Sveiki. Kādu laiku atpakaļ tiku pie raf busa. Iesākts projekts (stipri pavirši), tā nu saimniekiem plāni mainījās un atpirku to brīnumu. Līdz tehniskajai palikuši daži sīkumi, bet lielākā bēda ar motoru. No saimnieka teiktā, blokā nēesot līduši, galva noslīpēta un viss salikts atpakaļ. Stāvēja 151 karburātors, to izmetu un nopirku jaunu 126gm. Lec viss smuki, bet dzīvi tik divi vidējie cilindri. Sveces jaunas, dzirkstele ir. 116 spole ar 131 komutātoru. Viss smuki. Sākumā doma, ka gaisu sūc sauc vakumnieku, noglušīju pie iejas kolektorā, bet bez izmaiņām. Vēl sliecos uz domu, ka gaisu sūc starp blīvi no ieplūdes/izplūdes kolektora. Varbūt šeit ir kāds ar "saprašanu" kurš uzņemtos to motoru savest kārtībā, Jelgavas, vai tās apkārtnē. Ja kādam interesē darbiņš - mans nr. 28295600. Arnis
Kompresija ir visos cilindros, mēģini papūst bremžu tīrītāju gar tām kolektora blīvēm, ja piesūc gaisu ātri atradīsi. Tikai uzmanīgi ar ugunsdrošību????
Kompresiju vienīgi mērijis nēsmu, tur vainīgs, nopirkšu to aparātu, nomērīšu tuvākajās dienās. Biju nopircis tā saucamo ''ātro startu'' papūtu zem kolektora no visām pusēm, bez izmaiņām. Ja starp blīvi varbūt no izplūdes pa taisno uz ieplūdi sūc, bet tur jau tik minēt. Vēl tik tās jaunās sveces iedomājos (jauns nenozīmē strādājošs, notestēšu)