Tajā laikā jau katrs kaut ko kombinēja.
Bet tā vēsturiskā vērtība jau sanāk tikai tad, ja ir tie ekspertiem atpazīstamie marķējumi vai DOKUMENTĒTAS citas liecības par to konkrēto dzelzi. Folklora der dvēselei, bet ne liecībai.
Es to junioru jaunu no zavoda dab;uju kādā ... ~1977.gadā. Tam orģināli nāca tā ... krosiņam neērtā augstā "rokertipa" stūre, kas uzreiz tika nomainīta pret citu. krosiņam piemērotu. Neko citu nemainīju, tikai, pirms ekspluatācijas uzreiz visu " pārlasīju" . Tad regulāri braucu bez īpašām problēmām, kādu pusotru gadu, līdz izaugu no tā.
Gribētu dzirdēt viedokli par šo junioru. Cik viņš oriģināls un kas trūkst līdz oriģinālam. Ir daudz neskaidrību, par priekšas dubļinieku (augstumu, garums), Bāka, bremžu pedālis, sēdeklis.
Interesē arī kāds motors nāk, karburators izpūtējs. Interesē arī trūkstošās detaļas.
Ja ir kāds info vai detaļas zvaniet uz numuru 28332121.
Tajā laikā jau katrs kaut ko kombinēja.
Bet tā vēsturiskā vērtība jau sanāk tikai tad, ja ir tie ekspertiem atpazīstamie marķējumi vai DOKUMENTĒTAS citas liecības par to konkrēto dzelzi. Folklora der dvēselei, bet ne liecībai.
Es to junioru jaunu no zavoda dab;uju kādā ... ~1977.gadā. Tam orģināli nāca tā ... krosiņam neērtā augstā "rokertipa" stūre, kas uzreiz tika nomainīta pret citu. krosiņam piemērotu. Neko citu nemainīju, tikai, pirms ekspluatācijas uzreiz visu " pārlasīju" . Tad regulāri braucu bez īpašām problēmām, kādu pusotru gadu, līdz izaugu no tā.