Rīga 5 1969. Pirms laiciņa nolēmu, ka vienam no maniem spēkratiem jāsakārto dokumenti. Tā arī šodien devos uz CSDD un ieguvu tehnisko pasi un numuru. Pirms došanās uz CSDD piemeklēja tehniskā problēma ar sajūgu rezerves motoram. Nācās noņemt ķēdi un uz CSDD aizstūmu, jo negribējās no bākas izliet degvielu, lādēt iekšā autiņā.
Oriģinālais D5 ir noņemt un būs jāsaved kārtība. Oriģinālais dzinējs D5 negribīgi leca un kad bija iesilis sāka zust jauda + vēl piedevām cilindram korpusa augšējā daļā atklājās mikroplaisa pa kuru dzinējam darbojoties sāk spiest eļļas un benzīna maisījumu. Sākumā darbojoties domāju, ka spiež gar sveci, bet beigās izslēgtam atradu vietu, kur vairāk caur mikroskopisku sietiņu nāk ārā eļļas un benzīna maisījumu.
Kopumā līdz komplektam iztrūkst priekšējais lukturītis, dinamo, pumpītis un nav atdures zem rāmja, kas ierobežo stūres gājienu. Ķēdes sargs ir noņemts, bet būs iespējams jāmeklē labāks eksemplārs, jo tam visas 3 oriģinālās skrūvju vietas sačakarētas un pašrocīgi piekniedētas plāksnītes ar jaunām caurumu vietām, bet nu tas uztaisīts ļoti nekvalitatīvi. Stāv virsū oriģinālās riepas. Pat pēc vairāk kā 20 gadu stāvēšanas uzpumpējot nācās nomainīt gumijas caurulītes ventiļiem un riepas labā stāvoklī tur gaisu. Jāremontē dzinējs, jādomā ko darīt ar ķēžu sargu un krēsls apakšējā daļa jāmeklē jauna vai jāmetina, jo no braukšanas tas ir piemeklējusi biežā slimība un ir plīsums.
Oriģinālais D5 ir noņemt un būs jāsaved kārtība. Oriģinālais dzinējs D5 negribīgi leca un kad bija iesilis sāka zust jauda + vēl piedevām cilindram korpusa augšējā daļā atklājās mikroplaisa pa kuru dzinējam darbojoties sāk spiest eļļas un benzīna maisījumu. Sākumā darbojoties domāju, ka spiež gar sveci, bet beigās izslēgtam atradu vietu, kur vairāk caur mikroskopisku sietiņu nāk ārā eļļas un benzīna maisījumu.
Kopumā līdz komplektam iztrūkst priekšējais lukturītis, dinamo, pumpītis un nav atdures zem rāmja, kas ierobežo stūres gājienu. Ķēdes sargs ir noņemts, bet būs iespējams jāmeklē labāks eksemplārs, jo tam visas 3 oriģinālās skrūvju vietas sačakarētas un pašrocīgi piekniedētas plāksnītes ar jaunām caurumu vietām, bet nu tas uztaisīts ļoti nekvalitatīvi. Stāv virsū oriģinālās riepas. Pat pēc vairāk kā 20 gadu stāvēšanas uzpumpējot nācās nomainīt gumijas caurulītes ventiļiem un riepas labā stāvoklī tur gaisu. Jāremontē dzinējs, jādomā ko darīt ar ķēžu sargu un krēsls apakšējā daļa jāmeklē jauna vai jāmetina, jo no braukšanas tas ir piemeklējusi biežā slimība un ir plīsums.