Nu neesmu es speciālists, bet konkrēti Livas veļukiem man sanāk 5 dažādi varianti, saistībā ar emblēmām.Kas attiecīgi norāda uz ko vairāk...
1.Līvas emblēma ar slāvu tekstu (..līdz 1915g)
2.Līva bez emblēmas (..apm 1920 gadi),
3.Līvas emblēma ar platiem burtiem (??),
4.Līvas emblēma ar šauriem burtiem(...līdz beigām 1940g),
5.Līvas emblēma (zelta krāsa) ar šauriem burtiem (??)
Modelim Līva Special 15 tiešām izskatās tieši tāda (spriežot tikai pēc foto).
Bet vai ir vēl kāds modelis vai tikai tas?
Hello! Sorry for english speaking, I don't speak latvian. I got a Riga-26, which is very rare in Hungary. I need some spare parts for proper restoration. The followings: head badge, front mudguard, chainguard, a saddle leather if available and a proper headlight.
Best regards,
Istvan
Techniskas dabas jautājums - Kāda izmēra metriskā vītne tiek izmantota antīko un retro, pagājušā gadsimta 40./50.gados Eiropā ražoto, velo emblēmu stiprināšanai pie dubļu bleķiem?
Piebilde - vītnes izmēru šabloni nav pa rokai, interesē populārākie izmēri.
Pie iespējas lūgtu atbildēt nosūtot PM, jo šajā vietnē iegriežos diezgan reti un diskusijas pazūd.
Atgādiniet, lūdzu, biedri speciālisti- kā bija pareizi padomju laika velosipēdam klaņu ķīļi jāievieto? Cik atceros tur bija kaut kāda nianse, lai tā kā nespiestu ārā, bet vilktu iekšā. Teiksim zobrata pusē, klanis uz priekšu- tad jāliek ķīlis no augšas vai apakšas?
Atvainojos par murgainu izklāstu, bet domu, cerams, sapratāt.
Šim čehu ričukam nav nekāda sakara ar šo sarūsējušo rāmi.
Vēl reiz atkārtoju, mufes ar iefrēzētām svītrām ir raksturīga dizaina
nianse čehu un austriešu riteņiem. Pēc šādas detaļas noskaidrot marku nav iespējams.
Velosipēda markas identifikācija ir sarežģīts darbs un var paņemt ļoti daudz laika.
Tas prasa daudz zināšanu un pacietības.