Jā,beidzot pamanīju priekšējā dubļinieka griezuma vietas,bet pakaļējā gan nē.Pateicoties šai tēmai vispār sapratu ka mans mopēds ir Juniors.Jo visu to laiku kad ar to braukāju.Tas bija kādus 30 gadus atpakaļ. ,es nezināju no kā tas rāmis ir . Jo tajos laikos biju savācis mopēdu no visa kas bija pieejams,galvenais lai brauc
28.May 2018 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+ 0
- 1
Nepieciešams ātrā naudas aizdevums? Neatkarīgi no ārkārtas situācijas
(medicīniskie izdevumi, transportlīdzekļa nomaiņas izmaksas,
remonts utt.) vai mazāk nozīmīgam projektam (iespēja ceļot,
atvaļinājums, iespēja iegūt nekustamo īpašumu, lai noteiktu a
lietotu automašīnu utt. )
Mēs piedāvājam dažādus aizdevumu risinājumus sākot no 2000 eiro līdz
800 000 eiro (ar nelielu 3% likmi), lai finansētu visus projektus
kas jums pieder dārgais.
NB! Lūdzu, dariet mums ļoti ātru savu aizdevuma summu un
Jūsu aizdevuma atmaksas termiņš.
Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties ar mums pa pastu:
melaniegartner1983@gmail.com
Well my other Junior from 1984 has Riga 2.126 on the plate. Rivets are the same. I am 99% sure that the framenumber plates are originally put there from factory.
Ļoti interesanti... Man prātā nāk vienīgi, ka eksportēt ārpus,piemēram,PSRS bez dokumentiem sporta tehniku - Juniorus nevarēja, tāpēc tolaik uztaisīja "mahināciju".
Ar Mini-moki 2.126 un Rīgu-22.... Dokumentiem.
Kadas mahinacijas? Kadam jumts brauc vai, Padomju savieniba vajadzeja dokumentus gan ramim, gan dzinejam...
Sarkana Zvaigzne lika tas šiltites kuras bija pieejamas taja dotaja bridi.
Un ari stock junioru nevar nosaukt par sporta tehniku.
Un ja nu kas sporta motocikliem un citai tehnikai ir sporta dokumenti, kas tiek izdoti klubos (ja nemaldos).....
29.May 2018 | Pēdējo reizi labots 04.Jūn 2018 20:34; labots 2 reizes
+
-
Vai Jums nešķiet, ka tika saražoti rūpnīcā arī neoficiāli rāmīši šiem dikti pieprasītajiem braucamajiem. Protams, oficiāli tādiem neviens nepasūtīja pases tipogrāfijā. Un arī tās šiltītes.
Vai Jums nešķiet, ka konkrēti labi zināms darbarūķis, Matīsa un Emīla tēvs tas var būt. Ir tādas vēsturiskas liecības. Tas nebija nemaz tik sen!
http://content31-foto.inbox.lv/albums/a/amuurs/03-04-2014/2.sized.jpg
Uz to pusi bija. Atceros toreiz Andrim Lapiņam bija divātrumu ritošā ar centrālo amortiņu. Viss tika izgatavots Biķernieku ielas filiālē, tad ielaists uz oriģinālo "perlamutra" krāsošanu. Tālāk viss caur motorolleri ar būdiņu (kas atcerās, sapratīs...) tika arā un izskatījās absolūti rūpnieciski. Un tās šiltes toreiz bija vismazāk aktuālas...