Aizmirsi paroli?


umahers
26.Mar 2011
+
patīk
-
Numurziime origjinaalaa??? Man domaat ka tolaik veel taadas nebij . Manam sencim R-7 veel bij no liidzena blekja ar 2 palielaam ausiim uz augshu - laikam bij domaats taas aplociit ap bagaazhnieka aizmuguri , taa piestiprinot to numurziimi.

ja
26.Mar 2011
+ 0
patīk
- 2
http://foto1.inbox.lv/izhmoto/zelta-mopeds/retroorient-08-081.jpg
viss ir oriģināls, četri caurumiņi no dzimšanas, konkrēti šo DOSAAFs deva, pārējās- katrā pilsētā ar tās nosaukumu

ja
17.Jul 2011
+ 3
patīk
- 3

maris2x
17.Jul 2011
+ 1
patīk
- 1
SKAISTI,tikai rpiekšējais rats ielikts otrādi un D-5 tas bleķis uz pīpītes nebija.

ja
17.Jul 2011
+ 1
patīk
- 3
vienmēr patīkama ir konstruktīva kritika, paldies.

Šī pīpīte bija tikai līdz piektdienai, nu atveda īsto, šī nāca ar D-6, bet vairākkārt pētot R-5 grāmatiņu, man šķiet ka rats bija šādi, R-7 gan labi redzams ka otrādi.....

http://content2-foto.inbox.lv/albums167104948/izhmoto/kuldiga-2011/kakis-376.jpg

Raimonds K
17.Jul 2011
+
patīk
-
1970.g. grāmatiņā ļoti labi redzams ka bremze ir kreisajā pusē.

ja
18.Jul 2011
+ 1
patīk
- 1
pareizi veči, bet tur jau pilnīgi štoki citi, šim jau asi nesaspiež, abi štoki vienādi....bet galvu ķīlā nelikšu, man liekas, ka vajag tā, un protams ka tas nav kardināli, vai ne?
Bet...manam D-5 uz sajūga vāka ir KO, vai tas var būt? Te saka ka pēdējie D-5 tā ar gāja. Kādas domas?

maris2x
18.Jul 2011
+
patīk
-
Tā instrukcija vispār ir pretrunu pilna,fotogrāfijā priekšējais dubļinieks stiprinās uz ass,tātad štoki kā tavam mopēdam,bet dakšas zīmējumā štoki kā 1975 gada RĪGA-7.
Emblēmai uz vāka domāju ka nav jābūt,arī D-6 nebija,sākās ar D-8.

rubikis95e
18.Jul 2011
+ 0
patīk
- 1
maris2x :

man gan liekas ka d6 motoriem uz vaka jau jabut KO

AivisG
18.Jul 2011
+
patīk
-
Astoņdesmitajos redzēti ir. Klasiskajam d6 nav nekāda ko. R5, R7, R11, pirmie gadi R13 - nekāda KO. Bērnības atmiņas esot tās spilgtākās. KO paradijās tikai astoņdesmitajos, ticiet man, esmu redzējis pietiekoši daudz dzinējus pirms tam. )))) Tas KO saistās tikai ar atmiņām ar jauno R13 ar cigāru.

Kaut gan gļuki padomju ražošanā var būt visādi, te kaut kad rakstīju par dīvainiem d4 karteriem, arī neierakstas hronoloģijā.

ja
18.Jul 2011
+ 0
patīk
- 1
es agrāk domāju tieši tā, bet jaucot šo D-5 nu baigi tas vāks tur sēdēja, pat skrūves nesaskrāpētas....tieši tā domas radās. Un uzliku atpakaļ.

banāns
12.Dec 2012
+
patīk
-
Kam nāca brūnie un kam dzeltenie stūres rokturi? Vai tos varēja izvēlēties, kad pirka?

Tishka
12.Dec 2012
+
patīk
-
Ko tad padomju laikos varēja izvēlēties? Tieši neko.

ja
12.Dec 2012
+ 1
patīk
- 1
baltie parādījās uz R-11, vismaz man tāda informācija+paša atmiņa. Bieži bija divkrāsu-melns-brūns, brūns balts jo gāzes rokturis nāca no KO ar motoru un ne vienmēr SZ bija šāda krāsa

OPIS
07.Dec 2013
+
patīk
-
Vai krāsosts ar pulverkrāsu ? Kāds krāsas kods ja nav noslēpums ?

ja
08.Dec 2013
+ 2
patīk
- 0
jā, pulveris
Nekāda sajēga par kodiem-nesu oriģinālo detaļu kas saglabājusies un tad piemeklējam vistuvāko.

proofs
09.Dec 2013
+
patīk
-
uz sajūga vāka arī nebija krasnij okķjabrj emblēma-tas bija gluds

proofs
09.Dec 2013
+ 1
patīk
- 0
ja 17.Jul 2011 19:43
tas ir mistrojums

ja
10.Dec 2013
+
patīk
-
augsti god. proofs!
Nu esat tak prātīgs-palasiet šo sadaļu šai lapas augšā, kur es divus gadus atpakaļ jautāju par šo vāciņu ar KO un visu sapratīsiet!
Savādāk iznāk kā pionierim, rakstu bet neko nelasu!
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā