Aizmirsi paroli?


Trio
06.Jun 17:00
+
patīk
-
Baltyre Jelgavā arī ?

booo_kat
07.Jun 09:20
+
patīk
-
Iespējams. Uzzvani. :)

Trio
07.Jun 12:00
+ 1
patīk
- 0
Jā, ir.
(aplausi))

bbarda
26.Jun 14:19
+
patīk
-
Vakar izjaucu nopirktu V501m,dzinējs maz braukts un nebija jaukts ne reizi,Kārtējās leišu kroplības,viens no iemesliem kāpēc kloķenes gultņu sēžas tiek izjātas un gultņi krīt ārā. http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1687778366-seza.jpg

bbarda
26.Jun 14:25
+
patīk
-
Bildē redzams gultņu sēža no aizdedzes puses,sēžā ielikta precīza virpota caurule,otrā sēžā nemaz neiet iekšā,ir "trepe arī cilindra sēžai."Tas jau ir otrs dzinējs ar tādu defektu,Nāksies virpot un jaunas ligzdas likt iekšā.

Andris_Z
27.Jun 10:11
+
patīk
-
bbarda 26.Jun 2023 14:19
Vakar izjaucu nopirktu V501m,dzinējs maz braukts un nebija jaukts ne reizi,Kārtējās leišu kroplības,viens no iemesliem kāpēc kloķenes gultņu sēžas tiek izjātas un gultņi krīt ārā.

Šauļu rūpnīcā nebija nekādas vajadzības likt tur kaut kādas bukses vai ieliktņus.
Tur kāds ir padarbojies ar jaunradi. Ja būs šķībi gultņi uzkloķvārpstas, tad to sēžas sabojāsies vienmēr. Tam tā ir jābūt.
Pamatā ir necentrēta kloķvārpsta. Liekam centros un ar indikātoriem skatāmies, kas tur ir šķībs. Kā tālāk to labot.

bbarda
27.Jun 15:23
+
patīk
-
Tas ka kloķvārpstas mēdz būt šķības tam piekrītu,esmu sen jau ar to saskāries bet tā man nekad nav bijusi nekāda problēma.Ja nebūtu strādājis Vibi rūpnīcā tad noteikti nebūtu zinājis par kvalitātes pārbaudes šabloniem,šķiet ka lietuviešiem tāda lieta ir bijusi sveša,Vakar nofrēzēju cilindra sēžas plakni,plakne bija 91 grādu,tas nozīmē to ka cilindrs šķībi sēdēja,pēc virzuļa ar bija redzams ka bija šķībi strādājis.Šodien vakarā virpošu gultņu sēžas.Konkrētajam dzinējam vienīgie atrodamie cipari ir AK7 vairāk nav pilnīgi nekādi,nav pat V501M.

Andris_Z
27.Jun 19:58
+
patīk
-
bbarda 27.Jun 2023 15:23
Vakar nofrēzēju cilindra sēžas plakni,plakne bija 91 grādu,tas nozīmē to ka cilindrs šķībi sēdēja

Varbūt pirmkārt, vajadzēja izvirpot gulņu vietas? Kāpēc ačgārnā tehnoloģiskā secībā to vajag darīt? Svarīgāks pirmkārt, ir starpcentru attālums zobratu pārim, tur no rūpnīcas tas mēdzbūt palielināts (slikti).
Tad cilindra plaknei ir jābūt ļoti paralēli gultņu vietas asij. Tajā pašā laikā cilindra plaknei ir vēlama novirze (uz karburātora pusi vairāk nofrēzēts), tātad dezaksāža. Š-58 motoriem uz otru pusi būs. Tas viss, kā tas ir vellomotoros D-4...7, slīpais klanis.

bbarda
27.Jun 23:24
+
patīk
-
Cilindra sagāzums ir uz sāniem nevis uz priekšu vai aizmuguri. Tu nepareizi saprati manis rakstīto. Man stellai bija tieši tāda pat slimība un tieši tāpat fŗzēju cilindra vietu un tikai tad virpoju gultņu ligzdas,nez vai tu būtu sajūsmā ja sezonas laikā dzinējs noēstu 2-3 kloķenes. Pēc izvirpošanas dzinējam nekas nav bijis mainīts jau 4 sezonu,nobraukta kopumā apmēram 23-25 tūkst.km,precīzi nezinu jo spidometram vairākas reizes zobrati vākā nobeidzās,šosezon jā būs jāmaina kloķene,

Andris_Z
01.Jul 11:30
+
patīk
-
Grūti iedomāties, ka tik krimināli var būt. Jā, tas tā varbūt.
Ja tas no rūpnīcas, tad jau arī tapskrūves cilindra stiprināšanai tāpat slīpi ieurbtas. Nu 1grādu šķībums, nebūs tik traki.

bbarda
09.Jul 04:57
+ 1
patīk
- 0
Defekti jau novērsti,nofrezets,ligzdas izvirpotas ,jaunas sēžas izvirpotas un iepresētas,dzinējs saskrūvēts un griežas brīvi tā it kā būtu strādājis,atliek tik dabūt virsū hondas cilindru un virzuli jo dzinējs paredzēts ikdienas braukšanai.

Andris_Z
10.Jul 18:19
+
patīk
-
Es skatos, ka lielas iespējas remontdarbos.
Kādas Hondas cilindrs ir paredzēts?

bbarda
12.Jul 11:00
+
patīk
-
Lielas iespējas bija kad strādāju EM,tur bija pieejami visi darbagaldi.Neticēsi bet frēzēšanas un virpošanas darbus veicu uz TV6, Cilindrs ir no Hondas Dio,kaut kur vecajās tēmās ir foto ar jau gatavu dzinēju un kaut kur bija bildes redzams izvirpoti karteri un iepresētas ligzdas.

Andris_Z
15.Jul 19:05
+
patīk
-
Vai šo aizdedzi neesi taisījis?
Remontējot Rīga-22 tapis jauns komutātors.
https://www.retromoto.lv/forum/deltas-komutators-t1298-40.htm
Iet zvērīgi. Divkāršotājs velk līdz 400V uzlādei. Standarta spolīte var neizturēt. Tad, kad pakaļ dzenās vilku bars, nepieciešama kārtīga tehnika. Shēma samontēta no 3 dažādiem, labākiem fragmentiem.

karo
21.Jul 20:59
+
patīk
-
sveicināti.īsti nebūs par retro tehniku bet nu........īsumā jau kādu laiku manā īpašumā ir superīgs mocītis yamaha wr125x,bet nu ir pienācis laiks mainīt viņam kloķvārpstu,jo ir beigts klaņa gultnis un sasists konuss uz kura stiprinās magnēts.cik esmu bijis motoveikalos oriģinālo kloķeni dabūt viņam nevar bet ir visādi citi varianti un ražotāji,tikai problēma ir tā ka par viņu kvalitāti neviens no pārdevējiem neko nemāk pateikt.tipa pērc un mēģini.varbūt kādam no šī foruma lietotājiem ir bijusi darīšana ar tādu lietu?

bbarda
21.Jul 23:21
+
patīk
-
Atsevišķi pirktas kloķenes kvalitāte būs stipri zemāka nekā dzinējā rūpnīcas ražotāja ieliktā,konkrēti saskāros ar hondas cilindriem,pirku cilindrus veikalā atsevišķi,divas sezonas un jāpārslīpē bet no orģināla dzinēja ņemts cilindrs ripo jau ceturto sezonu.Painteresējies pie jawas faniem,Rīgā kvalitatīvi restaurē kloķenes,konkrētas kordinātes nezināšu pateikt.

Andris_Z
25.Jul 12:55
+
patīk
-
Par tiem Hondas cilindriem. Oriģinālā, tam čugunam darba virsma kaut kādā slāņa biezumā tiek veikta atbalināšana. Cik atceros. Virsma tuvināta baltajam čugunam pēc struktūras. Ir ievērojami cietāka un nodilumizturīgāka par pārēju cilindra ķermeņa tilpumu. Ja to izvirpo ārā tjūnējot, tad zaudējam cieto slāni. Līdzīgi, kā tērauda cementēšanā.
Tās koķvārpstas, visādas replikas firmas ražo 90...600euro cenā.
Tev tur jāatjauno vaigiem (gultņu sēžām) konusa virsma ar uzaudzēšanu un u.t.t.
Tas dārgs process.
Kadēļ tas konuss sabojāts? Nav bijis pareizais leņķis oriģinālā savienojumā.

karo
25.Jul 21:48
+
patīk
-
atskrūvējās vaļā magnēts.

Zirnis
26.Jul 10:14
+
patīk
-
Mini restaurācija daļēji pabeigta, motors iekšā, jauns k60b karbītis, tikai uzregulēts tā ka jau otro ķēdes spriegotāju pārrāva kā sausu makaronu. Vai no Depo atrodamajiem krampīšiem ar cilpu un 8mm vītni sanāktu izturīgāks? Jeb man vienkārši neveicas ar vecajiem spriegotājiem?
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1690355471-20230723-205529.jpg

bbarda
26.Jul 10:40
+
patīk
-
Spriegotājos nebūs vaina,tā parasti dara kad nomet ķēdi.Lielo uzgriezni pievelc stingrāk,par vaļīgu.Zobrats tāds dikti plāns izskatās. Tas ir orģinālais ?
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā