Tam ķēžratam par garu smailes. Nav īsti oriģināla. Ķēde nav "izstiepusies" izdilusi? Pieliec metāla 500mm lineālu pie ķēžrata plaknes un paskaties, vai viena plaknē abi ķēžrati. Tā tu zināsi kā pieregulēt spriegotājus.
Ķēde ir viena plaknē ar zobratu, pabraucu varbūt 5km, agresīvāk ka vajag palaidu no pirmā āruma, salocīja dakšu.
Mācos vēl karbīti regulēt, vecā ši foruma postā atradu kā saskruvēt lai nepārlejas, ar tukšgaitu galīgi neveicas, jātur vismaz pus gāze lai neslāptu, motors krustojumā bļaustās sliktāk par dažu labu pusaudža skūteri, ir neērti.
Šobrīd nav tukšgaitas un kamēr uzsilst, brīžiem arī uzsilis, ir sajūta ka motoram degvielas pietrūkst, raustīgi uzvedas, turu droseli nekustīgu, bet apgriezieni raustās no gandrīz noslāpšanas līdz pilnam rēcienam. Ir vecmeistaru padomi jaunam censonim? Vai tiešām būs jājaucas iekšā pludiņkamerā?
Tā dakšu parasti saloka kad ķēdi met nost no zobrata ,Vairas dzinēji nav tādi zvēri lai ar gāzes piecirtienu tā salocītu dakšu,dakša ir spējīga turēt pat 125 kubu dzinēju. Ķēdes ceļš nav pareizi noregulēts,Andris jau rakstīja par plaknes pārbaudi.Kur īsti dzīvo ? Kā tas ir "raustīgi uzvedas"?
Dzīvoju Valmierā.
Raustīga uzvedība nozīmē ka turot gāzes ručku motors nevar atrast, kādos apgriezienos viņam jādarbojas. Neitrālā stāvot droseli turot uz apmēram pusi apgriezieni mainās no knapi darbojoša pokšķa līdz spalgam kviecienam. Atlaižot uzreiz izbeidzas. Uzsilstot nekas nemainās, pat jau braucot ar it kā pilnu ručku, brīžiem noklust, nomet apgriezienus uz sekundes daļu.
Tālu dzīvo ,būtu tuvāk tad būtu atvedis un visu saregulētu un izskaidrotu.Raustīšanās var būt diezgan daudz iemeslu,degvielas maisījums nepareizs,vados zūd kontakts,aizdedzē lodējums vaļā.Vari pamēģināt svecei atstarpi samazināt,aizdedzes spolītei atstarpi iestati 0,3mm.Es savai stellai leju tikai un vienīgi 98 benzīnu un zāģa zaļo eļļu,tagadējam 95 pārāk daudz ir klāt etanols un dzinējs ir stipri gausāks,mēdz arī sveci aizmest ciet.Par karburātoru-iespējams pārāk mazs degvielas līmenis.Noņem karbuli apgriez kājām gaisā,noņem kameras vāciņu un nofotgrāfē,ieliec bildi te jo lai var redzēt kāda veida pludiņš ir,jo ir divu veidu adatas īsās un garās.Ar garo adatu noregulēt nevar līmeni.
Madonā, iebraucot no Gulbenes puses, pie lūžņu laukuma sētas "piesliets" , pēc skata retro buss. Sēžot autobusā neko daudz nevarēja paspēt saskatīt. Ir kāds madonietis vai tuvumā dzīvojošais, kurš varētu aiziet aplūkot to braucamo, kamēr nav sagriezts?
varbūt kāds zin kas izgatavo virzulus?