Visiem čau!!!
Kadu ilgāku laiku nekas nav rakstīts, taču nebūt nav tā, ka nekas netiek darīts
Šoreiz stāsts par motociklu M72 1956.
Motocikls iegādāts 2021. gada 9. aprīlī.
un tajā brīdī tas izskatījās šādi.
tad es vēl neapjautu, kur esmu ielīdis...
Sākotnēji likās, ka dabūt īstās emkas rumbas neizdosies tik ātri kā gribētos, tāpēc pa fikso saspieķoju urāla ''romaškas''
šādas bija sākotnēji.
Un šādi uztapa.
priekšējā dakša!
konkrētā ko var redzēt pirmajā bildē ir no k750 . uzlikta uz reģistrācijas brīdi.
Šajā brīdī drusku noplaka entuziasms uz priekšējo m72 dakšu.
diemžēl štoki bijuši vairākkārt jau locīti/taisnoti.
Slīdvirsmas nodilums vietām -1mm
pēc ilgas smadzenošanas tika nolemts vecos štokus nolikt malā.
Kā izejmatriāls citu izgatavošanai tika izmantoti dnepr štoki.
Tie tika saīsināti pēc vecā parauga.
izgatavotas jaunas bukses.
ieintegrēti o ringi
un blīvslēgs augšpusē /orģinālā filča vietā.
arī orģinālā nu jau vairs nefunkcionējošā hidraulika tika aizstāta ar Dnpr hidrauliku.
paralēli notika arī motora reanimācijas pasākumi.
Jāsaka, ka ar to man bija paveicies, jo
kloķvārpsta bija pat ļoti laba no visiem rakursiem
gultņu sēžas stingras.
sadalene bez diluma pazīmēm.
Pie Rambas sakārtots cilindru jautājums.
ieslīpēts 1 remonts.
Attiecīgi jauni 1 remonta virzuļi, pirksti un gredzeni.
nomainīta viena vārsta sēža izplūdei (bija plaisa)
sakopti vārsti , sēžas .
Viss akurāti nomazgāts.
Jauna to laiku aizdedze pilnā komplektiņā
Jauns sajūga komplekts.
un vē daudz visādi nieki.
Reduktors un kardāns.
Tas mezgls man patika.
Reduktors tika pie jaunām šlicēm... un jauniem gultņiem un tika akurāti sašaibots.
kardānam, protams, ka jauns krustiņš.
svaigs cinks un sapulēta blīvslēga vieta.
[URL=http://www.bildites.lv/a/wa59jfq9#q26qfcu9]
[/URL]
Aizmugurējie amortizatori jeb ''sveces ''
protams, ka tur arī viss bija ļoti slikti. brīvkustība uz visām pusēm.
No saab priekšējiem amorizatoriem tika ņemti stieņi (25mm)
savirpoti pēc garumiem un citiem vajadīgajiem izmēriem.
pašiem korpusiem vecās izļurbātās bukses tika aizstātas ar jaunām .
Kreisajai svecei riteņa ass caurums tika izfrēzēts lielāks/ apaļš. un attiecīgi pielāgota esošā ass.
Te pat ar aci ir redzams cik ļoti tur nav apaļš ass caurums :d
protams, ka viss vēl nav galā
šobrīd cītīgi meklēju m72 vai ural blakusvāģa kulbu labā kārtībā.
Manējā ir katastrofāla.... un būtībā tas ir tāds pēdējais lielais punkts uz I, lai pabeigtu šo atdzīvināšanas pasākumu
Tāpēc, ja Tev kautkur laukos, dzīvoklī, bēniņos vai kaimiņa garāžā ir laba kulba ar atveramo vāku aizmugurē, dod man ziņu. Par visu tālāko vienosimies
10.Nov 2021 | Pēdējo reizi labots 12.Nov 2021 12:39; labots 1 reizi
+
-
vēl pa kādai bildei ...
Tā diena, kad mocīts iegādāts, vēl nebija ne jausmas uz ko esmu parakstījies
Šo džeku liela daļa no jums zin.
Un tieši viņš bija tas, kurš man piepūta pilnas ausis, ka vajag to smago moto tehniku ...Par to, protams, paldies Andri.
reduktora bukses oriģinālais filča blīvējums tika nomainīts pret oringu.
Ja kāds kādreiz saskaras tad 25mm diametrs un 4mm biezs.
Pa lauku metodei ... ar parastajām kniedēm, bet uz līmes sakļepiju jaunas to laiku uzlikas uz lokiem.
tā kā uzlikas bija 2mm lielākas nekā vajag, tad talkā atkal nāca virpa.
savirpots precīzi pēc trumuļa diametra.
Kadu ilgāku laiku nekas nav rakstīts, taču nebūt nav tā, ka nekas netiek darīts
Šoreiz stāsts par motociklu M72 1956.
Motocikls iegādāts 2021. gada 9. aprīlī.
un tajā brīdī tas izskatījās šādi.
tad es vēl neapjautu, kur esmu ielīdis...