Tā krāsotava,kas man pieejama jums nederēs Neviena no piedāvātajām krāsām diez vai kādam patiks. Vēl jāņem vērāka pelēkā un pelēkzaļā ir ar faktūru "apelsīns". Pelēkā varētu derēt 4tās paaudzes IŽu pelēkajiem rāmjiem.
Lauž googlē vai 1188 uzņēmumu katalogā pameklēt krāsotājus un viņiem uzjautāt?
http://www.masoc.lv/index.php?id=16&lang=1
Iesaku aplūkot šo mājaslapu. Meklētājā uzspiežam "Uzņēmumā esošās tehnoloģijas", tad "Virsmas apstrāde", beigās "Pulverkrāsošana". Nospiežam "atlasīt pēc kritērijiem" un ar nelielu satraukumu gaidam. Parādīsies informācija par uzņēmumiem Latvijā, kuriem ir pulverkrāsošanas tehnoloģija. Atliek tikai pēc tam piezvanīt un noskaidrot kas un kā.
Ja interesē kaut kas cits, saistīts ar metālapstrādi, iespējams izmantojot līdzīgas darbības, atrast kaut ko interesantu.
Nokrāsoju mopēdiņu ar pulveri, vieta - SIA "Anvero", Čiekurkalna 5.šķērslīnija. tel.26367421. Pēc izskata spriežot - pamatīgs kaktu kantoris, bet krāsa tā pati un tehnoloģija tāda paša... Mopēda krāsošana izmaksātu no 10 līdz 20 latiem, atkarībā no virsmas lieluma. Detaļu skaitam vai formai nekādas nozīmes nav.
Virsmai jābūt pēc iespējas tīrākai. Palika nedaudz ne līdz galam nomazgātās fostfātu slāņa daļinas - krāsa tajās vietās putojās - galarezultātā tas izskatās, ka nelidzena krāsas virsma.
Tajā vietā uzkarsē līdz 180 grādiem - nelielas buktes uz bākas špaktelējums ar Done Deal "auksto metinājumu" - epoksīda tepi ar metāla pulveri - izturēja, zem pulverkrāsas stāv labi, nekas nav redzams.
No dakāsas iekšpuses, kur stāvēja atsperes, uzkarsējot, iztecēja un smirdēja smērvielas paliekas.
Vītnes aizsargā, uztinot papīru uz lielām vītnēm, vai uzkrūvējot uzgriezni uz mazākām.
Virsma gluda, vidēji spīdīga, slīpā gaismā un tuvplānā redzams, ka ne ideāli gluda, bet neieskatoties tas nav redzams.
Krāsas tonis atšķirās no RAL kataloga - jāskatās uz plāksnītēm, jau uzkrāsotiem paraugiem, kas izlikti krāsošnas vietā.
Pulverus varot arī jaukt kopā, piemeklējot toni, bet tas ir sarežģītāk, attiecīgi, dārgāk.
Ir visādi tekstūrainie, metalika un pērlīšu pulveri, bet tas restaurētājus neinteresē...
Viss process, tīras virsmas krāsošana, aizņem apmēram pusstundu, tad vēl kādu laiciņu dziest.
Manā konkrētajā gadījumā teica - būs gatavs rīt, bet gatavs bija pēc divām dienām, jo uz vietas nebija nepieciešama pulvera.
draugs, pulverkrāsošana ir kas pilnīgi cits, :daa nu palasi tak šo forumu šajā sadaļā NO SĀKUMA pirms raksti......tad sapratīsi un tevi nešimpās laukā :sveiks:
Tiko saņēmu no slokas ielas pulverkrāsotāja nokrāsotus dnepr motocikla un blaķenes rāmjus. Diemžēl krāsojums nav vienāds - vietām krāsa ir spīdīga, vietām izskatās matēta. Uz jautājumu kapēc tā, "meistars" nevarēja atbildēt - kaut ko sāka gudri spriedelēt par metālu struktūrām.
Jautājums - vai pulverkrāsai var pa virsu klāt laku, kas paredzēta auto krāsošanai? Vienkārši neredzu citus variantus kā savādāk rāmi dabūt vienādu. Teorētiski pulverkrāsai ar laku nekādai reakcijai nevajadzētu būt.
gints_, iedod pa tauri tam gudrelim un saki lai nemuld!!!
Es personīgi Slokas ielā palaidu pirmajam īpašniekam to piededzināšanas krāsni (uzliku un ieregulēju gāzes degli). Redzēju kādus mēslus šie krāso - riteņu diski kā smilšpapīrs izēsti no rūsas, bet uzklātajā krāsā varēja spoguļoties!
Tā ka vienkāši nohaltūrēja un dzen muļķi!
Nohalturēja gan. Cik es zinu, pulverkrāsa sanāk matēta tad, kad pārāk maz pulvera uz metāla uzpūsts, un nepietiek "vielas", lai, izkūstot krāsnī, veidotu vienmērigu kārtu. Sanāk tādas kā atsevišķas sīukas pumpiņas, izskatās kā matēts. LAbojams tajā pašā krāsnī - vēl vienu kārtu pulvera virsū visam rāmim piekausēt.
Akrila laka uz pulvera itin labi uzklājas un turas!