vēl kāds mazs ieskats ...
Diezgan veiksmīgi ir sanācis pieadaptēt 3daļīgos sānu bleķus no 353.
Ja nu kādreiz kādam rodas interese varu smalkāk pastāstīt kas un kā.
Loģiski, ka sanāca arī kārtējais fail.
Nebiju piefiksējis, ka 354 un 360 modeļa signāla stiprinājumi atsķiras ar garumiem
Šim uzkonstruēju arī šādu papildus plauktu zem sēdekļa, saskatījos interneta dzīlēs, ka tāds bijis... man arī savajadzējās
viens labs čoms sagādāja blaķenes amītim jaunu asi ar jaunu gredzentiņu.
Šobrīd 90% izdarīts, gaidu kad jawamarkt.cz atsūtīs zivs astu komplektu
... tad klāt blaķeni un pretī siltajam vējam... aidā....
02.Aug 2019 | Pēdējo reizi labots 09.Aug 2019 08:05; labots 1 reizi
+ 2
- 0
kāds neliels video ar gāzes roktura izgriešanu...
kā slapju lupatu, mēreni vējainā laikā.../
Virziens Elkšņi -> Ikšķile.
novērojums no manas puses ir, ka ar kontaktu aizdedzi tomēr iepriekšējā 360. Jawa skrēja labāk. Abām 16 zobu velkošās zvaigznes un abām spidometri melo par aptuveni 6km/h
Pielikšu klāt vēl arī video ar jawa 353 1959 plus velorex 560
Šim velkošā bija 17 zobu zvaigzne (orģināli nāk 19)
Doma tikai ja nav normala aizdedze ar apsteidzi, nevis tikai bezkontakti kuri liek dzinejam darboties, tad kontakti var bút pārāki, un reizi sezona nomiris kondensators ari nav nekas traks
Tagad lēnu gaitu rit vēlvienas jawas augšāmcelšana.
Iesaistīts ir 354 motors un daudz citas interesantas rotaļlietas no jawa krājumiem.
Šobrīd 354 motors nokomplektēts ar kontaktu aizdedzi. Būs interesanti salīdzināt .