Aizmirsi paroli?


NormS
20.Dec 2014
+ 1
patīk
- 0
Sveiki!
Tiek piedāvāti strūklošanas pakalpojumi Pārdaugavā. Strūklošanas režīmi - saudzējoši, jo pasākums tiek attīstīts restaurācijas vajadzībām. Strūklošana tiek veikta gan kabīnē - mazizmēra detaļām, gan strūklošanas telpā. Izmantojamie abrazīvi - korunds un stikla smalkne. (Info-strūklošana ar smiltīm ES ir aizliegta no 2012g. aprīļa.)
Oficiālā pakalpojuma cena 25€ / h. Nesen strūklots emkas rāmis, blaķene, apakšrāmis ar 2x gruntēšanu (skābā+sedzošā) izmaksāja ~350€.
Izmaksas var samazināt klienta veikts mājasdarbs, t.i. detaļu attīrīšana no netīrumu uzslāņojumiem, attaukošana, maskēšana.
Bildes ir šeit http://foto.inbox.lv/graviz/struklosana un albums tiek papildināts.

Kontakti caur PM vai zvanot 28659091 Normunds.

Krastinjsh
03.Jan 2015
+ 1
patīk
- 0
Sveiki,

Vai kādam ir pieredze ar sausā ledus strūklu? Latvijā, izskatās, ka to piedāvā http://sodasstrukla.lv/lv/saus%C4%81-ledus-str%C5%ABkla

Pēc youtube redzamā izskatās pēc diezgan daudzsološa pasākuma veco dzelžu atjaunotājiem. Šonedēļ piebraukšu pie viņiem ar Iž Jupiter galvām, cilindriem un blokiem. Redzēs, ko šamie teiks.


voldis
14.Jan 2015
+
patīk
-
Kādi jaunumi sausā ledus strūklošanā?

Krastinjsh
14.Jan 2015
+
patīk
-
Pasākums apstājās pie nosauktās cenas- 250eur/h.

Boris
14.Jan 2015
+
patīk
-
Krastinjsh 3.Jan 2015 20:06
Vai kādam ir pieredze ar sausā ledus strūklu?

Ir pētīts un konstatēts, ka pārāk dārgs process, ar lētākiem paņēmieniem arī to pašu rezultātu var sasniegt.
Iespējams pielietot detaļām ar spoguļvirsmu un ar pulverkrāsu krāsotām, lai dabūtu nost apdegumu vai grafiti nesabojājot virsmu un pamatkrāsu (ar šo var dabūt nost apdegumu un grafiti arī no stikla un organiskā stikla, nesabojājot stiklu).
Alumīniju netīra, mēģināts tīrīt Iz-49 dzinēja korpusus, diemžēl rezultāts bija žēlīgs.

NormS
15.Jan 2015 | Pēdējo reizi labots 15.Jan 2015 22:02; labots 1 reizi
+
patīk
-
Krastinjsh 14.Jan 2015 20:38

Skarbs cipars, tomēr jāsaprot sausā ledus strūklas specifika, t.i. pielietojums apstākļos, kur nav pieļaujams pieputekļojums u.t.t. Dārga sausā ledus (abrazīva) sagatavošana, lai to vienreiz izpūstu pa gaisu.
Tad jau tradicionālie abrazīvi, strūklojot pēc principa - mazākais iespējamais gaisa spiediens, pareizais strūklošanas materiāls, pie mazākām izmaksām sniegs labu rezultātu. Lielākā atšķirība "rūpnieciskās" un restaurācijas strūklošanai ir - max darba ražīgums pirmajā gadījumā (augsti spiedieni, "agresīvi" abrazīvi) un max saudzējoši režīmi otrajā ( zems spiediens, "maigi" abrazīvi). Attiecīgi cenas abos gadījumos būs dažādas.

skardnieks
15.Jan 2015
+
patīk
-
Sveiki, Tukumā kāds nodarbojas ar strūklošanu. Vajag vienu volvo virsbūvi nostrūklot.

Artis12
20.Jan 2015
+
patīk
-
Ar ko gruntet pec smilsosanas?
Reali budzeta variants uz grunti, jo vajag tikai parvest virsbuvi aptuveni 20 km. Ir kadi ieteikumi?

sudzhis
20.Jan 2015
+
patīk
-
Skābā grunts būs vislabākā, vai arī epoksīda grunts!

schweiks
20.Jan 2015
+ 2
patīk
- 0
teorētiski pēc smilšošanas vajadzētu 1/2 stundas laikā virsmu apstrādāt!
es praktizēju tās detaļas kas paredzētas uz galvaniku uzreiz apsmērēt ar kautko šķidri eļļainu.
tas,kas būs krāsots-kā teica sudzhis-''Skābā grunts būs vislabākā, ''-
t.i. uz H3PO4(fosforskābā),2-komponentu reaktīvā-[img][/img] http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1421773007-img-4868.JPG
uz to pāri pēc tam epoxīdo.
kas ar pulverkrāsu restaurē-tiem atkrīt.tur uzreiz kā smilšojas,tā krāsojas...

Nano
20.Jan 2015
+
patīk
-
schweiks 20.Jan 2015 18:59
praktizēju tās detaļas kas paredzētas uz galvaniku uzreiz apsmērēt ar kautko šķidri eļļainu
- galvāniķi par šādu apstrādi noteikti ir ''stāvā sajūsmā''. Pirms gada jau par īslaicīgu dzelžu aizsardzību runājāmies: praktiskā daļa jebkādā veidā no rūsas notīrītas dzelzs aizsardzībai pret jaunu korozijas uzliesmojumu te: http://www.retromoto.lv/forum/attiram-no-rusas-kimiski-t7126-20.htm. Rekur izkopēju, ja slinkums rakties vēsturē:
Nātrija nitrīts 250- 300grami uz litru destilēta ūdens. Detaļu iemērc šķīdumā un iztur 30- 40 min istabas temperatūrā vai 5- 10 min 50- 60 grādu temperatūrā. Var arī vairākkārtīgi nopindzelēt ar otu, ļaujot pa starpu nožūt. Lielu objektu gadījumā parasti pievieno papildus komponentus šķīduma iebiezināšanai, lai labāk turās un netek nost. Pēc tam neskalo, bet atļauj detaļai nožūt. Izžūstot uz virsmas paliek nātrija nitrīta kristāliņi, kas aizsargā metālu no rūsas pat liela mitruma apstākļos.
Vēlams, lai detaļa pirms apstrādes tiek attaukota, tad šķīdums labāk slapinās virsmu un nepaliks ar šķīdumu nenoklāti virsmas apgabali. Tāpat no rūsas notīrītus priekšmetus vēlams neaiztikt kailām rokām, jo pirkstu nospiedumi bieži kļūst par epicentriem jaunu korozijas perēkļu attīstībai.
Ja detaļa glabājama ilgstoši, pēc kāda laika vēlams procedūru atkārtot.
Jāņem vērā, ka šī metode paredzēta detaļu aizsardzībai pret rūsēšanu tikai uzglabāšanas laikā līdz tālākai detaļas apstrādei, piemēram, krāsošanai vai galvanikai.
Jautājums: vai nātrija nitrīts nav briesmīgi kaitīgs veselībai?
Atbilde: ja pārtīkā lietojat desu izstrādājumus, palasiet uz etiķetes- visai bieži tur būs tāds E250 jeb nitrītsāls. Šis tad arī ir tas pats nātrija nitrīts, bet no E vielu piegādātājiem tas cīņai ar koroziju nederēs, jo parasti ir jau maisījumā ar nātrija hlorīdu jeb pārtikas galda sāli un hlorīda joni, kā zināms, ir vieni no labākajiem korozijas izraisītājiem.

schweiks
21.Jan 2015
+
patīk
-
Nano 20.Jan 2015 20:03
schweiks 20.Jan 2015 18:59
praktizēju tās detaļas kas paredzētas uz galvaniku uzreiz apsmērēt ar kautko šķidri eļļainu

- galvāniķi par šādu apstrādi noteikti ir ''stāvā sajūsmā''

geek
līdz galvaniķim no tā tomēr praktiski nekas netiks!tas ir tajā posmā,kamēr tiek vēl locīts,metināts,slīpēts,arī pulēts!

Nano
21.Jan 2015
+
patīk
-
schweiks 21.Jan 2015 07:04

Jebkurā gadījumā galvāniķis būs priecīgāks par vieglu, svaigu rūsiņu nevis pēc smilšošanas eļļā mērcētu dzelzgabalu. Joprojām rekomendēju katra dzelžu mīļa saimniecībā ieviest nātrija nitrītu pagaidu aizsardzībai pret Rūsiņa kundzi.

schweiks
21.Jan 2015
+
patīk
-
labi,tik traki jau eļļā nemērcē!ar ''eļļainu šķidrumu''bija domāts trauks kurā ir pamatā soļarka,un ir bijušas mazgātas detaļas kas saturējušas vazelīnveidīgu smērvielu...geek
BET! tad lūdzu pie reizes pakonsultēt-kad ir pulēts ar GOI pastu,ar ko tad vislabāk noņemt pārpalikumus,lai galvāniķis būtu sajūsmā?
pastas sastāvā esošais parafīns labi pieķer. un ar NaNO2,domāju efekts kā pret sienu...

jaaniss
21.Jan 2015
+
patīk
-
schweiks 20.Jan 2015 18:59
teorētiski pēc smilšošanas vajadzētu 1/2 stundas laikā virsmu apstrādāt!
es praktizēju tās detaļas kas paredzētas uz galvaniku uzreiz apsmērēt ar kautko šķidri eļļainu.
tas,kas būs krāsots-kā teica sudzhis-''Skābā grunts būs vislabākā, ''-
t.i. uz H3PO4(fosforskābā),2-komponentu reaktīvā-[img][/img]

Ar teoriju laikam būs par maz( pastāsti labāk kā pusstundu pēc strūklošanas kaut ko var izdarīt, ja strūklošana ilgst teiksim 4h, gribi teikt, ka ik pēc 30 min jāmet visu pie malas un jāvelk teiksim virsbūvi uz krāsošanas boksu? ) un ieteikto grunti es nelietotu tā kā visi ir iedomājušies- nostrūklo, uzpūš grunti un var aizmirst par visu pārējo, tā viss nav.

RatEnpreis
21.Jan 2015
+
patīk
-
jaaniss 21.Jan 2015 19:49

Nu forši. A kā ir? :)

jaaniss
22.Jan 2015
+
patīk
-
Sākumā jāpajautā veikalā kā kuru krāsu lietot

Nano
22.Jan 2015
+
patīk
-
schweiks 21.Jan 2015 17:41
ūdzu pie reizes pakonsultēt-kad ir pulēts ar GOI pastu,ar ko tad vislabāk noņemt pārpalikumus,lai galvāniķis būtu sajūsmā?

Dažādiem galvāniķiem pret šo būs dažāda attieksme. Visdrīzāk ka var atdot nemazgātas detaļas, jo tāpat mājas apstākļos priekš galvanikas neizmazgāt. Pieklājība gan it kā prasa nomazgāt, tad nu parasts cilvēks ņem un mazgā benzīnā. Es lietoju šķīdinātāju GLŠ vai arī nefrāzi, pēc tam US vanna, elektroķīmiskā attaukošana utt.
Pēc nomazgāšanas jau var arī nitrītā mērcēt, par skādi nebūs.
schweiks 21.Jan 2015 17:41
ar NaNO2,domāju efekts kā pret sienu...
- nuja, detaļa jau būs ar to pastu '' iekonservēta'', ietinam neskābā papīrā, var kādu laiciņu stāvēt.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā