достаточной мощностью и экономичностью. Имеет обтекаемую форму. Отличительной особенностью конструкции является использование кривошипно-шатунного механизма от мотоциклетного двигателя М1-А. Применение мотоциклетных узлов и двигателей при изготовлении мотора Рига-125 упрощает обеспечение его запасными частями.
Jūtu tev līdzi kādam neiroķirurģijas processam esi izgājis cauri - uzreiz ataust atmiņā mana 38 gada Burman kārba, kuru turēju pus gadu petrolejā, lai būtu kaut mazākās cerības viņu izjaukt. Beigās jau izdevās, bet salikta vēl nav
Tagad tev visu prasītos iemērk 28KHz ultraskaņas vannā....
Drīz varēsi taisīt apskates objektu par motorlaivām!
Tad neturi sveci zem pūra un ieliec sludinājumu, ka meklē muzejam to un to, un tiem kam vēl šķūņos un kaimiņienes kūtī kas glabājas, lai var noziedot cēlu mērķu vārdā!
Varbūt pat kāda "Невка" uzpeldēs...
Par remontu nav padomājuši, būtu vertikālajā asī no augšas iegriezuši vītni m6 līdz pus kvadrātam.Gan kvadrāts nenogriestos,gan izjaukt būtu sīkums.
Bet mēs jau Migaiveri.....
Tas arī viss....motori izjaukti..
Motori iekonservēti ar Krown T40 salikti tumbočkā....patreiz jābūvē Buhanka...
Tika iegūts vēl viens,, Rīga 125''...stāstīja,ka 1953 gada,bet plāksnītes nav. Esot kuģojis Staburaga rajonā...
Īpašnieks pat piedarbināja....pieleca ar otro rāvienu...
Stāvoklis ......reduktors sarūsējis,reāli der kā paraugs detaļu izgatavošanai.
Cilindrs,virzulis neko daudz nav dilis...klanis nekustās...koķenes gultņi gan lupatās..tika izjaukts,iekonservēts ar Krown T40...plauktā gaida rindu uz restaurāciju..
Virzuļa diametrs 52mm