Aizmirsi paroli?


Sbech
07.Jan 2011
+
patīk
-
Aa, a es redzēju, tā nav godīgi... :)

AivisG
07.Jan 2011 | Pēdējo reizi labots 07.Jan 2011 17:33; labots 1 reizi
+
patīk
-
ja :
Pārējiem, kas PAR DETAĻU pēdējā bildē?:)


Skrūvgriezis, spraugmērs? Tad kāpec galējā urbumā ir bijis kaut kas stiprināts nikni, iespiedums palicis?

sandis77
07.Jan 2011 | Pēdējo reizi labots 08.Jan 2011 13:19; labots 1 reizi
+
patīk
-
;k

ja
07.Jan 2011 | Pēdējo reizi labots 08.Jan 2011 11:36; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 1
pionieris zin, tikai pilnīgs analfabēts :
trubas caurule,
daļu pieskrūvē,nevis //oieskruve//,
jaliek aizmugurē nevis //aizmuguleja//
jaliek pa virsu nevis //visru//
vāks nevis// vakst //
grieztos nevis //griestos//

Andris_Z
08.Jan 2011
+
patīk
-

ja
08.Jan 2011
+ 1
patīk
- 1
jā, R-5 bija molzīgs daudzums modifikāciju, sevišķi rumbai un pedāļu mehānismam, manai jau ķēdes sargs kā R-7, bet viss no viena, praktiski nebraukta aparāta kuram savlaik noņemts dzinējs, un tādejādi paglābts no izkomplektēšanas, viss savās vietās ieskaitot zvaniņu, dinamo, lukturīti ar vadiņu.....

ja
08.Jan 2011
+ 2
patīk
- 1
Tā ir pirmā (1) modifikācija, uzreiz pēc Gaujas,
rāmis, riteņi, rumbas, ķēdes sargs-savādāki,
mana pēdējā, pirms Rīga-7

umahers
08.Jan 2011
+
patīk
-
Tonys :
Iedvesmu-
http://img689.imageshack.us/img689/5273/333vv.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/1127/334s.jpg
Mans draugs atjaunots Riga-5
Jaa,tas ir tieshi taads,kaa man kaadreiz bij-visaa godiibaa :sveiks: :shock: :love: :love: :love: maneejam tikai raamis bij sarkanaa kraasaa. Starp citu,kur dabuuji spiekjus aizmugures ratam,vai bij tas rats saglabaajies? Man tie spiekji aatri palidoja toreiz-bij jaaliek cits rats,bet visaadi citaadi mopeeds uz goda:good!: ilgi nobraucu!

umahers
08.Jan 2011
+
patīk
-
Andris_Z :
Vai tāda interesanta rumba bija Rīga-5?
http://content21-foto.inbox.lv/albums150593752/izhmoto/ZM-15-05-2010/kazas-849.jpg
Viens no variantiem bij Gaujas rumba ielieta taadaa pat alumiinija rumbaa,kaa tajaas bildees (manaa uzskataa tas bij labaakais varians,kas bij R-5) Veelaakiem modeljiem jau aizgaaja arvien lielaakaa bezsakaraa taa pedaalju konstrukcija,taapeec parasti praksee tos meedza ,,aputeet'',lai nemaisas :D geek

ja
09.Jan 2011
+
patīk
-
nu nekādā gadījumā velorumba(pirmās R-5) nav labāka par īstām kluču bremzēm(pēdējā R-5 un pārējās) tas, ka tev nastoļģiski mīļa, skaidrs, gluži kā man ar klučiem.....

AivisG
09.Jan 2011
+
patīk
-
ja :
nu nekādā gadījumā velorumba(pirmās R-5) nav labāka par īstām kluču bremzēm(pēdējā R-5 un pārējās) tas, ka tev nastoļģiski mīļa, skaidrs, gluži kā man ar klučiem.....


Problēma vēlākajam risinājumam bija ļoti nekvalitatīvā pedāļu rumba. Tā bija idiotiska - gultņu vietā kaut kāda sakausējuma bukses, kuras izdila aiz veikala vārtiem un nebija nekas tur ne regulējams, ne remontējams, kā arī bremzēšanas mehānisms. Protams ka loku bremzes bija efektīvākas kā veloromba, kas nebija paredzēta motoram, bet princips velorumbai nebija izdomāts PSRS, atšķirībā no pedāļu rumbas un darbojās perfekti kamēr izdila pavisam.

ja
09.Jan 2011
+ 2
patīk
- 1
jā, pedāļu rumbas konstrukcija var droši konkurēt ar mūsdienu Šanhsjas tēvoča Hui Vin Czin vadītā KB izstrādātām! Lietotie kloķenes gultņi tur der!

umahers
09.Jan 2011
+
patīk
-
ja :
nu nekādā gadījumā velorumba(pirmās R-5) nav labāka par īstām kluču bremzēm(pēdējā R-5 un pārējās) tas, ka tev nastoļģiski mīļa, skaidrs, gluži kā man ar klučiem.....
Nevar jau nemaz taa lieliit arii taas klucju bremzes ,taas bij taapat gana cimperliigas,deelj nevisai labas konstrukcijas,bij ljoti jaaskatas liidzi un jaaliek iekshaa starplikas,kaa tik vairaak padila tie klucji,citaadi taa bremzju svira kur naak klaat trosiite , spiezjot bremzes eedaas pret rumbu :twisted: esmu redzeejis taa izeestas rumbas,ka bail-vienam mopeedam pat mainijaam rumbu tamdeelj :( Savaa laikaa R-22 pat paartaisiju to konstrukciju,kaa mocjiem,ar sviru aarpusee un nevis trosiiti,bet stieniiti,tad vairs nebij probleemu,pat vareeja kaucinaat bremzes uz asfalta :lol: :good!:

umahers
09.Jan 2011
+
patīk
-
AivisG :
ja :
nu nekādā gadījumā velorumba(pirmās R-5) nav labāka par īstām kluču bremzēm(pēdējā R-5 un pārējās) tas, ka tev nastoļģiski mīļa, skaidrs, gluži kā man ar klučiem.....


Problēma vēlākajam risinājumam bija ļoti nekvalitatīvā pedāļu rumba. Tā bija idiotiska - gultņu vietā kaut kāda sakausējuma bukses, kuras izdila aiz veikala vārtiem un nebija nekas tur ne regulējams, ne remontējams, kā arī bremzēšanas mehānisms. Protams ka loku bremzes bija efektīvākas kā veloromba, kas nebija paredzēta motoram, bet princips velorumbai nebija izdomāts PSRS, atšķirībā no pedāļu rumbas un darbojās perfekti kamēr izdila pavisam.
Taa izdilshana veel buutu mazaakais :sveiks: Ja mopeedam redzams veel ir briivrumba,kaa velosipeedam ar rulliishiem :good!: , bet veelaak naaca uz suniisha ar v veida plakanatsperi-tad nu taas atsperiites muuzjiigi luuza (jo braucot ,bet nemiidot,taa visu laiku straadaaja/klikshkjeeja/) :twisted: :twisted: un tie pedaalji ,,raava paari'' :D ,nerunaasim nemaz par taadu ,,uzlabojumu'' ,kaa iisie pedaalji (sviests) un veel samazinaatais prieksheejais zobrats :daa

ja
09.Jan 2011
+ 1
patīk
- 1
beigsim par +un-,tas būs bezgalīgi, mūsu uzdevums ir izveidot tieši tādu, kāda noripoja no SZ konveijera tai gadā! Un tāda būs un brauks uz nebēdu ne sliktāk par vecāko māsu'!
http://foto1.inbox.lv/izhmoto/saulk-2009/zags-065.jpg

ursus
10.Jan 2011
+
patīk
-
diezin vai no rīpnīcas bija tik perfekta... noteikti jau bija apskrāpēta veikalā... a te kā princese pirms balles.

maris2x
10.Jan 2011
+
patīk
-
Vai šim modelim tā gumija dubļu sarga galā bija ar strīpām? Redzētas ir tikai gludas un piekniedētas.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā