Ieraugot svaigo raxtu retromoto.lv sakumlapaa pa D motoru forsēšanu iedomājos izlikt apskatei savu nesen iegādāto, ''sportisko'' R13 '
Pagaidām gan neiet un arī nav laika līst dzīļāk iekšā problēmu meklējumos
Apskatot motoru no ārpuses izsatās, ka tur visos mezglos ir izmaiņas, arī sajūgs ir krietni biezāks pa parasto.
Uz sho no aizdedzes aiziedt vadi, kam tas vajadzīgs nepateikshu... :shock:
Uz sho no aizdedzes aiziedt vadi, kam tas vajadzīgs nepateikshu... :shock:
Izskatās pēc visparastākā taisngrieža radiatora. Visticamāk, ka tā arī ir , pārveido no maiņstrāvas uz līdzstrāvu.
Pa taadu taisngriezi man ar viens druags ierunaajas, bet ko vish tur dara konkreeti nezinu laikam jau nav lieks. dzirksteli parbaudijam bij tiri zolīda
Aparāts jai liekas zvērīgs.
Tas radiators ir likts lai aizvietotu kondensātoru, tā kautkāda tur veida aizdedze vēlāk pateikšu konkrēti, kautkas līdzīgs nāca kādreiz smagajiem.
Uzzināšu precīzi savādāk samuldēšos par daudz.
jaa ar iepludes varstu var buut probleemas, ja vish nav bliivs, vai plaaksnes negulj kaartiigi klaat, tur ari trukst viena skruve, to gan visu nojaukshu un parbaudishu, kad bus vairaak laiki.
izpuuteja tilpums tiktieshaam izskatas krietni pa lielu, kad palaidiis dziesma ta maniis, nav jau problema uzcept jaunu, tik janonjem dati no cilindra
kondensators tur ir, bet taalaak no aizdedzes, pie tā radiatora.
06.Jun 2007 | Pēdējo reizi labots 06.Jūn 2007 10:04; labots 1 reizi
+
-
Skolnieks! Tas ir parasts diožu tilts no ģeneratora. Smagajiem tas ir komutators, jo ar kontaku aizdedzi 8 "stobriem" (piemēram ZILam) dzirkstele ir stipri par mazu (impulss ir pārāk mazs). Kontakts "vada" tranzistoru, kas atrodas tajā komutatorā (tiem kas tankā). Tā ir tā sauktā " Kontaktu-tranzistoru aizdedzes sistēma"
nu vismaz andziks te var redzet kadam jaizsktas izputejam kas ir ar uzmetinatu konusu un gala bundzu, kas strada , ka klusinatajs a to man liekas , ka vinsh ta ari nesaprata , kaa jataisa
Reku shis tas no iekshienes, mopeds vel pagaidam neelpo, aizdomas ka kautkur suuc gaisu
Vaarsts arii palabots, preciizaak plaaksnes nomainiitas uz muusdieniigam karbona plaaksneem un kartiigi pieguļ pie vārsta korpusa.
Pagaidām gan neiet un arī nav laika līst dzīļāk iekšā problēmu meklējumos
Apskatot motoru no ārpuses izsatās, ka tur visos mezglos ir izmaiņas, arī sajūgs ir krietni biezāks pa parasto.
Uz sho no aizdedzes aiziedt vadi, kam tas vajadzīgs nepateikshu... :shock: