Likumi mainās vai katru dienu, tādēļ īsti jēga iedziļināties vairākus gadus vecās tēmās nav pamata.
Iegādāts motocikls, ir melnā krievu laiku nr. zīme, tehniskā pase, kas izdota 1951.gadā, rāmja nr. plāksne un persona - tiešais mantinieks, vīrs miris, bet sieva. Kādā kārtībā notiek reģistrācija? Motocikls ar tehnisko pasi, jāved uz CSDD salīdzināt nr. un tad?
Pēc tehniskās pases sakrīt nr. gan ar rāmi, gan dzinēju.
Jā, un ko tad viņi tur darīs? Liekas ka ir vajadzīgs kāds notāra vai tiesas lēmums par konkrētā spēkrata piederību un kuram ir tiesības rīkoties ar to! Loģiski..
Palasi tak likumus vai pakonsultējies ar kādu kompetentāku šijos jautājumos!
Vai tad mantojuma apliecība nav tas pats testaments, tak notariali apstiprinats?
Ko darīt ja mantojuma nav minēts konkrēti motocikls, vai der tas ka atiecas uz visu mantu?
Tas atkarīgs no tā, kā noformulēts testaments. Var gadīties, ka neko papildus nevajadzēs, bet jebkurā gadījumā pirmais gājiens ir pie notāra. Man nekāda testamenta nebija vispār, tādēļ mantojuma lietu nācās taisīt no nulles, bet arī nekas traks un nemaksāja tādas summas, kā šeit forumā bija sarakstīts.
Nezinu no kurienes esi, jo kā liela daļa forumiešu dzīvesvietu neesi norādījis. Ja esi Rīgas tuvumā, ieej Bauskas ielā Csdd pie reģistrācijas maiņas vecākā, parādi visus dokumentus, kas tev ir, tad arī tiksi skaidrībā, kas vēl jāmeklē.
Jautajums,ka legalizet pasakumu ar motociklu,kuram ramis ir sametinats no diviem dazadiem modeliem,jo padomju laikos bijusi avarija. Sim ramim uz prieksejas trubas ir ramja nr. Ir identisks ramis no cita sada modela motocikla,vai griezt uz pusem un sametinat vai pastav kadi citi varianti,nedrikst tacu pasrocigi parsist nr. ? Palidziet ar padomu.
Iegādāts motocikls, ir melnā krievu laiku nr. zīme, tehniskā pase, kas izdota 1951.gadā, rāmja nr. plāksne un persona - tiešais mantinieks, vīrs miris, bet sieva. Kādā kārtībā notiek reģistrācija? Motocikls ar tehnisko pasi, jāved uz CSDD salīdzināt nr. un tad?
Pēc tehniskās pases sakrīt nr. gan ar rāmi, gan dzinēju.